Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StonedRomy schreef:Mijn laarzen zijn ook binnen, heel snel verstuurd!
Helaas wel de verkeerde kleur spoorriempjes en sierstiksels waar ik niet voor gevraagd heb.
Ook twijfel ik heel erg over de hoogte.
StonedRomy schreef:Ze zijn achter heel erg hoog en ik betwijfel of ze zo ver gaan inzakken. Zeker ook omdat ik met vrij korte beugels zit.
Van mijn petries krijg ik nog steeds iedere keer wondjes ( en littekens dus ) na 4 jaar. Mijn petities zijn na inzakken 1 cm lager dan mijn nieuwe Rita's.
StonedRomy schreef:Overigens wordt het netjes opgelost. Blijkbaar heeft marije de andere sporenriempjes nog liggen en die stuurt ze zo snel mogelijk na. En ook het verhaal rondom het stiksel wordt goed opgelost. Ben wel echt blij met de service en met hoe de laarzen lopen, de zolen zijn heel veel beter dan die van petrie.
StonedRomy schreef:Hele mooie laarzen!
En ik zou toch gewoon laten aanmeten hoor. Als er een foutje gemaakt wordt is het heel jammer en het eerste wat door mijn hoofd ging was ' oliebol, dadelijk ben ik mijn geld kwijt.' Maar ze denken heel goed mee en bieden zelfs gratis aan om nieuwe te maken. Zo'n service is niet meer snel te vinden.
StonedRomy schreef:Hele mooie laarzen!
En ik zou toch gewoon laten aanmeten hoor. Als er een foutje gemaakt wordt is het heel jammer en het eerste wat door mijn hoofd ging was ' oliebol, dadelijk ben ik mijn geld kwijt.' Maar ze denken heel goed mee en bieden zelfs gratis aan om nieuwe te maken. Zo'n service is niet meer snel te vinden.
Janine1990 schreef:StonedRomy schreef:Hele mooie laarzen!
Is echt niet iets om je druk over te maken bij Celeris inderdaad![]()
Zelf heb ik destijds ook Derby's bij Marije aan laten meten, ze is daar geen dealer meer van. Nu heb ik onlangs een trap van een ander paard gehad (liep naast de mijne) en die heeft het merkje van de laars af weten te krijgen![]()
Dus ik vraag Marije of ze nog iets weet. Krijg keurig een reactie, echt meedenken. Echt geen service tot aan de deur bij haar.
Maar lang wachten is natuurlijk nooit leuk