Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:32

Ik heb nu sinds een maandje (denk ik) de mondoni glamour laarzen, ze bevallen heel goed en het is lekker soepel leer voor een mooi prijsje! :)

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:56

Judith94 schreef:
Judith94 schreef:
Heeft er iemand een foto van de donkerbruine Mondoni field laarzen?
Ik wil die namelijk bestellen

Afbeelding

Ik heb zelf de zwarte, dus ik heb geen eigen foto voor je. maar deze vond ik op internet, volgens mij zijn dit ze. correct me if I'm wrong, maar deze lijken sprekend op de mijne, maar dan in het bruin. ook de bovenkant etc. dus volgens mij zijn dit de bruine fields.

mcjv

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:08

Oh die zien er eigenlijk ook wel tof uit! Nu kan ik alweer niet kiezen. :')

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:14

Ik heb sinds enkele maanden de Mondoni Alaska thermolaars. Was er vrij tevreden over, buiten het feit dat ze wat groot uitvielen. Maar nu is in beide laarzen al een scheur gekomen bovenop de neus, op de plaats waar de vouw zit als je stapt (bovenkant voet, achter je tenen). Als ze al waterdicht waren, zijn ze het nu dus niet meer, en op warme voeten zal ik volgende winter ook al niet meer hoeven rekenen... :brr: Sorry Mondoni, volgende keer ga ik elders zoeken!

MerrickLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 17:30

Ik ben op ziek naar een paar laarzen en vind de mondoni field Wel heeeeel mooi!
Ik heb wel een paar vraagjes:
Hoe vallen ze? (ga ze toch wel eerst passen hoor)
Blijven ze mooi?
Hoe onderhoud ik ze het best? (eerste paar leren rijlaarzen)
Is het rijden heel anders dan rubberen laarzen?
Moet de rits vaak vervangen worden?

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:32

Ik heb heb ze nu net de field. Volgens mij valt de maat gewoon normaal:)

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 13:12

Bedankt vaxie!
Bij mij zit er geen Divoza in de buurt anders zou ik ze wel in het echt gaan bekijken,
wat vinden jullie van het kwaliteit van het leer?

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:45

Ik ben ook wel benieuwd naar (meer) eigen foto's van de bruine mondoni field.

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:49

miezelke schreef:
Ik heb sinds enkele maanden de Mondoni Alaska thermolaars. Was er vrij tevreden over, buiten het feit dat ze wat groot uitvielen. Maar nu is in beide laarzen al een scheur gekomen bovenop de neus, op de plaats waar de vouw zit als je stapt (bovenkant voet, achter je tenen). Als ze al waterdicht waren, zijn ze het nu dus niet meer, en op warme voeten zal ik volgende winter ook al niet meer hoeven rekenen... :brr: Sorry Mondoni, volgende keer ga ik elders zoeken!

Ik had voor mijn dochter Mondoni Rijlaarsjes gekocht, ze heeft ze een paar keer aangehad en vanmorgen zagen we dat de hak naad los zit...idd nooit geen Mondoni meer...

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:52

de synthetische rijlaarzen zijn niet zo goed. gaan snel kapot, scheuren snel. tenminste bij mijn jophurs is dat zo. ga er vanuit dat dat bij de synthetische rijlaarzen ook zo is. maar ik vind de leren rijlaarzen best goed.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:54

De leren laarzen vind ik echt top! Ze gaan nu ongeveer een jaar mee, en zijn nogsteeds fijn!

Livivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:59

Ik heb de mondoni field junior al bijna 2 jaar en ze zijn nog steeds heel, ik ben dus best tevreden over mondoni. Wil binnenkort wel voor nieuwe rijlaarzen gaan kijken, en dan het liefst weer mondoni aangezien deze niet zo duur zijn, lekker zitten en naar mijn ervaring lang meegaan.

McThirsk, had je leren of kunstleren laarzen voor je dochter? Ik hoor namelijk ook regelmatig dat die synthetische dingen nooit zo lang meegaan.

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:20

Livivi schreef:
Ik heb de mondoni field junior al bijna 2 jaar en ze zijn nog steeds heel, ik ben dus best tevreden over mondoni. Wil binnenkort wel voor nieuwe rijlaarzen gaan kijken, en dan het liefst weer mondoni aangezien deze niet zo duur zijn, lekker zitten en naar mijn ervaring lang meegaan.

McThirsk, had je leren of kunstleren laarzen voor je dochter? Ik hoor namelijk ook regelmatig dat die synthetische dingen nooit zo lang meegaan.

Ik koop juist leren laarsjes, zodat ze langer meegaan en niet zo zweten... }:0

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:27

ik was ook van plan om ze weer te kopen, heb eerder al 2 paar gehad...
maar wat is dit een slechte levering zeg := , ze leken zo ontzettend nep net plastic laarzen..
dus heb ze mooi laten staan :=

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:40

Livito schreef:
maar wat is dit een slechte levering zeg := , ze leken zo ontzettend nep net plastic laarzen..

Dat ze zo plastic leken en aanvoelden vond ik ook. Maar wat had dat met de levering te maken? ;)

Dat Divoza een slechte levering heeft klopt. Bij mij is nog nooit een bestelling vlekkeloos verlopen.
Vandaag weer niet. Laarzen missen een swarovski steen en verkeerde kuitwijdte.
-O-

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:57

Ik heb vandaag mijn Mondoni Fields voor de 1x keer aan gehad. Viel me een beetje tegen eigenlijk.. :o
Ze zijn echt te hoog bij mijn knie. Zelfs met de blokjes die ikerin heb. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze echt gaan zakken? Want zo kan ik er niet eens normaal op lopen.. :=

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:01

Ik heb mijn Mondoni fields al 5/6 jaar en ze zijn nog steeds goed, alleen laatste jaar beschadiging aan de binnenkant maar dat zie je niet met rijden.
Heb er wel een nieuwe rits in laten zetten omdat die er aan de onderkant uitging en kreeg hem er niet meer in.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:03

Martine_R schreef:
Ik heb vandaag mijn Mondoni Fields voor de 1x keer aan gehad. Viel me een beetje tegen eigenlijk.. :o
Ze zijn echt te hoog bij mijn knie. Zelfs met de blokjes die ikerin heb. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze echt gaan zakken? Want zo kan ik er niet eens normaal op lopen.. :=

Mijne waren ook veel te hoog, echt veel te hoog haha. Maar ze zijn nu goed en zien er niet lelijk uitgezakt uit.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:06

Horse_xx schreef:
Martine_R schreef:

Mijne waren ook veel te hoog, echt veel te hoog haha. Maar ze zijn nu goed en zien er niet lelijk uitgezakt uit.

Zakken je laarzen dan zoveel in?
Iets te hoog kopen kan prima. Maar veelste hoog kopen en hopen dat ze veel inzakken vind ik iets te riskant.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:07

TinekeHorses schreef:
Livito schreef:

Dat ze zo plastic leken en aanvoelden vond ik ook. Maar wat had dat met de levering te maken? ;)

Dat Divoza een slechte levering heeft klopt. Bij mij is nog nooit een bestelling vlekkeloos verlopen.
Vandaag weer niet. Laarzen missen een swarovski steen en verkeerde kuitwijdte.
-O-

slechte levering, qua laarzen.
de vorige levering, was nog zonder dat zilveren M gevalletje aan de zeikant, zagen er echt een stuk beter uit :j
die voelde ook absoluut niet plastic, maar dit was wel heel erg :+ .

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:08

Horse_xx schreef:
Martine_R schreef:

Hoe lang duurde het voor ze ingezakt waren? :o

Ja ik ben eigenlijk afgegaan op het advies van de verkoopster. Het is namelijk mijn 1e paar laarzen..
Ik heb er nu ook van die blokjes in maar zou het niet erg vinden om die er altijd in te houden mochten ze niet genoeg inzakken..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 23:44

Ik ben nog steeds superblij met mijn bath's. Vrijdag heb ik de nieuwe kleur gezien en die vond ik eigenlijk ook heel erg mooi! Ik heb ze nu denk ik 2 jaar en ze zien er echt nog prima uit.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:35

galopje2000 schreef:
de synthetische rijlaarzen zijn niet zo goed. gaan snel kapot, scheuren snel. tenminste bij mijn jophurs is dat zo. ga er vanuit dat dat bij de synthetische rijlaarzen ook zo is. maar ik vind de leren rijlaarzen best goed.

Zeker ook bij de rijlaarzen ;) Heb er slechte ervaring mee maar de leren versie is beter :j

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 09:46

Ik heb weer een probleempje met mijn laarzen namelijk: Ik wou het elastiek strakker trekken en ik trok dus en dat was blijkbaar iets te hard want het zwarte wat om het elastiek zit brak en dus is bij de laatste boog onderaan de laars nu de blauwe elastiekjes zichtbaar. Weet iemand of er wat aan de doen is?

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:46

Mijne waren ook veel te hoog, echt veel te hoog haha. Maar ze zijn nu goed en zien er niet lelijk uitgezakt uit.[/quote]

Zakken je laarzen dan zoveel in?
Iets te hoog kopen kan prima. Maar veelste hoog kopen en hopen dat ze veel inzakken vind ik iets te riskant.[/quote]

Ze zijn wel wat gezakt maar je kan het bijna niet zien ze zitten nu iig een stuk beter :)