[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:19

ja dat denk ik wel! bruin rood kan wel.

ik wil graag als ik weer een paard heb en wedstrijden ga doen in het roze en bruin. ik heb al een bruin hv polo hoofdstel met roze in de frontriem en bruine laarzen. dan ga ik mijn zwarte vzh zadel voor een bruin dressuur zadel omruilen en wil ik graag een lichtroze dekje. en verder bruin jasjes of desnoods roze.

kim_hester

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:57

Ik heb hotfix op mn cap gefixt.
Blijft prima zitten hoor!
Ik gooi hem niet neer ofzo, maar soms wrijft ie wel omdat ie in een krat zit met andere dingen..
Op mn rijbroek overigens was een groot gedeelte na 1x wassen eraf...

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:26

Afbeelding
Afbeelding
Mijn Couture hippique jasje, met paard en de cap (Charles Owen) die ik draag.(op deze foto ook een bp aan, maar die draag ik niet meer) en ikga er petrie polo lakkers bij halen :) heb het jasje daarom expres wat simpeler.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:00

Staat vast heel mooi met laklaarzen en CO! :D

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:02

Ik kom hier toch met een vraagje, ik ga binnenkort weer starten en wil eigenlijk wel wat leuks natuurlijk. Ik heb sowieso een witte rijbroek en donkerbruine kalfslederen petrie laarzen ( model coventry ). Het word voornamelijk springen wat ik ga doen en zoek hiervoor een bijpassend jasje! Zelf heb ik een geweldige kleermaker die graag dingetjes voor mij doet. Ik wil daarom een look a like spooks jasje laten maken (donkerblauw met witte biesjes. maar ik vraag mij dan wel af of dit een leuke combi is? en of ik er een bruine of blauwe charles owen cap bij moet doen? Of misschien heeft iemand anders een leuk voorstel!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:06

Met een blauwe cap vind ik dat heel mooi! Die combi heb ik ook met bruine ariats :j

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:06

palousa88 schreef:
Ik kom hier toch met een vraagje, ik ga binnenkort weer starten en wil eigenlijk wel wat leuks natuurlijk. Ik heb sowieso een witte rijbroek en donkerbruine kalfslederen petrie laarzen ( model coventry ). Het word voornamelijk springen wat ik ga doen en zoek hiervoor een bijpassend jasje! Zelf heb ik een geweldige kleermaker die graag dingetjes voor mij doet. Ik wil daarom een look a like spooks jasje laten maken (donkerblauw met witte biesjes. maar ik vraag mij dan wel af of dit een leuke combi is? en of ik er een bruine of blauwe charles owen cap bij moet doen? Of misschien heeft iemand anders een leuk voorstel!

Als je voor een blauw jasje gaat zou ik een bruine cap doen voor het springen. Wat voor kleur is je tuig?
Je kan ook voor helemaal bruin gaan.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:09

Wat voor kleur is je tuig inderdaad? Als je zwart tuig heb zou ik eerder voor helemaal in het bruin gaan, dus bruine cap, jasje en laarzen en dan de crème broek, dek, plastron en handschoenen.
Als je bruin tuig hebt is bruin/blauw vaak een mooie combinatie.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:02

Ik heb ook een bruin-blauw combinatie (en ook bruin tuig). Maar jasje en cap hetzelfde en dan bruine laarzen. (Als je op geplaatst klikt rechts van mijn blok zie je al mijn berichten en ook mijn foto's die ik geplaatst heb in dit topic.) Zoeken in mijn berichten is zoeken naar de speld in een hooiberg

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 18:45

Ik heb blauw jasje, blauwe cap en bruin tuig met bruine laarzen
Zoiezo cap en jasje zelfde kleur :j

Dressuur heb ik donkerbruin tuig
Springen heb ik cognac maar start ik (nog) niet mee

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:32

Niet de duidelijkste foto's maar toch. Bruin tuig, bruin gestreept jasje, bruine laarzen, bruine cap, crème dekje, crème broek en crème handschoenen.

Afbeelding

en als bengeltjes :P
Afbeelding

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:52

AnniekSolana schreef:
Wat voor kleur is je tuig inderdaad? Als je zwart tuig heb zou ik eerder voor helemaal in het bruin gaan, dus bruine cap, jasje en laarzen en dan de crème broek, dek, plastron en handschoenen.
Als je bruin tuig hebt is bruin/blauw vaak een mooie combinatie.

zelf vind ik bruin bij mij helemaal niet mooi, daarom voor donkerblauw. mijn tuig is bruin en zwart maar het hoofdstel is zwart die ga ik denk ik vervangen voor een bruine.

_tarja_ schreef:
palousa88 schreef:

Als je voor een blauw jasje gaat zou ik een bruine cap doen voor het springen. Wat voor kleur is je tuig?
Je kan ook voor helemaal bruin gaan.

tja dat is het probleem, het zadel is bruin/zwart en het hoofdstel zwart maar deze wil ik vervangen voor een bruine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:53

Ik ga toch op zoek naar bruine leren rijlaarzen voor mijn set :D Maar dan wil ik eerst van mijn zwarte laarzen af.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:54

Fleurrr_ schreef:
Ik heb blauw jasje, blauwe cap en bruin tuig met bruine laarzen
Zoiezo cap en jasje zelfde kleur :j

Dressuur heb ik donkerbruin tuig
Springen heb ik cognac maar start ik (nog) niet mee

als ik de foto's in jouw profiel zie word het toch bruine laarzen,spooks jasje en blauwe cap! erg mooi jouw set

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:00

Ik vind de donkerbruine laarzen van Fleurrr_ en Suikermeisje ook erg mooi bij blauw.
Maar donkerblauwe laarzen trekken me toch ook wel..

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:20

Als ik eind 2013 naar een paard ga en ik koop een zwart zadel dan wil ik ook blauwe laarzen maar ik had nu geen keus over de kleur van mijn zadel (ach voor een hulsebos heb ik alles over :D )

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 00:29

Wie weet waar je een mooi grijs jasje kan kopen. Ik zoek me suf op internet maar kan maar weinig mooie vinden. Mag tot max. € 400,00 kosten.
Nu ben ik een website tegen gekomen van dressure, die jasjes op maat maken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:09

Nog nooit van het merk gehoord puppetje, heb je link naar site?

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 09:08

Puppetje schreef:
Wie weet waar je een mooi grijs jasje kan kopen. Ik zoek me suf op internet maar kan maar weinig mooie vinden. Mag tot max. € 400,00 kosten.
Nu ben ik een website tegen gekomen van dressure, die jasjes op maat maken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Horsea heeft ook een mooi grijs jasje : http://www.horsea.nl/wedstrijdjasjes/30-horsea-.html

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:01

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf (nog) geen ervaring heb van hotfix op een wedstrijd jasje... maar ik doe ook aan hotfix en ik moet zeggen dat het verrassend goed blijft zitten op van alles! Hier en daar gaat er soms wel eens een steentje af, maar dit komt dan doordat net dat ene steentje een slechte lijmlaag heeft... Ik heb het ook gedaan op mijn cap, en super zuinig en voorzichtig ga ik niet met mijn cap om, hij schraapt nog wel eens ergens langs en zo, maar alle steentjes zitten nog! ik kan er zelfs heel hard met mijn nagels over heen krabben!
er is hier een ergens een topic over hotfix op bokt met heel veel mensen die hun jasje al gepimpt hebben!

[CENTRAAL] Hotfix #2

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:22

Puppetje schreef:

ik heb een jasje van dressure! ben er heel blij mee! :)

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:26

vonneke schreef:
Nog nooit van het merk gehoord puppetje, heb je link naar site?

www.dressure.nl

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:32

Ik wil graag een mooi lichtgrijs, mooi getailleerd jasje... Leuk o af te wisselen met mn bruine en zwarte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:33

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:37

Joolien schreef:
roxiie schreef:
Ik wil graag een mooi lichtgrijs, mooi getailleerd jasje... Leuk o af te wisselen met mn bruine en zwarte..

Heb je al bij Coutoure hippique gekeken? Ook voor Puppetje :)

Deze is mooi :oo
http://couturehippique.com/wp-content/u ... 7-copy.jpg

Die ga ik binnenkort op maat laten maken... en echt helemaal <3 van dat jasje!