[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

felinehoi

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:49

Ja hoofdstel is wel gewoon bruin, op het moment een wat lichtere bruine omdat hij (indd die fjordxpaint) minder goed reageert en een soort bult op zijn neus kreeg van mijn bruine hv polo... ben van plan om een donker bruine te kopen die eenzelfde neusriem heeft als mijn lichtere bruine!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:57

Dan zou ik sowieso een bruin zadel nemen, vind het anders echt voor schandaal.
Ik kan de foto uit je profiel alleen niet zien..

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:14

Oh jammer! Het is wel licht bruinig, met een witte vlek van links naar rechts over zijn schoft. Zwarte manen met meer naar de schoft toe wit met licht bruin erop en eronder en donker bruin bij de schoft. Zwarte knietjes aalstreep zebrastrepen, gekleurde hoeven, zwarte staart ...

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:20

_coquette_ schreef:
Weet iemand een winkel waar ze wedstrijdjasjes op maat maken in zeeland/noord brabant?

Bij de Kroo kan je nu zelf je jasje samenstellen, maar is wel slecht voor je portemonnee :o

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:37

Felinehoi ik zou gaan voor donkerbruin tuig, of dat rood bruine (zelfde kleur als je hoofdstel op de foto in je profiel). Dat gaat echt super staan!! :j

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:54

_Marinke_ schreef:
Felinehoi ik zou gaan voor donkerbruin tuig, of dat rood bruine (zelfde kleur als je hoofdstel op de foto in je profiel). Dat gaat echt super staan!! :j

Bedankt! Ik ga erover nadenken... Dat hoofdstel is dus mn HV polo waar die niet lekker onder loopt :( al jaren verliefd erop en toen eindelijk gekocht en dan loopt ie er niet goed onder :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:45

felinehoi schreef:
_Marinke_ schreef:

Bedankt! Ik ga erover nadenken... Dat hoofdstel is dus mn HV polo waar die niet lekker onder loopt :( al jaren verliefd erop en toen eindelijk gekocht en dan loopt ie er niet goed onder :(

Huh hoe kan een paard nou niet fijn lopen met een ander hoofdstel? Wat is er anders aan dan je huidige hoofdstel?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:31

Even een vraagje maar mag je nu echt met alle combinaties die je wilt op wedstrijd? Of zijn er toch nog regels dat BV de broek lichter moet zijn dan het jasje.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:36

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:40

Joolien schreef:
felinehoi schreef:
Huh hoe kan een paard nou niet fijn lopen met een ander hoofdstel? Wat is er anders aan dan je huidige hoofdstel?
Oh dat kan hoor, had ik bij de DHH Renoir. Denk dat de neusriem gewoon te dik/breed was. :j

boazboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:59

Mijn wedstrijd tenue is een zwart animo jasje met paars aan de achterkant (binnenkant vd flapjes), onder mijn jasje een wit blousje van Kingsland, een witte pikeur rijbroek en nu hoop ik dat ik zo snel mogelijk mijn parlanti laarzen kan gaan halen en mijn samshield cap! heb nu chaps met diamantjes bij de rits en een eenvoudige cap, ik weet niet van welk merk :D
mijn vosse pony heeft een zwart hoofdstel, een zwarte martingaal en een zwart zadel, ook een witte onderlegger, een zwarte springsingel en zwarte lederen getten van Kentaur. Ik zou graag alles in het bruin willen van getuig maar moet dan toch nog even sparen! :P

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 01:25

Joolien schreef:

Ik zou het ook niet zo snel weten. Vriendin denkt dat ie misschien te scherp was. Deze zat ook wat hoger op de neus dan mijn oude waar ik nu weer mee rijd, precies op dat bobbel botje die ook erg dik werd leek het wel... misschien werkte dat ook minder fijn...

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:13

Ik kom even binnen vallen !! :D
Wat een super toffe setjes zie ik voorbij komen zeg, word er echt hebberig van haha !

Op dit moment heb ik gewoon een saai zwart wit setje maar als het goed is zijn mijn laklaarzen deze maand klaar waar ik dan een rondgenaaid lakhoofdstel bij heb en een lakriem, dan ben ik al iets gepimpt !
Ik wil eigenlijk nog heel graag een lichtgrijs jasje aanschaffen maar dan wil ik van die lappen op de ellebogen in het wit.
Heeft iemand hier toevallig een foto van evt in andere kleuren ? Ben benieuwd of dat leuk zou staan.
Of weet iemand evt. toevallig een rijjasje die dat al heeft ?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:19

ik ben nog steeds op zoek naar een nieuw wedstrijdjasje voor mijn zusje
mijn moeder wil graag een wasbare voor haar,
zelf wilt ze graag een grijze en ze wilt dan de grijze br cap zenith erbij (met blingbling)
ik heb gezocht maar kon niet de grijze br cap geblingt vinden.
weet iemand een leuk wedstrijdjasje in maat 164, die wel mooi valt, mooi getailleerd?
ik zat te denken aan een pikeur scarlett en dan hopen dat hij in de aanbieding komt bij ooteman :')

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:31

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:44

wat een mooie jasjes! die zilvere :wow:

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:47

Ik heb een winkel hier in de buurt gevraagd naar HH te bellen wanneer het nieuwe softshell jasje met witte bies ook in de kleuren bruin en blauw leverbaar zal zijn. Ben erg benieuwd! *\o/*
Staat wel op de HH site en hij kost €90,- dus leek me wel de moeite waard om te vragen

Deze;
Afbeelding

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 12:19

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:14

ik denk dat ik al een oplossing heb gevonden :D
omdat ze zo snel groeit, is het zonde om een heeeel duur jasje aan te schaffen
ik bestel deze denk ik voor haar:
http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... n-en-grijs

en dan ga ik op ebay een stickervel met diamantjes bestellen en langs het kraagje en de zakjes diamantjes plakken en evt. diamanten knopen erop laten zetten
en eventueel bij de taille wat in laten nemen

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:36

Dan kun je beter hotfix steentjes erop doen Fleurrr_ denk dat dat beter blijft zitten. Of bedoel je die ook?

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:37

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:42

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:43

Dat is zo. Misschien iemand in je omgeving die een hotfix setje heeft?
Ik heb verder geen ervaring met die stickervellen.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:16

Fleurrr_ schreef:
Dan moet ik weer een hele hotfix set kopen
Ik dacht aan deze
http://www.ebay.com/itm/Car-Decoration- ... 6374708%26

Ik denk niet dat dat blijft zitten, ik heb zoiets ook op mijn jasje gehad, maar dat ging er naar één keer rijden direct af :=
Was trouwens hetzelfde jasje, ook in het grijs :')

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:59

Ik zit te overwegen om een rood jasje te kopen nu heb ik bruine laarzen en een bruine cap. Zou dat bij elkaar passen?