Wie rijd nog meer het liefste alleen buiten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vordur

Re: Wie rijd nog meer het liefste alleen buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 19:39

Ik rij altijd allen zalig.
heel soms gaat er wel eens een ander mee maar ik word dan doodmoe van het geklets.
ik ben liever stil en geniet van de natuur en mijn paard

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:44

Ik ga ook bijna altijd alleen.. Ik hou er niet van om me aan het tempo van een ander aan te moeten passen.. Ik galoppeer heel veel buiten.. En dan niet bepaald zacht.. De meeste vinden het eng, en willen niet eens met mij mee.. :o

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:39

Ik ga het liefst alleen naar buiten, mijn paard stapt altijd erg voorwaarts en ik vind niet prettig als ik hele onderweg speciaal voor anderen langzamer te gaan stappen.

Als iemand met mij meewil moet wel goed bij mijn paard passen, die op hetzelfde tempo stapt en draaft want anders is het te veel stress voor mijn paard.

divinegoddes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:12

Ik rijd meestal alleen. MIjn paard is erg voorwaarts en moet voorop anders word ze helemaal gek... at is v oor anderen niet zo prettig.
Ik hou van stilte en om van mijn paard en het natuur te genieten.

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:59

Korte ritten doe ik het liefst alleen, dan kan ik eens goed doorgaloperen. ~~}> Maar op een langere rit ga ik toch graag met meerderen, maar niet met eender wie!! Ik ben zo eens op een buitenrit gegaan met iemand die het blijkbaar nodig vond om constant te babbelen, wat heb ik me die rit ge-irriteerd!!!! :x Je kan wel eens babbelen maar je moet toch ook in stilte samen kunnen rijden vind ik.