Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wranglerbutt schreef:suleilitha schreef:Wel eens gehoord van lethargisch? DIT paard IS lethargisch, als gevolg van geestelijk knakken!!!!
Je knakt een paard niet met een opmieter op het moment dat hij je aanvliegt, je knakt een paard als je te pas en te onpas zijn wil breekt met round-up-sessies en DAT is wat deze arme jongen in het verleden heeft doorstaan.
Het is toch slechts jouw vermoeden dat de wil van dit paard geknakt is door round-up (wat is dat? round pen- of join up-) -sessies? O.K., er is NH grondwerk met 'm gedaan en jij vind 'm te braaf. Prima. Maar om een paard dat relaxed uit zichzelf de trailer inloopt en niet wegrent in een angstige situatie nou gelijk lethargisch te noemen?Klinkt alsof je weinig ervaring hebt met fijn opgevoede paarden

suleilitha schreef:Het is niet alleen dat hij niet op paarden reageert, hij reageert en anticipeert ook niet op mensen en die dingen bij elkaar vind ik erg zorgelijk. Verder ziet ie er allesbehalve happy uit al moet ik zeggen dat hij een dikke maand geleden nog slechter toonde. Ik kan niet anders zeggen dan arm, arm dier.
Cassidy schreef:Ik weet nog steeds niet hoe ik me die Zombie moet voorstellen.
Vind jij het paard in onderstaand filmpje een Zombie? Daar wordt ook hard op een paard afgelopen, zonder dat die een schrikreactie toont of een poot verzet. Misschien behoorde het op het paard afrennen alsof je hem een mep wilt verkopen ook wel bij de training die het paard heeft ondergaan?
http://www.youtube.com/watch?v=dFqosaZHTkw
En wat vind je van het filmpje in mijn onderschrift? Noem jij dat een lethargisch en doodgeparelliet paard?

Cassidy schreef:Lees het commentaar maar dat verderop in het topic over dat Filmpje van Clinton met Mindy gegeven wordt, ook daar wordt geroepen dat men vindt dat het paard uitstraling mist. Daarom vind ik het heel moeilijk om in te schatten wat een ander als "Zombie" ziet.