Ik ga dinsdag weer op wedstrijd in Bakkeveen onze eerste keer M1, we gaan alleen proef 31 starten. Hele benieuwd hoe ze ons gaan beoordelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FleurSandro schreef:Ik lees nogsteeds gezellig mee! Helaas was oktober de laatste keer dat ik gestart ben, daarna is de pony in de lappenmand beland. Inmiddels wel weer langzaam op oud niveau aan het rijden, ik hoop in maart weer te kunnen gaan starten. Misschien voor die tijd nog een keer een online proefje proberen.
LaDonna75 schreef:Ik heb het weekend ook gereden, pff, Sanaa was niet fijn. Ik weet niet zo goed waar ze last van had, vorige week in de les liep ze wel fijn door haar lijf maar zaterdag kreeg ik haar niet aan het lopen. Strak in de rug, net niet lekker erdoor enz. En ja dan is het M1 en wil men toch wel wat zien. Volgende keer beter.
SandraWierda schreef:Ons M1 debuut vandaag gehad, 167 punten, geheel terecht. Rode lijn in de proef zijn; nageefelijkheid, impuls en oprichting. Ze was vandaag ook erg zwaar in de hand en dan is ze ook beduidend minder goed aan het been, dus alles kwam er net niet lekker uit. Op naar de volgende keer, mooie en fijne feedback gehad van de jury waar we mee aan de gang kunnen.