Heb naar Celeris gekeken, mooie laarzen! Alleen voor mij erg onbekend en hadden niet de kleurcombi's wat ik in gedachte had. Uiteindelijk voor DeNiro gegaan (hé naast die ik net liet zien nog eentje besteld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amiigo schreef:Wauw Cardy
Ik wilde binnenkort eigenlijk Derby's laten aanmeten maar De Niro schijnt langer mooi te blijven? Ik geef dan liever €200 meer uit dat ik er langer mee doe, wie heeft er ervaring met deze merken?
Amiigo schreef:Wauw Cardy
Ik wilde binnenkort eigenlijk Derby's laten aanmeten maar De Niro schijnt langer mooi te blijven? Ik geef dan liever €200 meer uit dat ik er langer mee doe, wie heeft er ervaring met deze merken?
SkyMarian schreef:@cardy: ik ben helemaal mesjokke van deze uitvoering.
[ Afbeelding ]
En dan twijfel ik nog voor paar nr 2 () of het ook de bia (zoals hierboven) wordt of het polomodel.
Ik start in het blauw en heb nu ook blauwe rijlaarzen. Dat is idee nr 1, maar zoiets vind ik ook echt geweldig.
[ Afbeelding ]
Paar nummer 2 kan zo'n beetje nog alle kanten op. Zag dat ze ook een mooie croco-uitvoering in het blauw hebben. Misschien wel (deels) lak. Wellicht een glimmertje er op.....wordt nog een hele bevalling.
Damelza schreef:Amiigo schreef:Wauw Cardy
Ik hoor juist van Deniro dat die zo zacht zijn en daardoor juist snel lelijk worden. Derby schijnt de laatste tijd wel erg fijn te zijn...
maar is ook maar wat ik gehoord heb