Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Niet m.b.t. rijden maar ernaast. We hebben namelijk mijn pony's verhuisd van de pensionstal naar huis en dat vond ik allemaal heel spannend. Tenminste, de eerste overwinning was al dat ik er van tevoren heel rustig onder was, pas toen het zover was werd ik zenuwachtig. Eerst moesten ze al in de trailer, wat 2 jaar geleden was en de jongste sowieso nog bijna nooit heeft gedaan, dan weer uitladen en ze het vreemde terrein laten verkennen en, het spannendste van alles, onze vertrouwde omgeving achter laten voor een plek waar, voor de pony's, alles nieuw is. Trailerladen vind ik altijd wel spannend en dat ging met de oudste ook best lastig, ik was te zenuwachtig om haar te overtuigen dus heb ik het uiteindelijk door mijn vriend laten doen, waar ik natuurlijk al van baalde. De jongste was doodsbenauwd om alleen achter te blijven dus voor ik het door had stond ik (met knikkende knieën, voor niks dus) met haar in de trailer, haha. Thuis aangekomen vond een van de twee het nodig om het halster kapot te trekken en los over het erf te lopen, maar eenmal op stal was alles goed. Zaterdag hebben ze even in hun nieuwe wei gelopen, de weg er naar toe vond de jongste erg eng maar zolang ze achter mams aanliep ging het wel. Margje schreef:Herkenbaar Esther! Ik las trouwens in de afgelopen BIT een heel mooi citaat, zomaar ergens onderop een pagina met korte berichtjes:
"Moed hebben is doodsbang zijn en toch opzadelen"- John Wayne
Ik denk dat ik die ga inlijsten!
(had er al meerdere keren op gereden maar toen hij nog normaal haha) De 1e les was gewoon echt een rampen les. Ik ben maar vroegtijdig gestopt voordat hij op andere paarden zou afstormen.
. Maar ja de week erna weer op dat paard, en het ging al iets beter.

ateo schreef:Sparretje, als die Bachtherapie werkt, zou ik graag willen weten welke dat is. Rescue remedie werkt bij mij niet.
Maar ze was zo blij dat ze het had gedaan