Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bertine37 schreef:Ik heb er 1 op maat laten maken bij Amazone Xl en die bevalt me prima.
Even off topic: Ik ben op zoek naar een groot dressuur zadel 18,5 inch of 19 inch. Wel een goed merk.
Heeft er toevallig iemand een zadel voor mij te koop ??
Stuur me een PB
laida schreef:bertine37 schreef:Ik heb er 1 op maat laten maken bij Amazone Xl en die bevalt me prima.
Even off topic: Ik ben op zoek naar een groot dressuur zadel 18,5 inch of 19 inch. Wel een goed merk.
Heeft er toevallig iemand een zadel voor mij te koop ??
Stuur me een PB
zoek op marktplaats eens een KN zadel, deze zijn zeer geschikt voor de gevulde ruiters.
Ik heb er ook 1 en die zit echt heerlijk!

. Daarbij is KN er 2e hands bijna alleen in 17inch of 17,7inch (45cm, is echt geen 18 inch). Dus dan ga je zelfs kleiner rijden dan 18. Ik heb zelf jaren in een Tango gereden met mijn maat 46, maar dat zadel zat toch 200x beter toen ik naar maat 42-44 ben gegaan. Het zag er ook beter uit! KN zadels hebben een smalle lepel, waar heel je brede achterste overheen/langs valt zeg maar 
. Maar ik zou dus zeggen: WOW, Albion of Euroriding.
Ik heb zelf de elegance? geloof ik.

. En bij de zadels met diepere zit kantel je gewoonweg ook wat naar voren omdat je billen er niet in passen.
, dus blijven zoeken naar een goede 2e handse...en gevonden!!!

(die nog afkleed ook! haha). Bij interesse, check mijn advertenties
maar gelukkig passen ze nog wel, eigenlijk vind ik ze nu lekkerder zitten. MAar als ik toen had geweten dat ik nu 15 kilo minder zou wegen had ik wel even gewacht met aanmeten, maar ja.