Wel op voorraad een paar mooie veulenhalsters besteld voor komende jaren. Ook nog wat longeerspullen. Ik kwam mooi aan die € 70,- om die bon van een tientje in te wisselen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik twijfel of ik hem ook in het paars zal bestellen..
karrij schreef:Iemand ervaring met deze jas,recessies waren wel goed, valt hij ook echt groot uit? Heb een maatje kleiner besteld.
[ [url=m/Ydfyz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizenlotte schreef:Ik heb de zoe gekocht in Plum (staat niet in het boek, wel op de site) en had gewoon 2 maten kleiner nodig dan normaal en ik ben echt niet klein of mager (68 kilo bij 1.78) de mouwen vallen in maat S nog half over mijn handen heen, terwijl ze normaal vaak aan de korte kant zijn bij mij. De zoe valt dus erg groot uit vind ik.
dat is enige nadeel aan de winterkleding van kramer voor mij, ik heb lange armen en de mouwen vallen daar toch kort. En ik houd van hele lange mouwen, wat sowieso bij elk merk al lastig is, maar aantal longsleeves komen net tot pols of erboven nog.
Heeft hier iemand een jas van STEEDS? Texas02 schreef:Ik heb weer met het roze dekje geredenIk twijfel of ik hem ook in het paars zal bestellen..
[ [url=m/PP9ICb.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij lijkt wel grijs.
AlwaysH schreef:Ik denk dat ik ga investeren in een lange en een korte winterjas.Heeft hier iemand een jas van STEEDS?
koffiemok schreef:Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.
koffiemok schreef:Is er iemand die naar de opening gaat van MEGA STORE Schermbeck? De opening wordt in de herfst verwacht. Ze hadden er een datum van 08-09 staan (morgen..) maar dat is nu gewijzigd naar "HERFST". Ben benieuwd, heb zoveel leuke dingen in de catalogus gezien, helemaal hebberig van te worden.

Misschien toch eens live gaan bekijken.