Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:48

Eleonora_ schreef:
Krijgen jullie spoorbandjes bij de laarzen? Of ook apart kopen?

Ik kreeg dat bij mijn bruine wel. Bij me lakkers niet meer. Had het nog gevraagd maar die zijn er uitgegaan... :(

Zinn

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:15

ik heb nog wel lakbandjes gehad...in oktober was dat

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:06

Wel? Dan ga ik Drunen eens mailen!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:07

Annekeee schreef:
Wel? Dan ga ik Drunen eens mailen!

Denk dat ik dat ook maar ga doen ja!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:25

Als je het van tevoren aangeeft dan krijg je ze erbij geleverd maar anders moet je ze kopen en dan koste ze 15 euro. Vraag me af of die niet standaard erbij zitten en hun ze gewoon uit de doos halen en verkopen :=

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:52

bij de winkel waar ik ze koop, hangen ze gewoon in de winkel, kan je ze dus los kopen, maar als je laarzen gekocht hebt krijg je ze er gratis bji als je ernaar vraagt. Als je er niet om vraagt, dan niet :n Maar bij mijn eerste paar was ik dat vergeten te vragen, heb ik er een aantal weken later nog om gevraagd en gewoon gekregen :j

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:08

Ik heb er ook om gevraagd omdat ik weet dat ik bij mijn vorige paren deniro's ze er altijd heb bij gehad.
Ze vertelde dat ze die niet meer mee geven met de laarzen maar dat je ze los moet kopen!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:09

Ik had het gevraagd :o

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:43

Zinn schreef:
paarden vangen in de wei met laarzen aan, dan denk ik meteen aan zand en modder dat tussen de rits komt te zitten. Is onvermijdelijk en ik denk wel heel slecht voor de laars (en ook de rits dus). Ik heb nog nooit problemen gehad met de rits

Buurmeisjes dragen inderdaad niet zo'n zorg voor hun laarzen. Ik was er sowieso niet van plan mee de paarden te vangen hoor. Net voor het rijden aan en direct erna uit. punt :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:59

Ik heb mijn bruine al 4 jaar en de orginele ritsen zitten er bij mij ook nog in.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:09

Annekeee schreef:
Ik heb mijn bruine al 4 jaar en de orginele ritsen zitten er bij mij ook nog in.

Ik neem aan dat ze met een beetje zorg inderdaad langer meegaan. Bij de ene zit er al voor de 4de x een nieuwe rits in... :s zorg is een goede eigenschap... :)

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:10

Bij mijn oude paar zit bij een laars nog de originele rits. Al vind ik de rits die vervangen is toch wel veel fijner dicht ritsen, die is veel soepeler :)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 19:20

Ik heb ook geen sporenbandjes bij mijn laarzen gekregen.. helaas. Dus die ging ik binnekort ook maar gewoon kopen.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:46

Ik ga nu meteen mailen!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:56

Annekeee schreef:
Ik ga nu meteen mailen!

Ik heb gemaild, kreeg reactie terug, dat de sporenriempjes vanaf september niet meer geleverd worden. Ze zijn indd nog wel los te koop.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:38

Annekeee schreef:

Ik heb ze nu een keer moeten vervangen... rechts was kapot en links liep wat stroef.
Ik ben wel slecht in het onderhouden en normaal omgaan met ritsen :')
De laars zelf gaat me vrij soepel af :+

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:46

de laarzen worden geleverd met sporenriempjes in de doos. Zo is mij verteld.
Ik heb zwarte met sporenriempjes erbij gekregen, deze waren na enkele weken helemaal uitgelubberd en heb ze kostenloos vervangen gekregen.
de bruine laarzen zaten de sporenbandjes er niet bij, ernaar gevraagd, deze kleur had de niro niet meer op voorraad. Mocht een bijpassende andere kleur erbij uitzoeken. Verder ook een potje de niro schoensmeer erbij gekregen als service.
ik weet wel dat er winkels zijn die dan de riempjes apart verkopen bij de nieuwe laarzen, tja wat moet je daar dan van vinden he?....

er is wel een keer bij een ouder paar kostenloos een drukkertje vervangen. Ben overigens gewoon klant in drunen wat de laarzen betreft.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:54

ik vind sowieso de sporenriempjes van de niro niet zo fijn :n
Veel te dun... ik heb liever dikkere met dubbele stiksels, zoals de schumacher's of de kieffers.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:55

ben ik wel met je eens, soepel leer. Maar dat rekt veel te veel uit.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:28

swatch schreef:
de laarzen worden geleverd met sporenriempjes in de doos. Zo is mij verteld.
Ik heb zwarte met sporenriempjes erbij gekregen, deze waren na enkele weken helemaal uitgelubberd en heb ze kostenloos vervangen gekregen.
de bruine laarzen zaten de sporenbandjes er niet bij, ernaar gevraagd, deze kleur had de niro niet meer op voorraad. Mocht een bijpassende andere kleur erbij uitzoeken. Verder ook een potje de niro schoensmeer erbij gekregen als service.
ik weet wel dat er winkels zijn die dan de riempjes apart verkopen bij de nieuwe laarzen, tja wat moet je daar dan van vinden he?....

er is wel een keer bij een ouder paar kostenloos een drukkertje vervangen. Ben overigens gewoon klant in drunen wat de laarzen betreft.

Annekeee schreef:
Ik heb gemaild, kreeg reactie terug, dat de sporenriempjes vanaf september niet meer geleverd worden. Ze zijn indd nog wel los te koop.

;)

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:01

nou, ik heb mijn laarzen anders pas eind september opgehaald.
Ik ben wel van mening dat ondanks dat de niro ze niet meer standaard levert, het natuurlijk wel heel erg service/klantgericht is om ze als winkel/dealer mee te geven aan de klant. Stukje goodwill denk ik.
Ik heb ze daarom in drunen gehaald, voor mij een stuk verder weg, ben fijn geholpen etc. Had ze ook in de ruiterzaak in de buurt kunnen bestellen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:53

Annekeee schreef:

Ik heb mijne ook al 4,5 jaar, ook met originele ritsen

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:09

Ik heb ze in drunen er niet bij gekregen (november) maar dat kan dan natuurlijk ook wel kloppen als ze er sinds september niet meer bij zitten. Poetsspul in de bruine kleur van mijn laars + neutrale kleur kreeg ik er wel gratis bij.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:16

De reden waarom ze er niet meer bij geleverd worden is omdat ze de prijsverhoging op deze manier tegen willen houden :)

swatch; dus dan heb jij nog net geluk gehad :D

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:31

Even een vraagje!

Heb zoals jullie weten lakkers gekocht van DeNiro voor op wedstrijd, maar ben net tot het besluit gekomen dat ik er nog een paar ga bestellen voor thuis, mijn huidige voor thuis vallen echt bijna uit elkaar en na 5 jaar zie ik reparatie niet meer zitten..

Dus wil ik een paar DeNiro Ottoviano basic bestellen (€400) waarschijnlijk in het Cognac, MAAR zijn er hier mensen met deze laars in een andere kleur??

Alvast bedankt!