mischien toch maar eens voor een sportbh kijken, ik weet het niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

germie schreef:Jockey_my schreef:Ik ken iemand die helemaal zonder bh rijd.
Ik rijd zelf altijd met sport bh.
Tja, ik heb ook niet eens een bh, ik draag alleen topjes. En in m'n vrije tijd draag ik meestal niets eronder. En dan dus ook niet als ik gewoon ga paardrijden om te trainen.
Ik heb echt nergens last van en bij mij valt dat ook beslist niet op.
.volbloedfan schreef:Ik rij altijd met Cup D..
Het doet pijn en het ziet er werkelijk verschrikkelijk uit als alles zo heen er weer vliegt!
Iemand trouwens nog tips voor de JUISTE sport bh? vind ze toch niet allemaal goed.
volbloedfan schreef:ja echt? gaan ze dan niet meer heen en weer haha wat klinkt dat dom? mijn vriend stond net achter mij en vraagt zich nu echt af wat heen en weer gaat??
.

Citaat:Wat ik alleen een nadeel vind van eigenlijk alle sport BH's is dat de stof altijd zo dun is, dus met alleen een topje of shirtje erover lijkt het net alsof ik het altijd koud heb![]()
, rij ik al zo lang als ik paardrij (een kleine 40 jaar
) met een sportbh. Ondanks dat ik geen aandelen HEMA heb ... die zijn prima en nog goed betaalbaar ook. Niet bepaald elegant, maar ja ... daarvoor zit ik niet op m'n paard. Ik ben inmiddels gelukkig getrouwd
met een kanjer van een cowboy
.