Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ReneeP schreef:KarinvdM schreef:Ik snap die witte stiksels nooit zo goed, het lijkt wel mooi, maar na 1x poetsen met zwarte poets zijn ze toch ook zwart???
Ik heb witte stiksels in mijn oxford kleurige laarzen. Poets ze met cleaner van Petrie en kleurloze schoenpoets, zo blijven ze hartstikke mooi
Zinn schreef:mijn laarzen zijn na 5 jaar ofzo nog steeds heel mooi zwartik heb geen zwarte schoenpoets nodig...juist op krasjes ofzo zou ik het eventueel doen, maar heb ik zelfs ook nog niet gedaan
tisje schreef:Ik heb donkerblauwe de niro laarzen, maar deze moet ik eigenlijk wel elke week poetsen met donkerblauwe schoensmeer willen ze een beetje blauw lijken. Ze zijn anders meer groenig. Vind het wel erg jammer dat de kleur zo slecht blijft. Zou wel graag nieuwe bruine de niro's willen, zo te lezen zijn daar geen problemen bij het kleurbehoud..
Rytm schreef:Ik heb van de week ontzettend mazzel gehad met een paar Deniro's!
Er stonden modellen met 40% korting en wonder boven wonder paste er eentje als gegoten. Ook nog eens precies wat ik wilde. Hoge boog, rits schuin van voor, zwart, harde buitenkant, zachte binnenkant en verder geen tierelantijntjes. Van 560 voor (ong) 330!!!
lliisa schreef:oohh ik heb nu 1 keer met mijn laarzen gereden, lichte cognac kleur, en meteen al zwarte vlekken aan de binnenkant van de laars van het zadel![]()