Ons M1 debuut komt steeds dichterbij. We hadden wat problemen met de contra galop maar dat is inmiddels bijna opgelost. Het probleem is dat hij de vliegende wissel al kent (dankjewel western verleden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Vanmiddag mag ik weer. Brix loopt de sterren van de hemel deze week, dus ik heb goede hoop. Even de startlijst bekeken.... man man, wat een hengsten zitten er achter de deelnemers. Dan kom ik binnen met mijn pony. Ja ja, ik weet het; uitgaan van mijn eigen kracht. Onze kracht is de galop. Dus daarin moeten we vlammen. Brix z'n stap is ronduit matig en een 6 voor zijn middendraf is voor ons een 10. Vorige keer had ik een 6 dus was ik heel blij.
Ctje5 schreef:De afgelopen eventing Etten-Leur ging niet zo heel goed.
Met Cassidy uitgesloten in de cross. Ze wilde niet over de trakhener, die er volgens het KNHS regelement helemaal niet in hoorde te staan. Ook nog een heel gedoe geweest om bij het secretariaat iemand daar over te kunnen spreken. Toen het er maar bij gelaten. Op Dinsdag gebeld met de knhs zelf en ik had dus wel gelijk. Ze ging het gelijk doorgeven. Maar goed mijn dochter kijkt nergens naar en rijdt gewoon de cross verder uit.
Met whisper was het gelijk klaar. Hij gleed uit en ze vielen in het spring parcours helaas.
Volgende keer weer beter.