Janine1990 schreef:Supersjiek Ambre! Zeker op die schimmel staat het prachtig!
Ik zag ergens je laarzenverzameling, heb je ook zoveel jasjes?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Priisss schreef:Wauw, hij is echt super gaaf geworden!![]()
Als ik kon naaien was dit echt een optie geweest, ik wil een bruin jasje, met roze erin verwerkt (echt een roze fan) en heb zo'n rot maat dat ik alleen hele dure jasjes pas omdat ik in de goedkopere echt gewoon verzuip!
hippo schreef:Priisss schreef:Wauw, hij is echt super gaaf geworden!![]()
Als ik kon naaien was dit echt een optie geweest, ik wil een bruin jasje, met roze erin verwerkt (echt een roze fan) en heb zo'n rot maat dat ik alleen hele dure jasjes pas omdat ik in de goedkopere echt gewoon verzuip!
Moet je gewoon een goedkoop jasje nemen en deze door de plaatselijke kleding reparatie/ stomerij op maat laten maken.
Heb ik ook gedaan en jasje zit nu als gegoten.
Ook heb ik het jasje hier en daar wat laten pimpen
Citaat:In principe zou ik dat wel kunnen doen, alleen ben ik bang dat het echt heel lelijk wordt. Ik heb een heel getailleerd jasje nodig, dus dan zou hij aan de zijkanten ingekort moeten worden, ga je dat niet zien dan?
XMaaiike schreef:ja! idd. vind die op pagina 1 ook super leuk!
nee die van mij gewoon zwart hoormij moet internationaal ook mogen
haha. maar vind kleurtje nog moeilijk, ben ik nog niet over uit
vind rood ook mooi. maar dat is typisch voor denemarken
haha.
mijn zusje wou voor haar jasje iets van donkergroen, maar goede stof/kleur nog niet kunnen vinden.
Priisss schreef:hippo schreef:Moet je gewoon een goedkoop jasje nemen en deze door de plaatselijke kleding reparatie/ stomerij op maat laten maken.
Heb ik ook gedaan en jasje zit nu als gegoten.
Ook heb ik het jasje hier en daar wat laten pimpen
In principe zou ik dat wel kunnen doen, alleen ben ik bang dat het echt heel lelijk wordt. Ik heb een heel getailleerd jasje nodig, dus dan zou hij aan de zijkanten ingekort moeten worden, ga je dat niet zien dan?
kleinvosje schreef:IloveMickey, welk patroon gebruik jij?