Eleonora_ schreef:Krijgen jullie spoorbandjes bij de laarzen? Of ook apart kopen?
Ik kreeg dat bij mijn bruine wel. Bij me lakkers niet meer. Had het nog gevraagd maar die zijn er uitgegaan...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zinn schreef:paarden vangen in de wei met laarzen aan, dan denk ik meteen aan zand en modder dat tussen de rits komt te zitten. Is onvermijdelijk en ik denk wel heel slecht voor de laars (en ook de rits dus). Ik heb nog nooit problemen gehad met de rits
swatch schreef:de laarzen worden geleverd met sporenriempjes in de doos. Zo is mij verteld.
Ik heb zwarte met sporenriempjes erbij gekregen, deze waren na enkele weken helemaal uitgelubberd en heb ze kostenloos vervangen gekregen.
de bruine laarzen zaten de sporenbandjes er niet bij, ernaar gevraagd, deze kleur had de niro niet meer op voorraad. Mocht een bijpassende andere kleur erbij uitzoeken. Verder ook een potje de niro schoensmeer erbij gekregen als service.
ik weet wel dat er winkels zijn die dan de riempjes apart verkopen bij de nieuwe laarzen, tja wat moet je daar dan van vinden he?....
er is wel een keer bij een ouder paar kostenloos een drukkertje vervangen. Ben overigens gewoon klant in drunen wat de laarzen betreft.
Annekeee schreef:Ik heb gemaild, kreeg reactie terug, dat de sporenriempjes vanaf september niet meer geleverd worden. Ze zijn indd nog wel los te koop.