Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa88 schreef:Ik kom hier toch met een vraagje, ik ga binnenkort weer starten en wil eigenlijk wel wat leuks natuurlijk. Ik heb sowieso een witte rijbroek en donkerbruine kalfslederen petrie laarzen ( model coventry ). Het word voornamelijk springen wat ik ga doen en zoek hiervoor een bijpassend jasje! Zelf heb ik een geweldige kleermaker die graag dingetjes voor mij doet. Ik wil daarom een look a like spooks jasje laten maken (donkerblauw met witte biesjes. maar ik vraag mij dan wel af of dit een leuke combi is? en of ik er een bruine of blauwe charles owen cap bij moet doen? Of misschien heeft iemand anders een leuk voorstel!
AnniekSolana schreef:Wat voor kleur is je tuig inderdaad? Als je zwart tuig heb zou ik eerder voor helemaal in het bruin gaan, dus bruine cap, jasje en laarzen en dan de crème broek, dek, plastron en handschoenen.
Als je bruin tuig hebt is bruin/blauw vaak een mooie combinatie.
_tarja_ schreef:palousa88 schreef:Ik kom hier toch met een vraagje, ik ga binnenkort weer starten en wil eigenlijk wel wat leuks natuurlijk. Ik heb sowieso een witte rijbroek en donkerbruine kalfslederen petrie laarzen ( model coventry ). Het word voornamelijk springen wat ik ga doen en zoek hiervoor een bijpassend jasje! Zelf heb ik een geweldige kleermaker die graag dingetjes voor mij doet. Ik wil daarom een look a like spooks jasje laten maken (donkerblauw met witte biesjes. maar ik vraag mij dan wel af of dit een leuke combi is? en of ik er een bruine of blauwe charles owen cap bij moet doen? Of misschien heeft iemand anders een leuk voorstel!
Als je voor een blauw jasje gaat zou ik een bruine cap doen voor het springen. Wat voor kleur is je tuig?
Je kan ook voor helemaal bruin gaan.
Fleurrr_ schreef:Ik heb blauw jasje, blauwe cap en bruin tuig met bruine laarzen
Zoiezo cap en jasje zelfde kleur
Dressuur heb ik donkerbruin tuig
Springen heb ik cognac maar start ik (nog) niet mee
Puppetje schreef:Wie weet waar je een mooi grijs jasje kan kopen. Ik zoek me suf op internet maar kan maar weinig mooie vinden. Mag tot max. € 400,00 kosten.
Nu ben ik een website tegen gekomen van dressure, die jasjes op maat maken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Puppetje schreef:Wie weet waar je een mooi grijs jasje kan kopen. Ik zoek me suf op internet maar kan maar weinig mooie vinden. Mag tot max. € 400,00 kosten.
Nu ben ik een website tegen gekomen van dressure, die jasjes op maat maken. Heeft iemand hier ervaring mee?
vonneke schreef:Nog nooit van het merk gehoord puppetje, heb je link naar site?
roxiie schreef:Ik wil graag een mooi lichtgrijs, mooi getailleerd jasje... Leuk o af te wisselen met mn bruine en zwarte..
Joolien schreef:roxiie schreef:Ik wil graag een mooi lichtgrijs, mooi getailleerd jasje... Leuk o af te wisselen met mn bruine en zwarte..
Heb je al bij Coutoure hippique gekeken? Ook voor Puppetje
Deze is mooi
http://couturehippique.com/wp-content/u ... 7-copy.jpg