Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lindamusters schreef:DexterM schreef:Vandaag gehoord dat mijn laarzen vertraging hebben. Marije reageerde meteen op mijn bericht en ging proberen uit te vinden hoe ver ze er mee zijn. Hopelijk valt de vertraging mee. En zitten ze goed....
Balen Jessol....ze zijn wel heel mooi!
Ja en dan kun je over een week weer zelf contact zoeken om te vragen of ze al iets gehoord heeft.
poes schreef:Ik vind zo n gesp niet zo mooi. Zeker bij celeris ogen ze wat lomp? Bij mijn laarzen ook best vaak dat dat drukknopje doorroestte, zijn wel Lipica s.
Janine1990 schreef:poes schreef:Ik vind zo n gesp niet zo mooi. Zeker bij celeris ogen ze wat lomp? Bij mijn laarzen ook best vaak dat dat drukknopje doorroestte, zijn wel Lipica s.
Ik heb een pologesp, vind 'm niet lomp. Het maakt de laars (iig de polo) af naar mijn idee. Kan me voorstellen dat je het bij een ander model niet wilt.
Vind 'm ook niet echt lomp ofzo. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Mijn gesp is echt een gesp, geen drukknoop er onder. Heb zelf ook Derby polo laarzen, daar zit wel een drukknoop op. Maar bij beide laarzen geen roest. Misschien ook omdat beide laarzen binnen wonen en dus geen vochtige omgeving kennen.
15carlijn15 schreef:Ik denk dat het bij mij mis gegaan is met de foto's! Hoe kan ik dat met foto posten?
Fantabulouss schreef:*In bestelling*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting
- Fantabulouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Jessol - midden/eind november 2016 - Geleverd op 21-01-2017 en terug gestuurd wegens niet passen - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
- Michelle77 - midden/eind maart 2017 - Melinda - Bia - donkerblauw lak, blauw croco polo gesp, houtzool
- Josieee - 27 december 2016 - Marije - Bia - donkerblauw suède, leren binnenkant
- 15carlijn15 - begin april - Marije - Polo - lak zwart, 1 gesp, steentjes op de boog, croco lak gesp
*Al geleverd*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Leverdatum - Aangemeten door - Model - Foto
- lindamusters - 19-09-2016 (uitgaande van 12 weken, beloofde levertijd was 10 weken..) - 21-10-16 - Marije - Pablo - Foto
- Bamsy - 2 januari 2017 - 17 januari 2017 - Marije - Bia - blauw met croco blauw lak gespje en donkerblauw lak randje op de boog - Foto Foto2
Fantabulouss schreef:*In bestelling*
Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting
- Fantabulouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Jessol - midden/eind november 2016 - Geleverd op 21-01-2017 en terug gestuurd wegens niet passen - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
- Michelle77 - midden/eind maart 2017 - Melinda - Bia - donkerblauw lak, blauw croco polo gesp, houtzool
- Josieee - 27 december 2016 - Marije - Bia - donkerblauw suède, leren binnenkant
- 15carlijn15 - begin april - Marije - Polo - lak zwart, 1 gesp, steentjes op de boog, croco lak gesp
- Annebet_ - begin maart - Marije - Pablo - Cognac, verhoogde dressuurboog, doorstikte neus
*Al geleverd*
- lindamusters - 19-09-2016 (uitgaande van 12 weken, beloofde levertijd was 10 weken..) - 21-10-16 - Marije - Pablo - Foto
- Bamsy - 2 januari 2017 - 17 januari 2017 - Marije - Bia - blauw met croco blauw lak gespje en donkerblauw lak randje op de boog - Foto Foto2
- Lithya. Half januari geleverd. Pablo donkerbruin.
- Annebet_ - half januari - 27 januari - Marije - 2 paar Jodphurs Foto
Annebet_ schreef:Fantabulouss schreef:*In bestelling*
- Wesco - april - Marije - Bia - zwart met croco en initialen
- Annebet_ - begin maart - Marije - Pablo - Cognac, verhoogde dressuurboog, doorstikte neus
*Al geleverd*
- Lithya. Half januari geleverd. Pablo donkerbruin.
- Annebet_ - half januari - 27 januari - Marije - 2 paar Jodphurs Foto
Roeline schreef:Wauw!! Wat ben ik blij met mijn donkerblauwe laarzen en de super service Marije van Celeris!!
De blauwe croco die in het assortiment zit vond ik zelf te heftig. Marije is speciaal voor mij opzoek gegaan naar een andere blauwe croco en heeft deze gevonden! Waar kom je dat nou tegen?!
Ik had ze nog niet verwacht, maar ik kreeg gisteren bericht dat ze binnen waren. Dus prima optijd. De laarzen zijn net opgestuurd en ik kan niet wachten om ze in het echt te zien.
Celeris is dus absoluut een aanrader!!!
[ [url=m/gTzmtB.jpg]Afbeelding[/url] ]