Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yinthee schreef:1cm kuit zal je niet zo merken denk ik.. hakverhoger levert je 1 a 2cm verschil dus dat hangt er maar net om dan. Toch maar even kijken of je naar een Divoza in de buurt kan om te passen (Heteren is toch maar een half uurtje vanuit didam?) en anders de verzendkosten voor lief nemen en ze online bestellen en terugsturen als het niet past
FlameHorse schreef:Ik heb weer een probleempje met mijn laarzen namelijk: Ik wou het elastiek strakker trekken en ik trok dus en dat was blijkbaar iets te hard want het zwarte wat om het elastiek zit brak en dus is bij de laatste boog onderaan de laars nu de blauwe elastiekjes zichtbaar. Weet iemand of er wat aan de doen is?
FlameHorse schreef:FlameHorse schreef:Ik heb weer een probleempje met mijn laarzen namelijk: Ik wou het elastiek strakker trekken en ik trok dus en dat was blijkbaar iets te hard want het zwarte wat om het elastiek zit brak en dus is bij de laatste boog onderaan de laars nu de blauwe elastiekjes zichtbaar. Weet iemand of er wat aan de doen is?
Jippyhorse schreef:Ze zijn binnen! Was eerst bang dat ze echt veel te hoog zouden zijn, en over de kuitmaat was ik ook niet helemaal zeker maar ze passen perfect! Ze zijn nog ietsjes te hoog, maar met mijn steunzolen er in zitten ze al veel beter en als ze ietsjes ingezakt zijn zitten ze al helemaal perfect denk ik. Ze zien er ook super mooi uit, mooier dan op de site vind ik, en ze zijn ook precies de goede kleur, matcht perfect met mijn cap, hoofdstel en zadelBen er super blij mee, hopen dat ze ook een beetje lang meegaan en mooi blijven
_APPELTAART schreef:Jippyhorse schreef:Ze zijn binnen! Was eerst bang dat ze echt veel te hoog zouden zijn, en over de kuitmaat was ik ook niet helemaal zeker maar ze passen perfect! Ze zijn nog ietsjes te hoog, maar met mijn steunzolen er in zitten ze al veel beter en als ze ietsjes ingezakt zijn zitten ze al helemaal perfect denk ik. Ze zien er ook super mooi uit, mooier dan op de site vind ik, en ze zijn ook precies de goede kleur, matcht perfect met mijn cap, hoofdstel en zadelBen er super blij mee, hopen dat ze ook een beetje lang meegaan en mooi blijven
welke maten heb je ?
Jippyhorse schreef:Voetmaat 40, kuitmaat 36 en hoogte 49.
Ik krijg nog makkelijk 2 vingers bij mijn kuit, maar dat zie je niet, ze lijken gewoon perfect aangesloten te zitten en ik heb er ook geen last van
Ik doe ze zo aan met de springles, moet voorlopig wel mijn beugels een gaatje langer doen dan mijn normale springmaat denk ik tot ze ingezakt zijn haha.
_APPELTAART schreef:Jippyhorse schreef:Voetmaat 40, kuitmaat 36 en hoogte 49.
Ik krijg nog makkelijk 2 vingers bij mijn kuit, maar dat zie je niet, ze lijken gewoon perfect aangesloten te zitten en ik heb er ook geen last van
Ik doe ze zo aan met de springles, moet voorlopig wel mijn beugels een gaatje langer doen dan mijn normale springmaat denk ik tot ze ingezakt zijn haha.
Super dat ze zo fijn zijn!
ik vind ze zelf er mooi, maar met mijn dunne beentjes gaat het niet lukken denk ik![]()
heb je 40H ?
Jippyhorse schreef:Nee, ik heb 40S.
Ik heb ook redelijk dunne benen, en ik kon nooit passende laarzen in het bruin vinden voor een leuke prijs. Mijn chaps zijn 31 kuit maar wel met elastiek, daarom was ik eerst bang dat de kuit veel te groot zou zijn aangezien de laarzen dus 5 cm breder zijn maar ze zitten echt goed. Wat voor kuitmaat heb jij dan?