Als het op een "belangrijke" wedstrijd is vind ik het in eerste instantie wel beetje jammer maar dat is na vijf min al weer weg eigenlijk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als het op een "belangrijke" wedstrijd is vind ik het in eerste instantie wel beetje jammer maar dat is na vijf min al weer weg eigenlijk.
Maar mijn ervaring is dat ik bij deze persoon het gevoel krijg dat ik geen rechtvaardige punten krijg, en dat uit zich naar hele goeie punten en naar mindere, dus het is niet dat van; goh ik rij altijd lage punten.

Uppojono schreef:Ik zou me nooit afmelden om een jury. Als ik het niet eens ben met de punten ga ik gewoon achteraf naar de jury toe, niet als aanval dat ik het er niet mee eens ben, maar gewoon om te vragen, waarom ik deze punten heb gekregen. Dat het voor mijn gevoel fijn ging, maar dat mijn punten er niet naar waren. Vaak kun je dan nog wat goede tips krijgen en als je de volgende keer weer bij de jury rijdt, even extra op die punten letten..

Leonora schreef:op het recente Gelders Kampioenschap werden de Z-proeven door twee juryleden tegelijk gejureerd. In sommige proeven kwam daarbij een verschil van meer dan veertig punten naar voren. Rara, hoe kan dat? En waarschijnlijk vinden alle2 deze jury's dat ze gelijk hebben![]()
Zo zie je maar weer hoe subjectief en natte vingerwerk jureren is