Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmert schreef:_x_Vace_x_ schreef:Ik heb de mijne sinds mei en gebruik ze dagelijks zien er nog toppie uit...
Ik doe na het rijden even met een natte vochtige doek zand eraf en 1x in de week met dat speciale spul van Divoza invetten hier glimmen ze maar zijn ze niet ingevet alleen even een droge doek over heen gehaald
Ik vind ze persoonlijk niet mooi, ik hou niet van dat soort neuzen en vind de zool veel te lomp. Kwalitatief vind ik ze er ook niet mooi uitzien. Kortom ik heb liever Petrie.
Romeo2007 schreef:Ik heb ze sinds 25 juni en gebruik ze 4/5 x per week en poets ze ALTIJD na het rijden. Ook spanners erin etc.
Het 'leer' is al helemaal afgesleten bij je kuiten, de rits is vandaag gewoon open kapot gescheurd vanaf de onderkant tijdens het rijden en het zippertje van de rits laat allemaal krassen achter op mijn zadel.
Ik wil ze echt terug brengen en of mijn geld terug of andere, want ik vind het echt zwaar bagger
Romeo2007 schreef:Ik heb ze sinds 25 juni en gebruik ze 4/5 x per week en poets ze ALTIJD na het rijden. Ook spanners erin etc.
Het 'leer' is al helemaal afgesleten bij je kuiten, de rits is vandaag gewoon open kapot gescheurd vanaf de onderkant tijdens het rijden en het zippertje van de rits laat allemaal krassen achter op mijn zadel.
Ik wil ze echt terug brengen en of mijn geld terug of andere, want ik vind het echt zwaar bagger
Romeo2007 schreef:Nou ik ben niet eigenwijs geweest hoor! De verkoopster vandaag in Divoza zei ook dat de laars netjes om mijn kuit zat, kon er nog 1 hand bijsteken. De rits ging ook van de onderkant open omdat het leer daar zo soepel was geworden.
Er zijn mijn nieuwe laarzen of een kadobon aangeboden. Nieuwe Mondini's wil ik niet want ik wil dit opnieuw verkomen dus ga voor duurdere laarzen. Heb dus de kadobon aangenomen (staat te koop bij EA-overige), vind het een top service!
P.S Ik ga voor de Petrie Coventry in donkerbruin €350