Ik ben milieubewust

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
addy<3 schreef:Wat een leuk topic
Zo heb ik er wel eens aan gedacht een briefje op de deken van mn mini shetlander te plakken met Pas op! Ik bijt!
Met clubkampioenschappen kon ik hem geen moment alleen laten staan omdat hij zo'n hoog aaibaarheidsgehalte heeft. Iedereen aait hem een beetje en zegt hoe schattig en klein hij is en daar word hij dan nog wel eens boos om als hij gekleineerd word. Hij probeerd iedereen constant uit, eerst met lipjes happen en steeds verder gaan en uitdagen iedereen vind dat dan leuk tot dat hij echt bijt. Was bang dat hij echt iemand zou bijten. Dus misschien laat ik dat nog wel op een dekentje bordurenIk had toen trouwens ook nog zo'n rare vrouw, een oma met het kleinkind kwam naar iemand kijken. Zag mijn pony staan en dacht dat het kind er wel even zo op kon.. Ik keek de andere kant op en draaide me om en toen zat dat kind er ineens op! Zonder toestemming en terwijl mijn pony dat helemaal niet kent.
Mocht iemand nog een leuke tekst weten voor een mini shetlander voor op het dekentje dan hoor ik het graag