Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
broeken/rokken gaan tot 46 of 48 geloof ik
en de truien krijg ik vaak niet over mijn voorgevel 
ze zijn ook lekker lang, ik ben 1.83 maar kan ze tot over mijn heupen trekken zondat dat ze uitlubberen enzo 
heerlijk! 

WhiteWoman schreef:Ik draag met rijden ook bijna altijd strings. Boxers gaan op rollen en dan rijd ik mijn liezen op en met normale onderbroeken rijd ik mijn billen open.
.
, ik heb een aantal kleren van mezelf op mp gezet, omdat ik er "uitgegroeit" (in de goede zin
) ben. M'n wat meer gedragen en oudere kleren heb ik maar "zo weggegooid" maar vond het van de kleren die ik NIET of hooguit 1 a 2x gedragen had (je kent het wel...je koopt wat "leuuuuk" en vervolgens draag je het nooit
) vond ik zo zonde om zomaar "weg te gooien in zo'n container"...ik denk ik gooi ze voor kleine prijsjes op mp, misschien kan ik er nog iemand gelukkig mee maken. De 2 bodywarmers en de jas zijn ook fijne "paardenkleren"
dus let op doames hier!
fjordjes schreef:@ whitewoman, zie dat je hebt leren rijden bij manege morgenstond, leuk ik ook!! Heb 20 jaar in Woerden gewoond, woon nu in Limburg!
Daarna veel in Kamerik gereden!

En voor de wintersport (met carnaval) wil ik 10kg kwijt zijn. (daarna nog wel wat, maar das mijn eerste doel
)