Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:49

Ik heb ze sinds 25 juni en gebruik ze 4/5 x per week en poets ze ALTIJD na het rijden. Ook spanners erin etc.

Het 'leer' is al helemaal afgesleten bij je kuiten, de rits is vandaag gewoon open kapot gescheurd vanaf de onderkant tijdens het rijden en het zippertje van de rits laat allemaal krassen achter op mijn zadel.

Ik wil ze echt terug brengen en of mijn geld terug of andere, want ik vind het echt zwaar bagger

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:50

dorieeen schreef:
dat kun je helemaal niet goed zien op de foto's.... O:) ik heb ze zelf ook en vind ze er helemaal niet zo lomp uitzien als op die foto.

Ik heb ze in het echt gezien.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:16

kimmert schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Ik heb de mijne sinds mei en gebruik ze dagelijks zien er nog toppie uit...

Afbeelding

Ik doe na het rijden even met een natte vochtige doek zand eraf en 1x in de week met dat speciale spul van Divoza invetten hier glimmen ze maar zijn ze niet ingevet alleen even een droge doek over heen gehaald

Ik vind ze persoonlijk niet mooi, ik hou niet van dat soort neuzen en vind de zool veel te lomp. Kwalitatief vind ik ze er ook niet mooi uitzien. Kortom ik heb liever Petrie.

Nou ik heb petrie's gehad, maar vind deze fijner rijden. Ze zijn soepeler en vormen zich makkelijker naar je benen. Natuurlijk kun je voor 4x het dubbele aan geld meer qua kwaliteit verwachten van petrie, maar voor 100 euro vind ik echt dat deze laarzen goed blijven.

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:52

Romeo2007 schreef:
Ik heb ze sinds 25 juni en gebruik ze 4/5 x per week en poets ze ALTIJD na het rijden. Ook spanners erin etc.

Het 'leer' is al helemaal afgesleten bij je kuiten, de rits is vandaag gewoon open kapot gescheurd vanaf de onderkant tijdens het rijden en het zippertje van de rits laat allemaal krassen achter op mijn zadel.

Ik wil ze echt terug brengen en of mijn geld terug of andere, want ik vind het echt zwaar bagger

Ik ben erg benieuwd wat divoza hier van zegt en of ze je een nieuw paar aanbieden!

Steef

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:13

Ik hoor hele positieve, maar ook hele negatieve reacties! Ik vind ze heerlijk soepel, heb er nu 4 keer mee gereden. Ik trek soms wel m'n hak op, waardoor m'n laars soms halverwege m'n been zit, simpelweg omdat ik m'n been eruit trek zegmaar.. Maarja dat ligt aan mij ;) Ik hoop dat ze zo mooi blijven!

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:14

Ik vind ze zelf tijdens het rijden super zitten.. Je blijft je hakken goed uitdrukken.. Ik helaas wel bekennen dat mijn linkerlaars wel wat deukjes nu heeft maar hopelijk trekt dat nog recht als de enkel nog wat meer is ingezakt..

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:11

toen ik zaterdag aan het passen was was er nog iemand aan het passen die laars kreeg ze gewoon echt niet dicht.alleen dacht zei der anders over dus persen maar.en ja toen ging hij dicht maar stond hij heel strak.de verkoopster zei ze zijn te klein zo gaat de rits stuk nee daar dacht zei anders over en heeft ze gekocht.ja je kan nu wel raden dat deze stuk gaan.en ja dan hoor je weer wat negatieve reacties. ;)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:03

Ja precies! Sommige mensen zijn gewoon echt eigenwijs!!!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:26

Nou ik ben niet eigenwijs geweest hoor! De verkoopster vandaag in Divoza zei ook dat de laars netjes om mijn kuit zat, kon er nog 1 hand bijsteken. De rits ging ook van de onderkant open omdat het leer daar zo soepel was geworden.

Er zijn mijn nieuwe laarzen of een kadobon aangeboden. Nieuwe Mondini's wil ik niet want ik wil dit opnieuw verkomen dus ga voor duurdere laarzen. Heb dus de kadobon aangenomen (staat te koop bij EA-overige), vind het een top service!

P.S Ik ga voor de Petrie Coventry in donkerbruin €350

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:10

petrie coventry zijn mooi en niro boot vind ik ook mooi twijfel tussen deze twee.daarom heb ik maar voor nu mondini s genomen.we zien wel hoelang ze mee gaan. ;)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:15

Romeo2007 schreef:

precies het zelfde! ik heb ze alleen bij de decathlon gekocht zijn precies het zelfde. Ik ga even bellen want er zit bij mij 2 jaar garantie op.

maar heb idd zelfde klachten als jou!

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:39

Romeo2007 schreef:
Nou ik ben niet eigenwijs geweest hoor! De verkoopster vandaag in Divoza zei ook dat de laars netjes om mijn kuit zat, kon er nog 1 hand bijsteken. De rits ging ook van de onderkant open omdat het leer daar zo soepel was geworden.

Er zijn mijn nieuwe laarzen of een kadobon aangeboden. Nieuwe Mondini's wil ik niet want ik wil dit opnieuw verkomen dus ga voor duurdere laarzen. Heb dus de kadobon aangenomen (staat te koop bij EA-overige), vind het een top service!

P.S Ik ga voor de Petrie Coventry in donkerbruin €350

Ik heb het niet over jouw hoor..............

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:24

Ik weet dat je het niet over mij hebt hoor ;) Maar het is gewoon balen dat die laarzen nu al kapot zijn.
Vervolgens zei ze nog dat de laarzen beschadigd waren omdat ik een te nieuw zadel heb? :o?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 07:29

De Petrie Coventry.. aah zulke mooie laarzen!! :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:29

Kraemer reitsport (www.kraemerreitsport.de) verkoopt ze ook, als Steeds Eco Rider. Zelfde prijs als Divoza.

Bij mij ging de binnenkant scheuren. Ik had ze nog maar 7 keer gedragen toen ik er mee terugging. Had ook niets met de pasvorm te maken. Ik heb gewoon netjes andere gekregen. Deze zaken wel vreselijk in, maar ze zijn verder nog goed. Wel worden ze wat vaal aan de binnenkant, maar dat vind ik niet zo'n ramp, als de rest maar zwart blijft. Verder lopen ze gewoon fijn, ik kan er gewoon op wandelen, geen versleten zolen, of last van m'n voeten.
Wel vind ik het enorme zweten een groot nadeel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:34

Ik heb ze gepast, helaas heb ik een smalle kuitmaat, dus zat er net tussenin :(

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:20

Over 1.5 uur ga ik erheen, dus ben benieuwd met welke laarzen ik thuiskom! :D

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:08

even off-topic.
wat een vette set heb jij Tessa ! :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:05

Ik ga de bruinen kopen in September als ze in de aanbieding zijn :D

Ben er alleen nog steeds nog niet uit welke ik ga nemen, met of zonder veter :=

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:06

dorieeen schreef:
dat kun je helemaal niet goed zien op de foto's.... O:) ik heb ze zelf ook en vind ze er helemaal niet zo lomp uitzien als op die foto.

Nee inderdaad, ik was gisteren bij divoza en toen vond ik ze echt héel mooi, op die foto eigenlijk niet :o

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:58

Ik heb zeee :+:
Donkerbruin, maat 40 en wijde kuitmaat. :')

En ze zitten als gegoten. Ik ben verliefd :+:

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 17:16

Bij mij is na ong. 10 keer rijden het iets steveriger stukje bij de hak (onderin dus) zo slap geworden dat sporen dragen nu pijn gaat doen. Ik moet daar dus nog iets op verzinnen. Ze zakken echt enorm in vind ik.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:01

Voor mijn werk heb ik 4 weken geleden de petri olympics gekregen terwijl ik 6 weken geleden de bruine modoni''s had aangeschaft.
Eerst helemaal verliefd op de soepele mondoni's maar naar een tijd met de petri's te hebben gereden kan ik de mondoni's niet meer waarderen. Slappe flutlaarzen zijn het met een irritantie rits aan de achterzijde welke blaren achterlaat.. Beetje jammer..

Dootjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:06

Las gister in het divoza blad dat ze in september 89,- kosten ( 10 euro korting, septemberactie ofzo)
Ik vind ze ook wel mooi, Ik rijd nog geen wedstrijden dus ik denk dat het voor mij een prima laars zou zijn.
Maar eens een keertje gaan passen.

Lisannev

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:25

Ik vind ze echt super gaaf! :D