Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Judith94 schreef:Judith94 schreef:Heeft er iemand een foto van de donkerbruine Mondoni field laarzen?
Ik wil die namelijk bestellen
miezelke schreef:Ik heb sinds enkele maanden de Mondoni Alaska thermolaars. Was er vrij tevreden over, buiten het feit dat ze wat groot uitvielen. Maar nu is in beide laarzen al een scheur gekomen bovenop de neus, op de plaats waar de vouw zit als je stapt (bovenkant voet, achter je tenen). Als ze al waterdicht waren, zijn ze het nu dus niet meer, en op warme voeten zal ik volgende winter ook al niet meer hoeven rekenen...Sorry Mondoni, volgende keer ga ik elders zoeken!
Livivi schreef:Ik heb de mondoni field junior al bijna 2 jaar en ze zijn nog steeds heel, ik ben dus best tevreden over mondoni. Wil binnenkort wel voor nieuwe rijlaarzen gaan kijken, en dan het liefst weer mondoni aangezien deze niet zo duur zijn, lekker zitten en naar mijn ervaring lang meegaan.
McThirsk, had je leren of kunstleren laarzen voor je dochter? Ik hoor namelijk ook regelmatig dat die synthetische dingen nooit zo lang meegaan.
Livito schreef:ik was ook van plan om ze weer te kopen, heb eerder al 2 paar gehad...
maar wat is dit een slechte levering zeg, ze leken zo ontzettend nep net plastic laarzen..
dus heb ze mooi laten staan
Martine_R schreef:Ik heb vandaag mijn Mondoni Fields voor de 1x keer aan gehad. Viel me een beetje tegen eigenlijk..![]()
Ze zijn echt te hoog bij mijn knie. Zelfs met de blokjes die ikerin heb. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze echt gaan zakken? Want zo kan ik er niet eens normaal op lopen..
Horse_xx schreef:Martine_R schreef:Ik heb vandaag mijn Mondoni Fields voor de 1x keer aan gehad. Viel me een beetje tegen eigenlijk..![]()
Ze zijn echt te hoog bij mijn knie. Zelfs met de blokjes die ikerin heb. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze echt gaan zakken? Want zo kan ik er niet eens normaal op lopen..
Mijne waren ook veel te hoog, echt veel te hoog haha. Maar ze zijn nu goed en zien er niet lelijk uitgezakt uit.
TinekeHorses schreef:Livito schreef:ik was ook van plan om ze weer te kopen, heb eerder al 2 paar gehad...
maar wat is dit een slechte levering zeg, ze leken zo ontzettend nep net plastic laarzen..
dus heb ze mooi laten staan
Dat ze zo plastic leken en aanvoelden vond ik ook. Maar wat had dat met de levering te maken?![]()
Dat Divoza een slechte levering heeft klopt. Bij mij is nog nooit een bestelling vlekkeloos verlopen.
Vandaag weer niet. Laarzen missen een swarovski steen en verkeerde kuitwijdte.
Horse_xx schreef:Martine_R schreef:Ik heb vandaag mijn Mondoni Fields voor de 1x keer aan gehad. Viel me een beetje tegen eigenlijk..![]()
Mijne waren ook veel te hoog, echt veel te hoog haha. Maar ze zijn nu goed en zien er niet lelijk uitgezakt uit.
galopje2000 schreef:de synthetische rijlaarzen zijn niet zo goed. gaan snel kapot, scheuren snel. tenminste bij mijn jophurs is dat zo. ga er vanuit dat dat bij de synthetische rijlaarzen ook zo is. maar ik vind de leren rijlaarzen best goed.