ik heb de kildare aangezien ik niet in de hoge laarzen kom met mijn linkerkuit. Ik heb ze nu een paar uur en ze zitten super
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb de kildare aangezien ik niet in de hoge laarzen kom met mijn linkerkuit. Ik heb ze nu een paar uur en ze zitten super
ukje schreef:Ik kom hier even binnen vallen.
Ik heb namelijk een vraagje, mijn moeder heeft dubbary laarzen. Alleen de zool is stuk. Nu wil ze haar schoeen opnieuw laten verzolen. Weet iemand van jullie misschien waar ze dit het beste kan laten doen. Of opsturen.

Maar dat is toch niet eeuwig mijn bedoeling bij deze laarzen?
RaYmOn schreef:Flowerr: Heb even gekeken, maar wat kosten ze daar normaal?
Nu zijn ze 1 euro goedkoper dan de prijs die ik gemiddeld tegen kom:
Niet €369,- maar €368,- Dus valt tegen, voor mij dan..
RaYmOn schreef:Ik heb inmiddels de Galway bruin/zwart in huis, maar twijfel over de maat. Heb nu 36, aan mijn rechtsvoet valt deze fijn, bij mijn linksvoet zit mijn grote echt bijna tegen de voorkant aan, dit met gewone sok, dunnetjes.
Ik kom er ook nog wat lastig in en uit, alleen met plastic zakje niet, zoals in mn rijlaarzenMaar dat is toch niet eeuwig mijn bedoeling bij deze laarzen?
Nu dacht ik: half maatje groter bestellen? Maar lees hier toch ook weer ervaringen dat je ze aardig uitloopt? Help! Wat denken jullie?
Ik loop er wel minimaal 2x per dag op