Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Hoe doen jullie het als je geen voorlezer hebt?![]()
A.s. zaterdag start ik voor het eerst sinds tijden weer eens (een haflingerwedstrijd dus die wilde ik niet voorbij laten gaan). Ik kan alleen niemand vinden die mee wil en kan lezen. Ziet er dus naar uit dat ik alleen ga.
Opzich voor de hulp is het niet persee nodig (wel gezelliger natuurlijk) proeven ken ik wel uit m'n hoofd maar door spanning bang dat ik alles weer vergeet...
FleurSandro schreef:Hoe doen jullie het als je geen voorlezer hebt?![]()
A.s. zaterdag start ik voor het eerst sinds tijden weer eens (een haflingerwedstrijd dus die wilde ik niet voorbij laten gaan). Ik kan alleen niemand vinden die mee wil en kan lezen. Ziet er dus naar uit dat ik alleen ga.
Opzich voor de hulp is het niet persee nodig (wel gezelliger natuurlijk) proeven ken ik wel uit m'n hoofd maar door spanning bang dat ik alles weer vergeet...
maessie schreef:Ah jij reed gelijk met Anna vanochtend, team groenIk was even te kijken. Hoe was het gegaan?
Ballard_L schreef:Hier weer een heel ander bericht. Afgelopen vrijdag gestart, ging niet heel fijn. De eerste proef was hij wat tam, dus de tweede proef wat meer eraan gereden, maar dat was juist weer teveelDus ik wilde deze zaterdag op herkansing gaan.
Maar toen kreeg ik vanmorgen een telefoontje dat Roadie ziek was. Dierenarts erbij, toen naar Wolvega gereden. Een acute dunne darm draaiing. En nu is hij er niet meer…van vrijdag lekker op wedstrijd, naar nu geen paard meer hebben…mega onwerkelijk