Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 11:55

Ja, die van mij zijn in gemelleerd donkerbruin, heel sjiek.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:14

het is toch weer iets anders geworden haha!
De DeNiro Polo! :D

Deze kleur laars: Maar dan met witte stiksels
Afbeelding

En in dit model:
Afbeelding
Dus rits aan de vookant!

Mijn wedstrijdlaarzen zijn natuurlijk een stuk apparter, maar vind deze ook erg leuk voor 'thuis'!

Nu weer 8 weken wachten, hopen dat mijn oudjes het nog even blijven doen haha! Maar voel me gezegend met twee paar prachtige laarzen, :o (mijn spaarrekening denkt daar anders over..)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 20:47

Jaa!
Ik heb vandaag ook Deniro laarzen besteld bij het drunes ruiterhuis!
Het polo model, helemaal zwart met witte stiksels.
en dan met zo'n sluiting: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... WXyrtBsyiQ
Met een gesp met swarofski steentjes! ik was de allerlaatste (gelukkig) die de gespen kon bestellen deze gingen eruit!
en dan zonder lak, met een lichte zool, die wit gestikt is en een neusje zeg maar!
Over 10 weken zijn ze klaar!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:49

heeft iemand enig idee over de chaps van de niro? waar zijn die te krijgen? prijs?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:16

Ik snap die witte stiksels nooit zo goed, het lijkt wel mooi, maar na 1x poetsen met zwarte poets zijn ze toch ook zwart???

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:39

KarinvdM schreef:
Ik snap die witte stiksels nooit zo goed, het lijkt wel mooi, maar na 1x poetsen met zwarte poets zijn ze toch ook zwart???

Ik heb witte stiksels in mijn oxford kleurige laarzen. Poets ze met cleaner van Petrie en kleurloze schoenpoets, zo blijven ze hartstikke mooi :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:00

Ja, maar bij zwarte laarzen?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:10

ReneeP schreef:
KarinvdM schreef:

Ik heb witte stiksels in mijn oxford kleurige laarzen. Poets ze met cleaner van Petrie en kleurloze schoenpoets, zo blijven ze hartstikke mooi :)

Klopt, zo deed ik het ook bij mijn springzadel, die was bruin met witte stiksels... bleven ook mooi wit

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:41

KarinvdM schreef:

Haha dat dacht ik dus ook :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:45

KarinvdM schreef:

ik poets mijn zwarte laarzen ook nooit met gekleurde producten :n

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:49

Ik maak ze altijd schoon met kleurloos spul maar doe ze een keer in de zoveel tijd wel met gekleurde schoenpoets (van deniro) insmeren :)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:58

Zinn schreef:
KarinvdM schreef:

ik poets mijn zwarte laarzen ook nooit met gekleurde producten :n

zonde, want ze worden echt mooi zwart als je ze met schoenpoets inwrijft

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:18

mijn laarzen zijn na 5 jaar ofzo nog steeds heel mooi zwart :P ik heb geen zwarte schoenpoets nodig...juist op krasjes ofzo zou ik het eventueel doen, maar heb ik zelfs ook nog niet gedaan

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:23

De schoenpoets van deniro is wel erg fijn. Heb ook schoenpoets (zwart) van de schoenmaker en daar zit een zelfglans in. Heeel handig dus!!

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:43

Ik heb donkerblauwe de niro laarzen, maar deze moet ik eigenlijk wel elke week poetsen met donkerblauwe schoensmeer willen ze een beetje blauw lijken. Ze zijn anders meer groenig. Vind het wel erg jammer dat de kleur zo slecht blijft. Zou wel graag nieuwe bruine de niro's willen, zo te lezen zijn daar geen problemen bij het kleurbehoud..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:59

tisje: ik heb congnackleurige, nu toch zo'n vier jaar, en die blijven wel netjes, ik poets ze niet zo heel vaak :o maar als ik ze moets doe ik het de laatste tijd wel meestal met cognackleurige schoensmeer, als ik dat niet doet blijven ze ook wel cognackleurig hoor, meer gewoon om ze mooi egaal te hebben voor op wedstrijd. Ik draag ze wel niet dagelijk, wel cross ik er mee en dus na de cross worden ze niet onmiddelijk afgedaan en gaan ze mee in de afspuitplaats en ploeter ik er indien nodig mee door de modder :Y) :P edit: foto's vind je in mn profiel, de onderste zijn het recentst, ze zien er nog altijd goed uit vind ik..

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:04

Zinn schreef:
mijn laarzen zijn na 5 jaar ofzo nog steeds heel mooi zwart :P ik heb geen zwarte schoenpoets nodig...juist op krasjes ofzo zou ik het eventueel doen, maar heb ik zelfs ook nog niet gedaan

oke :) ik heb daar geen ervaring mee, doe het namelijk altijd met schoenpoets :P
vind dat altijd mooi, dus waarom zal ik dat veranderen :D alleen als je miss hele bijzondere contrasterende stiksels hebt
is het wel handig := ( dat blanke spul)

mijn cognac laarzen doe ik met petrie Glossy ofzo, in het bruin... word ook erg knap :))
en daarna de glansspons van de Action, en dan is het bijna een laklaars haha :D

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:05

tisje schreef:
Ik heb donkerblauwe de niro laarzen, maar deze moet ik eigenlijk wel elke week poetsen met donkerblauwe schoensmeer willen ze een beetje blauw lijken. Ze zijn anders meer groenig. Vind het wel erg jammer dat de kleur zo slecht blijft. Zou wel graag nieuwe bruine de niro's willen, zo te lezen zijn daar geen problemen bij het kleurbehoud..

het verschilt waarmee je de bruine insmeert, doe je donkerbruin smeer, worden ze op den duur iets donkerder.
die van mij zijn tegenwoordig iets minder 'rood' en dat bevalt me wel :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:00

Ik heb van de week ontzettend mazzel gehad met een paar Deniro's!
Er stonden modellen met 40% korting en wonder boven wonder paste er eentje als gegoten. Ook nog eens precies wat ik wilde. Hoge boog, rits schuin van voor, zwart, harde buitenkant, zachte binnenkant en verder geen tierelantijntjes. Van 560 voor (ong) 330!!! :D

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:27

Rytm schreef:
Ik heb van de week ontzettend mazzel gehad met een paar Deniro's!
Er stonden modellen met 40% korting en wonder boven wonder paste er eentje als gegoten. Ook nog eens precies wat ik wilde. Hoge boog, rits schuin van voor, zwart, harde buitenkant, zachte binnenkant en verder geen tierelantijntjes. Van 560 voor (ong) 330!!! :D

Waar was dat :D ?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:29

Haha, in Belgie, vlakbij Tielt. :D

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:41

lliisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:21

oohh ik heb nu 1 keer met mijn laarzen gereden, lichte cognac kleur, en meteen al zwarte vlekken aan de binnenkant van de laars van het zadel |( |(

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:46

Oewww ik heb ook cognacbruine besteld, moeten deze week aankomen.. Dat is wel erg zonde zeg..

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:57

lliisa schreef:
oohh ik heb nu 1 keer met mijn laarzen gereden, lichte cognac kleur, en meteen al zwarte vlekken aan de binnenkant van de laars van het zadel |( |(

Dat had ik na een paar keer rijden ook al, maar kan het eigenlijk altijd nog wel wegpoetsen met de petrie cleaner. En aan de binnenkant vind ik zwarte vlekken ook niet zo heel erg eigenlijk, zie je toch niet als je erop zit.

Iemand hier nog tips waarmee ik de laarzen kan onderhouden na het gebruik van de petrie cleaner? Ik gebruikte eerst de cream, maar daar worden mijn laarzen zo ontzettend glad van dat het niet prettig meer rijd. Smeer er nu steeds Passier lederbalsam op (alleen aan de binnenkant, voor de buitenkant en voet gebruik ik wel de cream), maar ben eigenlijk bang dat dit te vet is (gebruik het ook voor mijn zadel)