Wel op voorraad een paar mooie veulenhalsters besteld voor komende jaren. Ook nog wat longeerspullen. Ik kwam mooi aan die € 70,- om die bon van een tientje in te wisselen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karrij schreef:Iemand ervaring met deze jas,recessies waren wel goed, valt hij ook echt groot uit? Heb een maatje kleiner besteld.
[ [url=m/Ydfyz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizenlotte schreef:Ik heb de zoe gekocht in Plum (staat niet in het boek, wel op de site) en had gewoon 2 maten kleiner nodig dan normaal en ik ben echt niet klein of mager (68 kilo bij 1.78) de mouwen vallen in maat S nog half over mijn handen heen, terwijl ze normaal vaak aan de korte kant zijn bij mij. De zoe valt dus erg groot uit vind ik.
Texas02 schreef:Ik heb weer met het roze dekje geredenIk twijfel of ik hem ook in het paars zal bestellen..
[ [url=m/PP9ICb.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:Ik denk dat ik ga investeren in een lange en een korte winterjas.Heeft hier iemand een jas van STEEDS?
koffiemok schreef:Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.
koffiemok schreef:Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.