Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mickyl schreef:Helaas zijn mijn Mondoni Bath laarzen nu na een aantal keer dragen toch te groot geworden, vooral bij mijn voet..![]()
Baal er heel erg van, want ze leken in het begin goed te passen.
Dus mocht iemand nog zo goed als nieuwe Baths zoeken in maat 37S..
Laura_ schreef:Oke, ik heb sinds oktober/november de mondoni Fields. Nu is het zo dat bij een laars dat flapje van die veter zegmaar is los gegaan. Dat flapje dat ervoor zorgt dat je je sok niet ziet zitten haha. Ook gaan soms tijdens het rijden die ritsen een stukje open.
Nu wilde ik er eigenlijk mee terug gaan, tot ik mij bedacht dat ik vanavond les heb en als ze het dat willen repareren ik dus niks meer kan haha.
Iemand enig idee wat ze er mee gaan doen? Opnieuw stikken, nieuwe laarzen, of zal het niet onder garantie vallen? Misschien dat iemand zelfde problemen heeft gehad?
Martine_R schreef:Een medewerkster van de Divoza raadde mij gisteren aan om vooral de Blyth niet te nemen tenzij je hem alleen gebruikt voor wedstrijden. En dan ook echt: voordat je op het paard stapt aandoen en als je er weer afstapt, direct uit.. Nou.. laat dan maar zitten..
Ik heb nu de Fields aangeschaft.
Turbie schreef:Martine_R schreef:Een medewerkster van de Divoza raadde mij gisteren aan om vooral de Blyth niet te nemen tenzij je hem alleen gebruikt voor wedstrijden. En dan ook echt: voordat je op het paard stapt aandoen en als je er weer afstapt, direct uit.. Nou.. laat dan maar zitten..
Ik heb nu de Fields aangeschaft.
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig waarom!