Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:50

Mijn laarzen zijn ook binnen, heel snel verstuurd!

Helaas wel de verkeerde kleur spoorriempjes en sierstiksels waar ik niet voor gevraagd heb.

Ook twijfel ik heel erg over de hoogte.

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:53

StonedRomy schreef:
Mijn laarzen zijn ook binnen, heel snel verstuurd!

Helaas wel de verkeerde kleur spoorriempjes en sierstiksels waar ik niet voor gevraagd heb.

Ook twijfel ik heel erg over de hoogte.

Door wie hebben jullie jullie laarzen laten aanmeten? Ik ga het morgen door Marije laten doen, maar als er zoveel fout gaat! :(

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:56

Door Marije, maar ik denk dat het fout is gegaan in de fabriek. Staat namelijk allemaal heel duidelijk op het formulier.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:03

Wat zijn je twijfels over de hoogte StonedRomy?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:12

Ze zijn achter heel erg hoog en ik betwijfel of ze zo ver gaan inzakken. Zeker ook omdat ik met vrij korte beugels zit.

Van mijn petries krijg ik nog steeds iedere keer wondjes ( en littekens dus ) na 4 jaar. Mijn petities zijn na inzakken 1 cm lager dan mijn nieuwe Rita's.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:15

Overigens wordt het netjes opgelost. Blijkbaar heeft marije de andere sporenriempjes nog liggen en die stuurt ze zo snel mogelijk na. En ook het verhaal rondom het stiksel wordt goed opgelost. Ben wel echt blij met de service en met hoe de laarzen lopen, de zolen zijn heel veel beter dan die van petrie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:21

StonedRomy schreef:
Ze zijn achter heel erg hoog en ik betwijfel of ze zo ver gaan inzakken. Zeker ook omdat ik met vrij korte beugels zit.

Van mijn petries krijg ik nog steeds iedere keer wondjes ( en littekens dus ) na 4 jaar. Mijn petities zijn na inzakken 1 cm lager dan mijn nieuwe Rita's.

Hangt een beetje af van het leer...
Marije heeft mij 2 paar aangemeten, zijn allebei perfect aangemeten qua hoogte. Dus ik heb haar wat dat betreft wel hoog zitten.

Maar als je er zelf onzeker over bent moet je het zeker even aankaarten!

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:48

De mijne zijn ook aangemeten door Marije, ik vond haar supervriendelijk maar zoals jullie kunnen lezen toch wat foutjes denk ik bij het aanmeten.
Wel reageert ze meestal heel netjes op mijn berichten. Nu wacht ik wel nog op een oplossing voor het verhaal, ik ben daar redelijk ongeduldig in, het was toch een vrij grote hap uit mijn budget en ik wil het zo snel mogelijk opgelost zien.

Ookal ben ik heel tevreden van het uiterlijk van de laars, ik weet niet of ik ze nog zou aanraden. Ik heb bijna 5 maanden gewacht en dan is het nog niet in orde.

Het is bijna "goed" dat ik men wedstrijd van 5 februari moest afzeggen door de ziekte van men pony want anders had ik nog extra schoenen en chaps mogen aankopen, want wat ik nu heb is echt niet representabel op wedstrijd.

Mijn pony zal nog even moeten recuperen maar ik hoop toch dat ik de eerste keer dat ik er terug op kan dit kan doen met mijn laarzen en niet weer met mijn afgeleefde korte botjes. -O-

StonedRomy schreef:
Overigens wordt het netjes opgelost. Blijkbaar heeft marije de andere sporenriempjes nog liggen en die stuurt ze zo snel mogelijk na. En ook het verhaal rondom het stiksel wordt goed opgelost. Ben wel echt blij met de service en met hoe de laarzen lopen, de zolen zijn heel veel beter dan die van petrie.

Mooi dat het opgelost wordt! Ik denk dat Marije wel altijd haar best probeert te doen.

Heb je een foto? :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:04

Afbeelding

Vrije standaard laarzen, met hier en daar een Bordeaux accent.

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:31

@ StonedRomy Ik vind ze erg mooi! Wanneer heb jij ze besteld?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:33

Heel erg mooi SR! De basiskleur is ook rood-achtig (kersen zwart ofzo?) of niet? Of lijkt dat zo door de foto?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:41

De basiskleur is donkerbruin, maar welke precies... Gewoon die wat het mooiste met rood samen ging.

Zou niet meer weten wanneer ik ze besteld heb eigenlijk. Denk november?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:33

Oh ik vind ze ook supermooi!

Wauw bij jou is het dan wel snel geleverd, de mijne waren eind augustus besteld en gisteren ontvangen..

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:37

Ik moet eerlijk erbij zeggen dat ik ze eind augustus heb laten aanmeten, maar mijn moeder was ze vergeten te betalen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 16:40

StonedRomy schreef:
De basiskleur is donkerbruin, maar welke precies... Gewoon die wat het mooiste met rood samen ging.

Zou niet meer weten wanneer ik ze besteld heb eigenlijk. Denk november?

dan zal het wel aan mijn pc liggen. Erg mooi iig!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:56

Ik lees al een tijdje mee, en was ook van plan om laarzen te laten aanmeten. Maar nu ik lees over de lange wachttijden en toch wel aardig wat foutjes begin ik enorm te twijfelen... Marije zit het dichtste bij me, maar ja.. bij haar komen ook fouten voor lees ik.. echt lastig, het is toch een aardig bedrag..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:48

Hier ook idd meerdere paar laarzen (verschillende merken) bij marije laten aanmeten. En eigenlijk altijd dik in orde. Mijn 1e paar celeris, rita's waren net wat te hoog, reed mijn knieholtes steeds stuk. Maar dat Was mijn eigen schuld. Want ze had de boel opgemeten en ik wou zelf toch de maten van mijn destijds wedstrijdlaarzen aanhouden, die dus iets hoger waren dan ze had gemeten. Maar Was eventjes vergeten dat ik daar standaard een hakverhoger in Had zitten :o
Nieuwe paar bia's daarom 1.5 cm lager ofzo, en die zitten perfect kwa hoogte.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:18

Zo'n topic is natuurlijk altijd lastig, want hier staan de negatieve verhalen gebundeld. En die zijn er van elk merk denk ik. Mijn laarzen zijn door Marije aangemeten en zitten echt perfect. Bij de mensen waar iets fout is gegaan, lees je overigens ook dat het netjes is opgelost.

Roeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:19

Wauw!! Wat ben ik blij met mijn donkerblauwe laarzen en de super service Marije van Celeris!!

De blauwe croco die in het assortiment zit vond ik zelf te heftig. Marije is speciaal voor mij opzoek gegaan naar een andere blauwe croco en heeft deze gevonden! Waar kom je dat nou tegen?!

Ik had ze nog niet verwacht, maar ik kreeg gisteren bericht dat ze binnen waren. Dus prima optijd. De laarzen zijn net opgestuurd en ik kan niet wachten om ze in het echt te zien.

Celeris is dus absoluut een aanrader!!!

Afbeelding

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:20

Ik zag ze op Facebook voorbij oomen. Mooi hoor!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:27

Hele mooie laarzen!

En ik zou toch gewoon laten aanmeten hoor. Als er een foutje gemaakt wordt is het heel jammer en het eerste wat door mijn hoofd ging was ' oliebol, dadelijk ben ik mijn geld kwijt.' Maar ze denken heel goed mee en bieden zelfs gratis aan om nieuwe te maken. Zo'n service is niet meer snel te vinden.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 01:10

StonedRomy schreef:
Hele mooie laarzen!

En ik zou toch gewoon laten aanmeten hoor. Als er een foutje gemaakt wordt is het heel jammer en het eerste wat door mijn hoofd ging was ' oliebol, dadelijk ben ik mijn geld kwijt.' Maar ze denken heel goed mee en bieden zelfs gratis aan om nieuwe te maken. Zo'n service is niet meer snel te vinden.

Inderdaad, ik ben nu wel tevreden over hoe het nog verloopt, heb nog geen oplossing maar heb er nu wel vertrouwen in. Bij mij is het ook vooral ook door het grote bedrag dat ik wat negatief stond tegenover de gebrekkige communicatie. En ik vind het natuurlijk wel echt jammer, zeker de combi met het extra lange wachten.

Ik vind het ook wel fijn om geen nummer te zijn, Marije spreekt mij altijd heel persoonlijk aan en is ook altijd zo enthousiast over alle laarzen.

Er zijn inderdaad ook heel wat tevreden klanten waar het allemaal heel vlot verloopt.
Ik vind het wel grappig dat de meeste facebook foto's hier in het topic terugkomen, bokt vertegenwoordigd toch echr een reuzedeel van de paardenmensen. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 09:29

StonedRomy schreef:
Hele mooie laarzen!

Is echt niet iets om je druk over te maken bij Celeris inderdaad :)

Zelf heb ik destijds ook Derby's bij Marije aan laten meten, ze is daar geen dealer meer van. Nu heb ik onlangs een trap van een ander paard gehad (liep naast de mijne) en die heeft het merkje van de laars af weten te krijgen :oo
Dus ik vraag Marije of ze nog iets weet. Krijg keurig een reactie, echt meedenken. Echt geen service tot aan de deur bij haar.

Maar lang wachten is natuurlijk nooit leuk :n

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:08

Janine1990 schreef:
StonedRomy schreef:
Hele mooie laarzen!

Is echt niet iets om je druk over te maken bij Celeris inderdaad :)

Zelf heb ik destijds ook Derby's bij Marije aan laten meten, ze is daar geen dealer meer van. Nu heb ik onlangs een trap van een ander paard gehad (liep naast de mijne) en die heeft het merkje van de laars af weten te krijgen :oo
Dus ik vraag Marije of ze nog iets weet. Krijg keurig een reactie, echt meedenken. Echt geen service tot aan de deur bij haar.

Maar lang wachten is natuurlijk nooit leuk :n

Ik ga deze middag laarzen laten aanmeten door Marije. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten!

15carlijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:57

*In bestelling*

Boktnaam - Verwachte leverdatum - Aangemeten door - Model - Kleur - evt foto's aanmeting

Bamsy - 2 januari 2017 (16 weken) - marije - Bia - blauw met croco blauw lak gespje en donkerblauw lak randje op de boog
- Fantabulouss - 25 maart 2017 - Melinda - Donkerbruin polished + crocolak accenten - Foto
- Lithya - 5 juli - 24 oktober 2016 geleverd en geretourneerd - zouden zeker voor de kerst er zijn - Pablo - donkerbruin
- Jessol - midden/eind november 2016 - Marije - Rita - zwart lak croco leer met matte accenten
- Michelle77 - midden/eind maart 2017 - Melinda - Bia - donkerblauw lak, blauw croco polo gesp, houtzool
- Josieee - 27 december 2016 - Marije - Bia - donkerblauw suède, leren binnenkant
- 15carlijn15 - begin april - Marije - Polo - lak zwart, 1 gesp, steentjes op de boog, croco lak gesp

*Al geleverd*

Boktnaam - Verwachte leverdatum - Leverdatum - Aangemeten door - Model - Foto

- lindamusters - 19-09-2016 (uitgaande van 12 weken, beloofde levertijd was 10 weken..) - 21-10-16 - Marije - Pablo - Foto