wedstrijd Lonneker "kampioen van E'de"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 12:14

Zo daar ben ik ook weer. Heb jullie allemaal gemist op zondag want toen was ik het hafhengstje van Merlinn aan het bewonderen. Erg leuk ding en zijn vriendje ook Maar zaterdags hadden Xandra en Titia dus hun wedstrijdje met Cezanne en dat ging bij allebei heel netjes (Cannie had van mij iets voorwaartser gemogen maar ach, het belangrijste was dat Cannie niet vervelend heeft gedaan met die witte hekjes). Xandra had uiteindelijk 157 punten en Titia 161! Netjes toch? Ze hebben alleen geen prijs gewonnen maar goed gunstig voor mij anders had ik a.s. zondag weer met de trailer moeten rijden Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:17

Ik zag het staan ja! En Pascal het met Lion 150 punten... Lion zal wel een beetje aan het stressen zijn geweest Lachen

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 16:48

HEY!!
echt VET LEUK paardje joh!! heel lief!! Ik heb hem dan denk ik nie gezien hoor...............snik Huilen Zaterdag kom ik hem int echt bewonderen!(hoop dat mijn proef niet helemaal gek wiord.....*LOL* )
Allemaal een beetje tevreden met de toto nu toe behaalde resultaten?
Ik heb die naam : mikado's tequila" al eens eerder zien staan! Verward Waren jullie mischien ook op dag van het paard Tequila?
Naja.......Hoe ziet Tequila eruit? dan zie ik hun ook zaterdag!! Heb er echt vet zin in!!!!!!! SEE YA!! Lovers Lovers

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:53

Jup ik heb meegedaan in Buurse. Deed mee met dressuur en springen bij de paarden. B dressuur en springen 70 cm.

En als je wilt weten hoe Kado eruit ziet: check profiel Knipoog Hij heeft vlekken Haha! Dus hij valt wel op... Er zullen waarschijnlijk toch maar 2 Tinkers zijn, eentje met heeeeeele lange manen, dat is Lowara, die is van een vriendin van mij, en dan een grijs/zwart bonte met korte manen en die is dus van mij Lachen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 19:43

*Tequila* schreef:
Ik zag het staan ja! En Pascal het met Lion 150 punten... Lion zal wel een beetje aan het stressen zijn geweest Lachen

Waar? Waar? Misschien enig idee of dat je toevallig de volgende namen onthouden hebt en ook wat zij gehaald hadden: Petra van Voorst met Barclay (eigenlijk is het Barkley maar vooruit sommige mensjes denken het altijd beter te weten Frusty ) en Eefke Bouwhuis met Limerick?

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:01

Citaat:
Petra van Voorst met Barclay (eigenlijk is het Barkley maar vooruit sommige mensjes denken het altijd beter te weten ) en Eefke Bouwhuis met Limerick?.

Eefke is 4e geworden met ik geloof 155 punten en Petra is 5e geworden met 154 punten. De jury heeft hele lage punten gegeven.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:03

straus schreef:
Citaat:
Petra van Voorst met Barclay (eigenlijk is het Barkley maar vooruit sommige mensjes denken het altijd beter te weten ) en Eefke Bouwhuis met Limerick?.

Eefke is 4e geworden met ik geloof 155 punten en Petra is 5e geworden met 154 punten. De jury heeft hele lage punten gegeven.

Dank je Vind het toch nog netjes 154 en 155, helemaal als de jury zulke lage punten gaf. Ben je er woensdag ook? Ik kom dan zeker nog even naar Sandra kijken en als ik het red ook Heike Lachen

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:08

Ik weet het nog niet zeker. Nog even met het thuisfront overleggen. Ik denk dat het wel lukt hoor. Ik wil Sandra en Heike ook wel eens een concours zien rijden. Ik hoop dat Sandra mee kan doen, want Nanne was vandaag niet helemaal lekker, wilde steeds gaan liggen waar het niet mocht/kon (in de bak met het zadel erop en op de stenen voor de stal).

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 20:14

Ow gatsie, dat is niet zo'n goed teken. Hopelijk is het geen koliek want dan doet ze dus niet mee. Zou wel jammer zijn, heb haar al een hele tijd niet meer zien rijden op concours en al helemaal niet in de M2. Nou ja, duimen maar voor Nanne dat het niets ernstigs is.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:08

ik wil woensdag ook kijken Lachen maar ik moet werken Boos! Boos!
van 1800-2200 Boos! Boos! DAT VIN IK NIET LEUK!!!!!
Wie komt er nu allemaal naar mij kijken dan??

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:10

ik wil woensdag ook kijken Lachen maar ik moet werken Boos! Boos!
van 1800-2200 Boos! Boos! DAT VIN IK NIET LEUK!!!!!
Wie komt er nu allemaal naar mij kijken dan??

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:23

Yes, Straus mag zondag meedoen in de finale springen. Leuk he!!!!
Omdat hij de barrage heeft gehaald afgelopen zondag.
Wordt een zwaar weekend voor hem. Zaterdag dressuur en zondag springen.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:25

He, een echte springHaflinger Haha! Denk dat Strausje dan wel een beetje last gaat krijgen van spierpijn Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:27

en wat als die met de dressuur bij de 1e 3 eindigd, moet die dan zondag ook nog een keer dressuren???

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:30

machie schreef:
en wat als die met de dressuur bij de 1e 3 eindigd, moet die dan zondag ook nog een keer dressuren???

Yep Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 22:32

maar kan ik zo hoog met hem eindigen???? mmmm, we zullen zien! Anders krijgt straus een heeeel zwaar weekend!

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 23:04

Ja ik zal deze week wel een beetje rustig met hem aan doen. Je weet maar nooit wat er nog meer gaat gebeuren.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:00

en morgen moet ie weer oefenen met mij....
ohhhh, straus... ik vind je heeeel zielig Tong uitsteken

zo wordt ie trouwens wel getraint voor de endurance Haha!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 16:11

Ik kom NATUURLIJK kijken he? Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:42

Gaat er iemand vanavond nog kijken? Ik wel Als het goed is moet mijn lesgeverd Sandra rijden in de M2 met haar peerdke Nanne. Tenminste ik hoop dat hij weer iets beter is na het verhaal van Straus dat Nanne afgelopen maandag niet helemaal lekker was. En anders maar Heike met Flair gaan bewonderen in de M1 Haha! Denk dat ik er rond een uur of half 8 ben. Sandra moet om 19:45 rijden.

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:52

Ik denk niet dat ik vanavond kom kijken...
Het is toch wel een eind fietsen voor mij en ik heb genoeg huiswerk te doen Scheve mond
Veel plezier in ieder geval!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-03 16:40

Ik kom vanavond ook niet, ben gisteren geweest...was best leuk!! Er was zon verwaand meisje van Horstlinde 4e geworden, en dat paard werd met de ereronde galopperen helemaal gek:P hihi, maja.t ging verder wel goed enzo! was heeel leuk!! Ik vond het voor de BB hoog genoeg zeg!
Ik kom zaterdag he? Tong uitsteken Tot ziens! *LOL*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 00:26

Nou vanavond dus wezen kijken naar mijn lesgeverd in de M2. Los rijden ging heel netjes Nanne liep lekker ontspannen e.d. maar eenmaal in de bak........ Help!!! Die jurytafel met gifgroene kleed/deken is hartstikke eng!!! Paniek, peeuw, paniek Boos! Idioot peerd. Op een gegeven moment wilde hij van de ene kant er wel langs maar van de andere kant Verward Op een gegeven moment was Sandra zijn geklier zo zat (na 3/4 van de proef) dat ze Nanne een keer goed de sporen heeft gegeven om hem tot de orde te roepen. Dat hielp !! Maar ja, ze kreeg later nog wel commentaar van de jury dat de jury dat dus niet nodig had gevonden. Want hij was al zo gespannen en dan moest ze nog eens zo corrigeren ook Frusty Sandra's antwoord: "Nou dan verschillen U en ik van mening want ik vond dat hij dat wel nodig had" Haha! en ze is vervolgens zo omgedraaid en weg gereden Tong uitsteken Grinnik, nee Sandra is echt niet op haar bekkie gevallen Haha!

Kom ik eens een keertje kijken hoe Nanne het doet in de M2 krijg ik dit te zien terwijl hij dus veel beter en mooier kan lopen! Volgende keer maar beter maar dit wordt geen Enschedees Kampioenschap voor Sandra dit jaar Tong uitsteken De eer moet nou door jou gered worden Marleen!!! Knipoog Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 08:13

uhm uhm..... WIL IK DAT WEL???????????
meer dan mn best kan ik niet doen Tong uitsteken

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 15:37

hoi! Jammer zeg.dat moet zij toch lekker zelf weten of ze hem de sporen geeft Verward k heb al stuekem met nescio geoefend op die ecnge tafel, (:P)
Hij vond er nix aan, amja.op de wedstrijd weet ik het zo snel nog niet....word spannedn he? K kom vanavond nog wel ff onlie! bye!
p.s. iedereen zin in de tukkerrit??!?!?!!?! *LOL*:)):)):))