Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Au3 schreef:Heeft er iemand ervaring met deze laarzen ???
http://www.equifashion.nl winterlaars elegance
Dit zijn hele elegante laarzen, maar vraag me af of de voet ook gevoerd is of alleen de schacht??????
Zo'n hele dikke thermolaarzen daar lijkt me zeer slecht mee te rijden vanwege te weinig gevoel (Daarom twijfel ik tussen deze of de HH deluxe, maar die ga ik dan wel passen in een winkel).
Ik rij altijd met kalfsleren laarzen, jophurs en chaps vind ik te weibelig bij de enkel. Aangezien ik nu bij temp van -10 wel koude teentjes heb, ben ik zo'n paar aan het overwegen.
Voor mij hoeven die schachten niet gevoerd te zijn want ik heb alleen last van koude tenen tijdens het rijden.![]()
![]()
Op stal loopt ik altijd op klompen, ook tijdens opzadelen en poetsen, mijn laarzen trek ik pas aan vlak voor ik opstap.
Aangezien deze laars ook een relatief dunne zool heeft, ben ik ook benieuwd of je er werkeljk warme voetjes in houdt???
En hoe de maten vallen

woeliej schreef:ik heb de harry's horse deluxe thermo vandaag binne kregen, ben hier benieuwd hoe het rijdt. Echt lomp zijn ze in elk geval niet, en ze zitten zo op "eerste gezicht" best lekker. Nou nog afwachten of ze echt lekker warm genoeg zijn
Elsskippy schreef:woeliej schreef:ik heb de harry's horse deluxe thermo vandaag binne kregen, ben hier benieuwd hoe het rijdt. Echt lomp zijn ze in elk geval niet, en ze zitten zo op "eerste gezicht" best lekker. Nou nog afwachten of ze echt lekker warm genoeg zijn
Ik heb dezelfde en heb nog niet een keer koude voeten gehad.
Ze staan ook nog leuk.![]()
Ik heb het niet snel koud, maa wel altijd koude voeten
Maar het is idd geen lelijke laars! Valt nog best wel mee
)
dacht nou het kan nog wel voor 1 keertje.
Veel veiliger
Je kunt idd erg makkelijk in de beugels vast komen te zitten.
En als je een paard had wat een keer langs de bakrand ging, had ik er zo een winkelhaak in zitten (ben 1 keer blijven achterhaken bij de paal
)
Verder vond ik ze wel heel fijn zitten en rijden ging ook erg goed 
(het maakt natuurlijk wel geluid omdat je soms langs elkaar schuurt hehe)
Echter is m'n voet ook wel keer door geschoten na een bok sessie.. maar geen enkel probleem gehad ben er ook wel is een keer afgevallen met die laarzen aan.. Niks aan de hand 
Zien er minder "grof" uit, en de schoen ziet er gladder uit als de versie ervoor..
MIsschien een idee voor volgende winter