Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de zomer loop ik op mijn Ariats.

_Nann_ schreef:Ik draag meestal m'n stalschoenen van BR, die zijn lekker gevoerd met fleece en dr zit een ritssluiting in, dus handig als je verwisseld voor je laarzen
soms draag ik m'n jodphurs, maar met regenachtig weer enzo zeker niet.![]()
en dna heb ik nog een paar van aigle, die half overleden zijn
en een paar gloednieuwe van Mountain horse, die ik eigenlijk toch net niet lekker vind zitten. ( wel zonde want het zijn supermooie schoenen)
. Alleen op dit moment loop ik er dan veel op en gaan de ritsen telkens stukje voor stukje vanzelf open. dat vind ik wel irritand aan die schoenen
liannew schreef:_Nann_ schreef:Ik draag meestal m'n stalschoenen van BR, die zijn lekker gevoerd met fleece en dr zit een ritssluiting in, dus handig als je verwisseld voor je laarzen
soms draag ik m'n jodphurs, maar met regenachtig weer enzo zeker niet.![]()
en dna heb ik nog een paar van aigle, die half overleden zijn
en een paar gloednieuwe van Mountain horse, die ik eigenlijk toch net niet lekker vind zitten. ( wel zonde want het zijn supermooie schoenen)
Die van BR heb ik ook en gevoerd. Alleen had ze hakverwege de zomer gekregen. Alleen toen was het te warm om ze aan te hebben vond ik. Dus toen maar oude gympen aangedaan. Alleen op dit moment loop ik er dan veel op en gaan de ritsen telkens stukje voor stukje vanzelf open. dat vind ik wel irritand aan die schoenen
)