Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
asjemenou schreef:Dan is Friesland waarschijnlijk een super goede provincie, waar het niveau erg erg hoog ligt.
Of jullie hebben gewoon erg strenge jury`s.
FriesWytske schreef:asjemenou schreef:Dan is Friesland waarschijnlijk een super goede provincie, waar het niveau erg erg hoog ligt.
Of jullie hebben gewoon erg strenge jury`s.
Als ik sommige mensen zie rijden. Dan vraag ik me wel eens af hoe ze aan hun winstpunten komen. En niet alleen in de klasse B. En ja, sommige jury's zijn hier streng en andere weer heel soepel. Maar mij hoor je daar niet over klagen. Ik heb de tijd met haar. Ze moet gewoon ervaring opdoen. En dan komen de punten vanzelf wel. Daar ben ik niet bang voor.
), in de L nageeflijk loopt en in de M naar de oprichting toe moet, en in de Z opgericht moet lopen. Maar elke jury heeft daar weer een andere mening over, en dat vind ik erg vervelend.asjemenou schreef:Uhm, als een paard in de goede aanleuning loopt, dan is hij ook nageeflijk.
M.a.w een paard wat niet nageeflijk loopt, kan nooit een goede aanleuning hebben.
asjemenou schreef:Maar als je een goed contact hebt, die stabiel is en ontspannen, dan is je paard nageeflijk,
Als hij dan niet nageeflijk is, dan is er iets niet helemaal goed met je contact.
Wat is dan precies het verschil tussen een paard met een goede aanleuning, en een paard met een goede nageeflijkheid? Misschien heb je een foto als voorbeeldje?