paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:35

ik wil er 15 afhebben maar heb me vandaag ingeschreven op de sportschool onder begeleiding met dieet!! dus zo moet het wel goed komen hoop ik!! vanavond ga ik beginnen met sporten :o

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:20

Volgens mij zit het in de lucht :) Het idee om af te vallen :P

Ik ben ook weer begonnen met sporten.
Ik wil er in het totaal toch wel 20 kilo afhebben.
Maar we beginnen voorlopig maar met 5:) en zo steeds weer :P
Gisteravond ook gesport maar man wat ben ik blij dat de bak te bevroren is om te rijden :o !
Wat heb ik een spierpijn!
Mijn vriend gaat mee sporten als motivator, dat heeft gewerkt :P

Corally_B

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:05

haha ja het nieuwe jaar komt er weer aan. Ben ook druk bezig om te letten op alles. Alleen weet ik van mezelf dat ik er niet TEVEEL mee bezig moet zijn. Dan werkt het niet.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 09:25

dames....eerst nog de feestdagen, is het niet beter erna aan de slag te gaan?! ;)

PS...maar de initiatieven zijn super goed!! Ook ik probeer stug (langzaam maar dat geeft niet) door te gaan met kilootjes "weggooien" ;)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:19

Kan wel blijven uitstellen... maar de feestdagen zijn over 3 weken en in die 3 weken kan er dus al 3kg af zijn. Dus ik ga door :D
Ontzeg mezelf niet alles, maar let wel goed op :j

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:54

ow dat is een goed streven! En inderdaad natuurlijk niet zo raar ook hahaha
En dat is denk ik het beste en makkelijkste om vol te houden...goed om denken wat je eet en hoeveel, maar jezelf niet constant alles ontzeggen. Voor de meeste mensen is dat een "kwelling" als je van al dat lekkers houdt ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:03

IndianaJones schreef:
ow dat is een goed streven! En inderdaad natuurlijk niet zo raar ook hahaha
En dat is denk ik het beste en makkelijkste om vol te houden...goed om denken wat je eet en hoeveel, maar jezelf niet constant alles ontzeggen. Voor de meeste mensen is dat een "kwelling" als je van al dat lekkers houdt ;)

Misschien moet ik ook eens zo'n streven opzetten...

Zat in je profiel te spieken, wat een leuke paardjes heb jij :)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:15

Als ik mezelf alles ga ontzeggen is het snel afgelopen, dat hou ik gewoon niet vol.
Gisteravond heb ik ook gewoon frietjes gegeten, maar dan een kleinere portie dan ik eerst zou nemen en maar 1 snack ipv 2.
Verder squash ik nu 2x per week en daarnaast heb ik mijn paard nog dat ik beweging geef.
Zo gaat er ong. 1kg per week af. Zit nu op -4kg :)
Dit wil ik dus gewoon gaan volhouden, af en toe wat lekkers als een gebakje o.i.d. kan dan best :j

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:30

Nou gister op de sportschool was toch een heerlijk gevoel! :o
heb nu ook een lijst meegekregen wat ik moet eten op een dag.. Volgens die coach eet ik te weinig waardoor het lichaam alles opsla...
(wist ik veel)
Ik heb echt zin om met de meiden mee te gaan dus ik weet ook waar dat ik het voor doe!!
En ja met de kerst enz kan je het ook gezond heel lekker maken toch?

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 00:20

idd, kerst kan ook gezond :)

Ik ga iig een poging wagen maar zeker nu ik ben aangekomen nadat ik ben gestopt met roken en tegelijkertijd in een flinke stressperiode kwam wil ik niet wachten.

Jammer alleen dat we nog zoveel chocolade letters over hebben :( dat maakt het wel lastiger.
Ik heb nu afgesproken met mezelf dat ik 1 klein(!) stukje per dag mag. De rest laat ik ergens slingeren zodat het door mijn zusje sneller opgaat :P O:)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 09:05

linnke schreef:
Jammer alleen dat we nog zoveel chocolade letters over hebben :( dat maakt het wel lastiger.
Ik heb nu afgesproken met mezelf dat ik 1 klein(!) stukje per dag mag. De rest laat ik ergens slingeren zodat het door mijn zusje sneller opgaat :P O:)

Same here... die afspraak heb ik ook met mezelf. Heb de letters al in stukken gebroken en in een schaaltje gelegd. Schaaltje staat op tafel en vriendlief eet ook graag chocolade, dus die neemt er best veel van (die kan het wel hebben... 60kg met 1.85m, zo oneerlijk :') ).

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 10:51

Goh dat klinkt bekend, mijn vriend is 1.80 en weegt ook maar 60 kilo.. (of nog minder) mager sprietje!

Ik heb gisteren eindelijk een leuke ski jas gevonden, een knalroze Columbia jas :)
Hij was afgeprijsd van 200 naar 129 en bij de kassa kostte hij 114, prima!!
Afbeelding

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:24

Wat een leuke jas Maaike! Echt super leuk! Ik heb een skijas van Brunotti, roze met zwart, grijs en wit geruit. Vind 'm eigenlijk wat kort, maar aangezien ik de afgelopen 4 jaar al steeds een nieuwe skijas heb gekocht mag ik van mezelf niet wéér een nieuwe halen :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:26

haha, de mijne heb ik 2 jaar gebruikt, maar dat is zo'n niet charmant model...
was echt lastig om iets te vinden wat over mn heupen past, maar deze voldoet aardig aan de eisen :)

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:28

Ik heb van de week een skijas bij scapino besteld en ik moet zeggen dat hij super is. Hij past zelfs over mijn kont!!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:33

Die heb ik ook geprobeerd, maar dat model zit me echt voor geen meter :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:34

Oh dat is wel fijn! Had laatst op de beurs van eqiuerence ofzoiets, een jas gekocht van Excellent Rider. Superfijne warme jas, 60 euro dus vond ik wel meevallen. Ik draag 'm zelfs met dit rotwinterweer en hij doet het perfect! En als het warmer word dan kan ik de fleecevoering eruit halen en heb ik een waterdichte jas!
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 29,r:3,s:0

deze heb ik dan in het donker/lichtblauw.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:35

Je reflecteerd iig mooi :D
Altijd fijn als je een goede jas vind, helemaal voor dat bedrag!

Ik heb paar weken terug een Mountain Horse jas gekocht... zou waterdicht moeten zijn, maar is het niet, dus die is teruggestuurd, maar nu ben ik m al 3 weken kwijt.. :(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:40

Ik heb zo'n 3 in 1 jas. Heerlijk vind ik hem!! Kun je in de winter en in de zomer gebruiken :)

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:12

hoihoi hier ook een bokker met een maatje meer ben druk aan de afval race:D ben nu in 2 weken tijd 7 kilo kwijt :D zo happy nu de rest nog hihi.. heb zelf een tinker een shet en 2 welshjes zie profiel// hoop dat het hier gezelllig is groetjes :d

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:48

Leuke jas Fjordjes!

Ik heb ook altijd met mijn heupen met een jas. Heb 1 jaar gelden een 3 in 1 jas van happey valley gekocht die zowaar paste en als tussen jas dit jaar een softshell jas van AmazoneXL. Ben altijd helemaal gelukkig als ze bij mijn heupen dicht gaan en dan evengoed bij mijn bovenlichaam niet te wijd zitten!!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 10-12-10 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedeelte uit de tekst verwijderd.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:53

Jassen blijven voor mij een drama...
Ik kom dan in de heren jassen, dames jassen hebben te korte mouwen. Zo jammer, want heren jassen zijn niet een klein beetje getailleerd. En een heel klein beetje getailleerd staat toch wel erg goed, en zit ook fijner.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 13:55

Ik heb zelf nu een bodywarmer die wat korter is en boven mijn heupen valt, daaronder draag ik dan een lang shirt en vest die wel over mijn heupen vallen! :D
Laatst bijgewerkt door Revanches op 10-12-10 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedeelte uit de tekst verwijderd.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:03

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de Dakota 4-in-1 jas van Pfiff?

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:06

een vriendinnetje van mij had zo'n jas, was wel een hele fijne jas om te dragen, hij is bij de heupen wel breed en ze hebben die jas volgens mij ook wel in vrij grote maten! Zij heeft zelf geen grote maat trouwens..