Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hawai schreef:Mooie laarzen ja, maar ga hier niet mee naar de paardjes.
Het leed is echt niet te overzien als je knollie op je tenen gaat staan.
Bedenk je dat je stalen neus dan naar binnen buigt en echt niet terug buigt als knollie van je teen af gaat, met als gevolg dat je tenen vast zitten in je schoen en je je schoen niet meer uit krijgt.
Heb het meegemaakt op stal en was heel pijnlijk en echt vreselijk, dus weer voorzichtig met stalen neuzen bij de paardjes.
ik vind ze foei lelijk hahahsimodi schreef:Bovendien kun je met zulke laarzen niet rijden, in tegenstelling tot de gewone outdoorlaarzen, en dat is voor mij wel een must.
Donna_ schreef:Ook ik heb koude voeten in m'n Dubarry's maar alleen wanneer ik lang stilsta. Blijf ik een beetje rondscharrelen dan zijn ze heerlijk warm!
Vindt ze ook erg lekker lopen, merk dat ze steeds meer naar mijn voet gaan staan. Het beschadigen van het leer vindt ik niet zo erg, het zijn natuurlijk wel outdoorlaarzen!
Wat ik alleen wel erg hinderlijk vindt is dat ze ontzettend naar paard gaan stinken. En ik heb ze gekocht als 'gewone' laars dus heb ze maar zelden aan naar stal. Als ik ze aanheb loop ik niet door mest of modder, vaak is het alleen de avondronde kuil voeren. Stinken dat ze dan doen... Alsof ze de geur gewoon absorberen . Moet ze dan echt poetsen voor ik ze aandoe naar college, anders ruik ik ze gewoon af en toe.
Valt dit nog meer mensen op?
MaartPaard schreef:Misschien heb ik daar dan wel wat aan.. Ik zat er namelijk wel met een wollen sok in en daaroverheen nog een katoenen.. Voor de strakheid zeg maar. Ga het vandaag eens met alleen de wollen, of met een wandelsok proberen.
Als ik de laarzen nog even extra vet en spuit blijven ze toch wel beter bestand tegen strooizout?
: http://www.dubarry.nl/images/stories/co ... ubarry.pdf

Hawai schreef:Mooie laarzen ja, maar ga hier niet mee naar de paardjes.
Het leed is echt niet te overzien als je knollie op je tenen gaat staan.
Bedenk je dat je stalen neus dan naar binnen buigt en echt niet terug buigt als knollie van je teen af gaat, met als gevolg dat je tenen vast zitten in je schoen en je je schoen niet meer uit krijgt.
Heb het meegemaakt op stal en was heel pijnlijk en echt vreselijk, dus weer voorzichtig met stalen neuzen bij de paardjes.