linda_arnold schreef:Daar moet je je echt niet mee laten afschepen. Belkin(importeur) heeft mij letterlijk gemaild dat heel veel dealers dubarry's opsturen ter observatie. Winkeliers/dealerpunten mogen hier niet over oordelen dat doet dubarry zelf. Het kosten blabla valt onder service verlening. Gewoon laten opsturen, je kunt ze altijd nog naar de schoenmaker brengen.
De mijne ben ik gister over gebeld. Dealer in kwestie had buine galway's,maat 39 binnen gekregen, toen ik vroeg of ze gerepareerd werden bleek het een nieuw paar te zijn wat blijkbaar niet voor mij bestemd was. Ze zijn om en nabij dezelfde dag als die van dispar_vugo op gestuurd, dus verwacht weleerdaags reactie.
De winkel had na een week ook nog geen reactie en ik was vergeten te vragen hoelang het zou gaan duren. Dus belde de winkel even en die hebben vervolgens direct de leverancier/dealer (???) gebeld en belde me paar uur later al terug dat ik nieuwe kreeg.
Maar die ruiterwinkel heeft ook altijd super service
Dus misschien even je winkel vragen of ze willen bellen?