Nou ik maak het ook weer mee hoor zit al een tijdje in m'n hoofd om nieuwe laarzen te bestellen maar maandag gaat het toch echt gebeuren! Ergste is nog in heb morgen concours en heb maar 1 paar laarzen
Ik heb het zelfde probleem gehad met m'n trainingslaarzen. Als je de rits niet helemaal nr beneden doet en dan opnieuw dicht, blijft hij dan niet dicht? Ben je iig v morgen gered!
fleur_yen
Geplaatst: 05-03-16 18:26
Ik heb ook wel eens een wedstrijd gereden met m'n rits dichtgehouden met tape Rits ging tijdens het losrijden kapot..
Vind het een mooie set Galeo, jasje staat je onwijs mooi, en cap vind ik ook helemaal niet storend
Ik ben er de hele week niet echt aan toegekomen, wil vandaag even die plastron bestellen. Alleen nu vraag ik me af hoe jullie je hals meten? Gewoon strak tegen de hals aan? Of iets losser? (heb uiteraard gewoon een meetlint)
Daarnaast moet ik nog een nieuw shirt hebben. Ik heb een gewoon shirt van Harry's Horse met korte mouwen. Maar ik wil er voor de winter ook graag eentje met lange mouwen. Helaas kan ik die nog niet echt vinden. Jullie ideeën? Liever geen blouse.