paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:11

Hmm ik heb er wel last van, maar niet heel erg ofzo.. Daarna lekker bij de kachel zitten en ben zo weer warm :j Dikke konten zadel ligt achterin, hoop dat het past :j

nancytw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:14

ik rij nu in de winter vaak met een legging en panty's onder mijn rijbroek helpt ook een beetje. vandaag thermolaarzen gekocht. gelukkig passen ze krijg alleen het klittenband niet dicht. dus hup naar de schoenmaker en die gaan dat voor mij verstellen zodat ik ze toch nog dicht krijg ( de klittebandjes dan)

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:05

Ik ga straks even naar de makro voor het thermoondergoed dat in de aanbieding is

__Nathalie__

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:14

Ik voel me zelfs altijd een beetje beroerd!
zoals vandaag ook. Heb de paarden ruim een uur buiten laten lopen, dan loop je in de kou, stal gedaan in de kou, daarna vast rijspullen klaar gelegd ook in de kou. Daarna paarden weer naar binnen gedaan in de kou. Daarna gereden, paard weer naar stal, spullen op ruimen.
Al met al zit je dan toch wel een flinke tijd in de kou. En dan thuis gelijk onder de hete douche want moest werken. En zodra ik dan in de auto zit beginnen mn wangen helemaal te groeien terwijl ik het onwijs koud heb! En dan zit ik op mn werk en dan word ik een beetje koortsig en kan ik zo in slaap vallen. En blijf rillen van de kou terwijl ik echt genoeg aan heb.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:21

Lynske78 schreef:
Oke bedankt :P Ik heb niet heel het topic doorgelezen en kon het met de zoekfunctie niet zo snel vinden.
@Ellen_ die van HKM is dat het type kodiak of alska?

heb het even opgezocht maar het zijn de kodiak's :j

prissie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 20:49

Ik ben zelf ook niet bepaald dun maar ik trek gewoon aan wat mij lekker zit en als dat een rijbroek is die strakker is dan trek ik iets lekkers er boven op aan. Als iemand het dan niet mooi of denkt dat het niet kan daar heb ik echt schijt aan..

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:12

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:19

Ik heb zelf ook maat 46 en vooral een behoorlijke kont, hoorde dat huppa binnenkort ook grotere maten binnen krijgen en dat die broeken wel mooi afslanken en in hippe kleuren zijn! Ze hebben nu van die rijbroeken met meerdere kleuren (vet stoer!!) en met ruitjes van Tattini die in grotere maten gemaakt worden!! Kan niet wachten tot ik die kan passen en binnen heb:D Ze zou mij bellen zodra ze er zijn dus ik maak wel even wat foto's zodra ik er 1 of 2 heb ;) :j

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:25

Ik heb ook maat 46 en vind het altijd een crime om kleding te kopen.
Zowel voor paardrijden als gewoon.
Ik bewaar tegenwoordig al mijn oude truien e.d. voor het paardrijden en koop dan nieuwe voor buiten paardrijden.
Jassen enzo vind ik echt vreselijk want ik kan zelden iets vinden wat echt lekker zit doordat ik ook grote cupmaat heb.

Weten jullie iets waar het niet al te verschrikkelijk duur is?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:27

Even over de opmerking * jij hebt een laagje spek, dus je kan het niet koud hebben*

Kou wordt geregistreerd door zenuwuiteinden. Net als bij alle andere mensen zitten de zenuwuiteinden van mensen met een laagje spek in de huid, boven het spek dus :+ spek heeft dus weinig te maken met het wel of niet koud hebben :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:27

Ik koop heel veel kleding bij Miss Etam! Daar kan ik altijd goed slagen :)
En voor jurkjes kan ik perfect scoren bij de V&D, en dan de eigen merken. (Liv geloof ik?)
Beide winkels zijn niet heel duur. Je moet wel even zoeken naar leuke dingen, want lang niet alles is leuk... maar t hangt er zeker tussen :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:28

Evelli schreef:
Even over de opmerking * jij hebt een laagje spek, dus je kan het niet koud hebben*

Kou wordt geregistreerd door zenuwuiteinden. Net als bij alle andere mensen zitten de zenuwuiteinden van mensen met een laagje spek in de huid, boven het spek dus :+ spek heeft dus weinig te maken met het wel of niet koud hebben :)

Wat een opluchting, ik heb het altijd koud :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:30

Ik koop mijn winterjassen voor het net bij de C&A :) goede prijs/kwaliteit verhouding. Andere kleding bij de M&S, Etam en Promiss. En veel shirts bij de Didi :) die zijn lekker lang en van super kwaliteit.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:32

fokfanaat schreef:
ik heb bij de scapino een grote maat skibroek gehaald, is niet om mee te rijden, maar top voor longeren, stallen ed.
helaas hadden ze de neoprene variant niet meer in mijn maat.

die leek me nog fijner en "ritseld" niet zo.

en welke maat is een grote maat? Is misschien wel lekker voor op de kar :)

Op stal loop ik met mijn lipica outdoorlaarzen :D nooooit koude voeten daardoor :)
Heb bij de C&A voor 15 euro een lekkere dikke wollen trui gehaald op de mannen afdeling :D echt heerlijk, lekker tot hoog gesloten :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:39

Verkopen ze bij C&A ook skijassen? Ik zoek nog steeds een fijne ski jas die past :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:46

Dat denk ik niet, maar je weet het nooit :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:52

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:57

thanks Neroo, ben er al geweest, maar dat model zit me echt heel slecht... helaas want ze hebbenw el leuke jassen!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 13:27

Evelli schreef:
fokfanaat schreef:
ik heb bij de scapino een grote maat skibroek gehaald, is niet om mee te rijden, maar top voor longeren, stallen ed.
helaas hadden ze de neoprene variant niet meer in mijn maat.

die leek me nog fijner en "ritseld" niet zo.

en welke maat is een grote maat? Is misschien wel lekker voor op de kar :)

Op stal loop ik met mijn lipica outdoorlaarzen :D nooooit koude voeten daardoor :)
Heb bij de C&A voor 15 euro een lekkere dikke wollen trui gehaald op de mannen afdeling :D echt heerlijk, lekker tot hoog gesloten :)

t/m 50

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:07

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:08

geeen idee, mijn collega kwam met die link.... moest aan jou denken.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:09

Het ziet er wel heerlijk warm uit :D. Ik dacht dat het alleen een broek was, maar de bovenkant zit er ook bij :D.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:58

Jeetje ik wist niet dat Scapino en Didi ook grotere maten hadden. Handig toch zeg, dit topic!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:02

Blackbinky schreef:
Jeetje ik wist niet dat Scapino en Didi ook grotere maten hadden. Handig toch zeg, dit topic!

Ik heb van didi van shirts en hemdjes altijd de XXL en die zit erg fijn :) heerlijke zachte stof die ook super blijft na veel wassen :) wel wat prijziger in aanschaf, maar het zeker waard in vergelijking met wat andere merken

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:02

Huh?
Waar heb ik gemist dat DIDI ook grote maten heeft? Dat vind ik zo'n leuke winkel!