ja hoor, het is gewoon een schoonmaak/verzorging product voor leder kan je op alles gebruiken hoor...dat spul maakt geen onderscheid tussen zadels en laarzen ik doe het eerst met de zeep en daarna die creme
Ging ook niet, ook als het minder was dan de cm die bij mij nodig waren. De hele pasvorm is dan weg. Die van mij wilde er niet aan beginnen, omdat het een garantie was voor een miskleun.
idd , dat is heel slecht voor de pasvorm...ik zou het persoonlijk niet doen...dan liever proberen te verkopen en een nieuw paar aan laten meten
RM94
Geplaatst: 17-02-12 10:35
Ik heb ook vanwege afvallen mijn vorige laarzen smaller laten maken heb een geweldig schoenmakertje het zag er super uit. Hij heeft ook al in mijn beide leren chaps nieuwe ritsen gezet ook perfect dus het kan absoluut even goed schoenmakertje zoeken
c_alsemgeest
Geplaatst: 19-02-12 21:47
de mijne zijn binnen! de mijne zijn binnen! Helaas pas overmorgen tijd om er heen te gaan
hoe zijn jullie deniros met rits aan de voorkant? blijft dit mooi?
KSB
Geplaatst: 20-02-12 16:33
Zaterdag mijn nieuwe 'thuis' laarzen opgehaald en vandaag voor het eerst mee gereden, erg tevreden!
DeNiro Polo in Nevada kleur met witte stiksels
En mijn nieuwe wedstrijdlaarzen nog een keertje, ook van deniro
IVAANA_: Ik heb er vandaag voor het eerst mee gereden dus kan er nog niks over zeggen.
Somebody_
Geplaatst: 20-02-12 16:36
Oeh! Die de Niro polo's hierboven zijn wel echt om van te kwijlen! Ik heb recent nieuwe gekocht, in een donkerbruine kleur, met de sluitingen in kroko en de randjes in lichtbruin. Ook erg mooi, al zeg ik het zelf. Heb er helaas geen foto's van, maar het zijn wel hele fijne laarzem in mijn ogen!
amboewella
Geplaatst: 20-02-12 16:36
wat een mooie laarzen heeft de Niro toch heb ze zaterdag besteld met 20% korting kan niet wachten tot ze binnen zijn
KSB
Geplaatst: 20-02-12 16:37
Thanks! Wist niet dat dat kon? Met randjes in andere kleuren? Klinkt erg chique!
Zinn
Geplaatst: 20-02-12 16:37
IVAANAA__ schreef:
hoe zijn jullie deniros met rits aan de voorkant? blijft dit mooi?
hm, die hierboven is eigenlijk de eerste combi die ik niet zo geslaagd vind, sorry zou persoonlijk voor donkere stiksels gekozen hebben bij zo'n lichte kleur leder.
Somebody_
Geplaatst: 20-02-12 16:41
KSB schreef:
Thanks! Wist niet dat dat kon? Met randjes in andere kleuren? Klinkt erg chique!
Ze hebben ze eerst verkeerd opgemeten bij mij(verkeerde voetmaat, verkeerde kuitmaat) en toen ze daarna binnen kwamen, hebben ze de rits kapot getrokken, vervolgens kon er heel veel geregeld worden! Ik zal binnenkort even een foto maken!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 20-02-12 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
KSB
Geplaatst: 20-02-12 16:41
Is ook niet echt een combi hoor, word gewoon zo geleverd zonder meerprijs en hou niet van doorsnee
Somebody: whahahaha geluk bij een ongelukje dus! ja leuk foto's!
de verschillende kleuren/opties die je bij elkaar kiest, is toch een combinatie Ik vind ze juist wel doorsnee...ik vind ze niet echt de luxe uitstraling hebben die de niro's normaal wel hebben zeg maar...je wedstrijdlaarzen wel, heel mooi, maar je thuislaarzen doen me (vooral op de eerste foto) aan lipica's denken...ik weet het, dat is grof sorry
Renee1990
Geplaatst: 02-03-12 18:17
Nu heb ik eindelijk na 6 maanden de goeie deniro schoenpoets. Kom ik in de winkel, staat er op de kleur #175 eland/deer. Ik zei dat k oxford moest hebben. Nu bleek dit een foute sticker te zijn. Dit zou deniro bevestigd hebben.
Hebben meer mensen dit al eens gezien, Ik vind de kleur iets donkerder lijken of is dit altijd met schoenpoets? Heeft iemand een foto van zijn/haar oxford schoenpoets?
Heb in de winkel gezegd dat wanneer het fout blijkt te zijn die vrouw een probleem had en ze dan kan zorgen dat mijn laarzen naar deniro gaan
2005
Geplaatst: 02-03-12 18:23
Lipica? Dat is wel heel grof , vind ze veel chiquer dan Lipica! Die tweede zijn inderdaad helemaal super.
Weet iemand of er een winkel is die De Niro op voorraad heeft staan, gewoon standaarmodel is prima, zonder levertijd? Ik heb ze een beetje snel nodig namelijk .
thanks! ze zijn wel al een klein beetje aan het verkleuren bij de plek van mijn sporen!
MnPoepiie
Geplaatst: 04-03-12 18:17
hey,
Ik ben gisteren naar de paardenwinkel geweest voor dressuurlaarzen. Eerst voreg ik achter de Petrie Olympic, maar zij verkochten geen Petries meer... En ik wou graag een laars die niet al te duur was. En dus kwam hij af met Deniro. Ik heb 3 jaar geleden al de springlaars van Deniro gekocht, ben er suuuuper content van. De winkel had er maar 1, die was een 43 maat XS, natuurlijk paste die niet. Ik heb een 42 en ja mijn kuite zijn een beetje dikker. Ik had ook net mijn botte binne gedaan voor nieuwe rits, dus kan hij die maat nemen. Naartschijnt zijn die maten voor alle botten van Deniro hetzelfde. Ik vond ze echt mooi, en qua prijs vielen ze goed mee (boven de 400 euro.) Binnen 6-7 weken heb ik ze ;p