Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:10

Ik krijg een nieuw paar, dus ik ben weer onder de wachtenden voor 6 a 8 weken.

StonedRomy

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 19:04

Jammer dat je moet wachten jessol, maar wel super geregeld!

Ik heb ze net voor het eerst aangehad met springen ( beetje vragen om blaren/blauwe plekken eigenlijk ) en mijn knieholtes deden wel een beetje pijn, maar niks blauw of het tintelend gevoel wat ik gewoon ben van mijn vorige laarzen.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:14

Ja ik ben wel tevreden met de afhandeling, hopelijk nu een beetje meer geluk en geen extra lange wachttijd!

Ik was aan het twijfelen of ik misschien ging vragen om het polo gespje ar af te laten,heb het gevoel dat ze eleganter zouden zijn zonder maar ik twijfel. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:22

Persoonlijk vind ik zo'n polo gesp wel handig. Iets met hele noodsituaties in mijn hoofd. Maar misschien vragen voor een iets andere boog? Dus daar een dunnere strook grijs? Denk dat dat ook al wat rustiger oogt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 03:19

Ik vind zo n gesp niet zo mooi. Zeker bij celeris ogen ze wat lomp? Bij mijn laarzen ook best vaak dat dat drukknopje doorroestte, zijn wel Lipica s.

DexterM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 07:26

lindamusters schreef:
DexterM schreef:
Vandaag gehoord dat mijn laarzen vertraging hebben. Marije reageerde meteen op mijn bericht en ging proberen uit te vinden hoe ver ze er mee zijn. Hopelijk valt de vertraging mee. En zitten ze goed....
Balen Jessol....ze zijn wel heel mooi!

Ja en dan kun je over een week weer zelf contact zoeken om te vragen of ze al iets gehoord heeft.

Hoop dat ze wat laat horen als ze wat weet. Vind het vervelend om steeds te moeten vragen of ze al wat weet. Door de drukte vergeet ze het misschien of misschien is er gewoon nog niets bekend....over een weekje maar weer eens polsen. Wilde ook graag een paar trainingslaarzen maar nu eerst maar even kijken hoe deze zitten. Die paar weken extra kunnen er wel bij....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 12:36

Wat balen Jessol! Hopelijk heb je ze snel weer!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 12:38

poes schreef:
Ik vind zo n gesp niet zo mooi. Zeker bij celeris ogen ze wat lomp? Bij mijn laarzen ook best vaak dat dat drukknopje doorroestte, zijn wel Lipica s.

Ik heb een pologesp, vind 'm niet lomp. Het maakt de laars (iig de polo) af naar mijn idee. Kan me voorstellen dat je het bij een ander model niet wilt.
Vind 'm ook niet echt lomp ofzo. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Mijn gesp is echt een gesp, geen drukknoop er onder. Heb zelf ook Derby polo laarzen, daar zit wel een drukknoop op. Maar bij beide laarzen geen roest. Misschien ook omdat beide laarzen binnen wonen en dus geen vochtige omgeving kennen.

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 13:42

Janine1990 schreef:
poes schreef:

Ik heb een pologesp, vind 'm niet lomp. Het maakt de laars (iig de polo) af naar mijn idee. Kan me voorstellen dat je het bij een ander model niet wilt.
Vind 'm ook niet echt lomp ofzo. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Mijn gesp is echt een gesp, geen drukknoop er onder. Heb zelf ook Derby polo laarzen, daar zit wel een drukknoop op. Maar bij beide laarzen geen roest. Misschien ook omdat beide laarzen binnen wonen en dus geen vochtige omgeving kennen.

Ik heb ook een echte gesp besteld. Die had Marije ook aangeraden. Maar ik heb wel mijn eigen gesp mee gebracht. Die gaat erop komen.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 00:51

De jodphurs die ( 2 paar, een beige met blauwe croco lak en zwarte croco met lak ) die op de fb pagina en instagram zijn gepost, zijn van mijn mama!
Ze echt schitterend <3

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:15

De foto's er weer even ingezet, aangezien die door iemand verwijderd waren :o
Graag alleen je eigen info aan het lijstje toevoegen, niks aanpassen van anderen :o (dus quoten, niet kopieren ;) )
En mensen waar van ik gezien heb dat de laarzen geleverd zijn in het onderste stukje gezet! :)

*In bestelling*

Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting

- Fantabulouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Lithya - 5 juli - 24 oktober 2016 geleverd en geretourneerd - zouden zeker voor de kerst er zijn - Pablo - donkerbruin
- Jessol - midden/eind november 2016 - Geleverd op 21-01-2017 en terug gestuurd wegens niet passen - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
- Michelle77 - midden/eind maart 2017 - Melinda - Bia - donkerblauw lak, blauw croco polo gesp, houtzool
- Josieee - 27 december 2016 - Marije - Bia - donkerblauw suède, leren binnenkant
- 15carlijn15 - begin april - Marije - Polo - lak zwart, 1 gesp, steentjes op de boog, croco lak gesp

*Al geleverd*

Boktnaam - Verwachte leverdatum - Leverdatum - Aangemeten door - Model - Foto

- lindamusters - 19-09-2016 (uitgaande van 12 weken, beloofde levertijd was 10 weken..) - 21-10-16 - Marije - Pablo - Foto
- Bamsy - 2 januari 2017 - 17 januari 2017 - Marije - Bia - blauw met croco blauw lak gespje en donkerblauw lak randje op de boog - Foto Foto2
Laatst bijgewerkt door Fantabulouss op 30-01-17 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:27

Ik denk dat het bij mij mis gegaan is met de foto's! Hoe kan ik dat met foto posten?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:29

15carlijn15 schreef:
Ik denk dat het bij mij mis gegaan is met de foto's! Hoe kan ik dat met foto posten?

Als je het lijstje quote vanuit mijn bericht. Dan zie je de stukjes met de linkjes naar de foto's erin staan. Die kun je dan kopieren achter je eigen naam en jouw eigen linkje erin plakken. :)
Je moet dus niet de tekst gaan kopieren maar altijd quoten anders gaat t niet goed met de linkjes ;)

Ik wil het ook wel voor je doen als je het linkje van je foto stuurt :) ?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:55

Fantabulouss schreef:
*In bestelling*

Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting

- Fantabulouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Jessol - midden/eind november 2016 - Geleverd op 21-01-2017 en terug gestuurd wegens niet passen - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
- Michelle77 - midden/eind maart 2017 - Melinda - Bia - donkerblauw lak, blauw croco polo gesp, houtzool
- Josieee - 27 december 2016 - Marije - Bia - donkerblauw suède, leren binnenkant
- 15carlijn15 - begin april - Marije - Polo - lak zwart, 1 gesp, steentjes op de boog, croco lak gesp

*Al geleverd*

- lindamusters - 19-09-2016 (uitgaande van 12 weken, beloofde levertijd was 10 weken..) - 21-10-16 - Marije - Pablo - Foto
- Bamsy - 2 januari 2017 - 17 januari 2017 - Marije - Bia - blauw met croco blauw lak gespje en donkerblauw lak randje op de boog - Foto Foto2

- Lithya. Half januari geleverd. Pablo donkerbruin.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 13:19

Ik kreeg net een berichtje dat die van mij onderweg zijn naar Marije! *\o/* Netjes in 2,5 maand binnen, ben zo benieuwd!!

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 17:09

Fantabulouss schreef:
*In bestelling*

- Annebet_ - begin maart - Marije - Pablo - Cognac, verhoogde dressuurboog, doorstikte neus

*Al geleverd*

- Annebet_ - half januari - 27 januari - Marije - 2 paar Jodphurs Foto

Martinev, super nieuws! Wat had je besteld? :D

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:16

De Hugo in het beige, met sierstiksel op de neus, bij de voet en langs de boog bovenaan. Geen croco of lak oid, heel simpel. Ben onwijs benieuwd hoe het uitpakt, de kleur lijkt me geweldig, maar zo lastig beoordelen op een klein staaltje!

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:38

Annebet_ schreef:
Fantabulouss schreef:
*In bestelling*

- Wesco - april - Marije - Bia - zwart met croco en initialen
- Annebet_ - begin maart - Marije - Pablo - Cognac, verhoogde dressuurboog, doorstikte neus

*Al geleverd*

- Annebet_ - half januari - 27 januari - Marije - 2 paar Jodphurs Foto

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 20:03

Ik ben straks vanaf vrijdag 7 maanden verder en nog geen laarzen

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:50

SaskiaKur schreef:

7 maanden???? :(:)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:56

7 maanden?! Allemachtig.. mag ik vragen bij wie jij ze hebt laten aanmeten? Kun je nog steeds slecht contact krijgen met diegene?

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 22:59

Na 7 maanden zou ik proberen of ik het aanbetaalde bedrag terug kon krijgen. Dat zijn toch geen tijden meer!!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 00:46

SaskiaKur schreef:

Das zuur! Heb je je jodhpurs inmiddels wel?
En had je je aanbetaling wel gedaan op tijd?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 09:52

SaskiaKur schreef:

Jeetje, dan heb je ze al eerder besteld dan ik en ik heb ze al ruim drie maanden... :oo

Roeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:42

Roeline schreef:
Wauw!! Wat ben ik blij met mijn donkerblauwe laarzen en de super service Marije van Celeris!!

De blauwe croco die in het assortiment zit vond ik zelf te heftig. Marije is speciaal voor mij opzoek gegaan naar een andere blauwe croco en heeft deze gevonden! Waar kom je dat nou tegen?!

Ik had ze nog niet verwacht, maar ik kreeg gisteren bericht dat ze binnen waren. Dus prima optijd. De laarzen zijn net opgestuurd en ik kan niet wachten om ze in het echt te zien.

Celeris is dus absoluut een aanrader!!!

[ [url=m/gTzmtB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels heb ik ze ontvangen! Ze zijn prachtig, zitten perfect en ik ben mega blij met de service van Marije!!