Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:13

Ik word heel hebberig van die catalogus masr ik heb eigenlijk niks voor mezelf nodig. :+
Wel op voorraad een paar mooie veulenhalsters besteld voor komende jaren. Ook nog wat longeerspullen. Ik kwam mooi aan die € 70,- om die bon van een tientje in te wisselen.

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 22:46

Ik heb weer met het roze dekje gereden <3 Ik twijfel of ik hem ook in het paars zal bestellen..

Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 10:02

Oh dat roze dekje <3

Ik zie wel mooie winterjassen in de catalogus staan. Vind het wel lastig om een keuze te maken. :=
De rijparka Alicia lijkt me wel fijn, maar of die warm genoeg is?

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 14:49

Ik wil graag twee showmaster halsters bestellen. Maat pony en/of Shet. Heeft iemand die? Wat zijn de werkelijke maten er van?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 15:16

Ik zie dat ze bepaalde leggings/broeken nu ook in maat 32 hebben, daar ben ik heel blij mee! Vind de broeken met thermo echt fantastisch <3

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 19:11

De thermoleggings zijn inderdaad fantastisch! Ze verbloemen ook net wat meer, ik zit al elke keer te kijken of ik hem alweer aan mag. :')

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:23

@ balance: ik heb de Showmaster Future Star in maat shet voor de friezenveulens die uit hun veulenhalster zijn gegroeid. Alles moet dan op zijn kleinst. Veulens hebben natuurlijk nog wel smalle hoofdjes. Het zal bij een shet of kleine welshpony ook passen.

JosjeDZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:57

Ik zie een hoop leuke winterjassen en laat ik er nu ook echt een nodig hebben... . Ik denk dat ik binnenkort maar een keer die kant op ga. Handiger dan bestellen en dan maar hopen dat het past. Verder nog genoeg leuke andere dingen gezien, maar na een hoop DA-kosten mezelf maar even inhouden.

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:39

Ik heb de zoe gekocht in Plum (staat niet in het boek, wel op de site) en had gewoon 2 maten kleiner nodig dan normaal en ik ben echt niet klein of mager (68 kilo bij 1.78) de mouwen vallen in maat S nog half over mijn handen heen, terwijl ze normaal vaak aan de korte kant zijn bij mij. De zoe valt dus erg groot uit vind ik.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:11

Dan moet ik de Zoe niet hebben dus. Ik twijfelde al tussen de Zoe en de Alicia, zat hem alleen in de details (afneembare capuchon e.d.), maar als de Zoe zo ruim valt laat ik die denk ik maar zitten. Zo groot ben ik nu ook weer niet (1.59 en 71 kg) :+

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:37

Mocht iemand de Amelie jas bestellen dan hoor ik graag hoe die valt :)

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:08

karrij schreef:
Iemand ervaring met deze jas,recessies waren wel goed, valt hij ook echt groot uit? Heb een maatje kleiner besteld.

[ [url=m/Ydfyz8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag de jas binnen gekregen en inderdaad een maatje kleiner besteld, valt zo prima gezien er nog wel een trui onder moet passen.
Manlief zei al : het lijkt wel of je een dekbed om je heen hebt.

Of de jas echt waterafstotend/ waterdicht is , dat betwijfel ik

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:32

Lizenlotte schreef:
Ik heb de zoe gekocht in Plum (staat niet in het boek, wel op de site) en had gewoon 2 maten kleiner nodig dan normaal en ik ben echt niet klein of mager (68 kilo bij 1.78) de mouwen vallen in maat S nog half over mijn handen heen, terwijl ze normaal vaak aan de korte kant zijn bij mij. De zoe valt dus erg groot uit vind ik.

Dan is het eat voor mij, mouwen zijn altijd te kort :') dat is enige nadeel aan de winterkleding van kramer voor mij, ik heb lange armen en de mouwen vallen daar toch kort. En ik houd van hele lange mouwen, wat sowieso bij elk merk al lastig is, maar aantal longsleeves komen net tot pols of erboven nog.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:02

Ik denk dat ik ga investeren in een lange en een korte winterjas. :+ Heeft hier iemand een jas van STEEDS?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:44

Texas02 schreef:
Ik heb weer met het roze dekje gereden <3 Ik twijfel of ik hem ook in het paars zal bestellen..

[ [url=m/PP9ICb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hem vandaag met de hand gewassen zoals jij zei met vlekken verwijderaar, het lijkt alsof de vlekken weg zijn ben benieuwd hoe het is als het dekje opgedroogd is. :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:51

Super! Ik hoop dat hij straks weer mooi schoon is! :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:09

Western zadelhoezen binnen 1 x de Walnut en 1 x Chocoladebruin, maar kleur van walnut valt zo tegen :o hij lijkt wel grijs.

Volgens voorbeeld foto webshop en andere artikelen van Stonedeek in deze kleur zou het echt meer beige moeten zijn. Ik weet wel, tis maar een zadelhoes, maar de kleur is zo anders.. valt dan tegen als je anders verwacht. Verder heel fijn, super zacht en groot genoeg! De chocoladebruine hoes is wel okay, maar zou het eerder zwartbruin noemen (niet op de foto). Catalogus ook binnen gekregen trouwens.

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:04

AlwaysH schreef:
Ik denk dat ik ga investeren in een lange en een korte winterjas. :+ Heeft hier iemand een jas van STEEDS?

Ik heb er 1 van vorig jaar uit mijn hoofd. Maat valt zoals het hoort, nog geen idee of het ook echt warm is met de kou maar het zit fijn.

Ik ben verslaafd geworden aan rijleggings, heeft iemand een tip voor een fijne thermo rijlegging?

koffiemok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 23:25

Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 07:38

koffiemok schreef:
Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.

Ik ga er niet heen, maar deze Kramer is wel dichterbij huis, dus dan rij je er toch sneller even heen. :D

_TaraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-22 11:56

koffiemok schreef:

Ik zie nu op hun Instagram dat de store vandaag is geopend

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:16

Heeft iemand een dekje van Krämer in ponymaat?
Ik zie bij de maat opties wel pony staan maar hier staat niet bij of dat dressuur of vzh is.
Ik heb dressuur maat pony nodig, vind de nieuwe dekjes zo leuk :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:36

Ik vind de kramer full dekjes vrij klein vallen :P
Dus weet niet hoe groot je pony is?

Die nieuwe locatie is maar een uurtje rijden :Y) Misschien toch eens live gaan bekijken.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:39

Guusje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:47

xSannee schreef:
Ik vind de kramer full dekjes vrij klein vallen :P
Dus weet niet hoe groot je pony is?

Ze heeft echt pony nodig, anders is het meer dekje dan paard _O-