Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Ik heb 3 keer gereden met mijn nieuwe laarzen en zie er nu al tegenop om ze weer aan te trekken. Ze hebben mij behoorlijk blauwe plekken opgeleverd in mijn knieholtes...
ievie schreef:Idd even een hakje er in doen, of ze gewoon overdag even aandoen.
Ik heb de eerste keer meteen een uur gereden met mijn laarzen en had een minuscuul blauw plekje in m'n knieholte. Daarna geen last meer van gehad. Mijn vorige laarzen (Mondoni) had ik wel echt last van..
Janine1990 schreef:Rena100 schreef:Ik heb 3 keer gereden met mijn nieuwe laarzen en zie er nu al tegenop om ze weer aan te trekken. Ze hebben mij behoorlijk blauwe plekken opgeleverd in mijn knieholtes...
Oooh ja dat heb ik ook hoor... Leer je je hakken van uitdrukken![]()
Nu ook af en toe wat striemen in de knieholtes... Maar dat gaat wel over hoor. Dan zit ik gewoon te veel mijn hakken op te trekken.
Rena100 schreef:Janine1990 schreef:
Oooh ja dat heb ik ook hoor... Leer je je hakken van uitdrukken![]()
Nu ook af en toe wat striemen in de knieholtes... Maar dat gaat wel over hoor. Dan zit ik gewoon te veel mijn hakken op te trekken.
Als ik mijn hakken zou kunnen uitdrukken, zou ik dat doen. Laarzen zijn zodanig stijf dat ik ze bijna niet uitgedrukt krijg, of mijn hele benen beginnen te tintelen...
Lithya schreef:Heb ik helaas ook gehad, maar heb inmiddels nieuwe. Die zitten zo strak dat ik er alleen met dunne sokken in pas...
StonedRomy schreef:Dat is heel vervelend! Hopelijk komt er snel een oplossing.
Hoe lang heb jij moeten wachten na betaling?
Lithya schreef:Jessol schreef:Heb jij een nieuw paar gekregen of aangepast? Ze sprak van een aanpassing in de instap..
Het ging om een fout van 2 cm om de voet. Dat was ook met een zooltje in de laars niet aan te passen. De laars moest dus echt helemaal opnieuw gemaakt worden.
DexterM schreef:Vandaag gehoord dat mijn laarzen vertraging hebben. Marije reageerde meteen op mijn bericht en ging proberen uit te vinden hoe ver ze er mee zijn. Hopelijk valt de vertraging mee. En zitten ze goed....
Balen Jessol....ze zijn wel heel mooi!
Janine1990 schreef:Jessol, is jouw voet niet omgetrokken/getekend? Dan valt er weinig fout te meten natuurlijk. Dan is het gewoon een fabricage fout.