Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben er zoo blij mee! Van mij mag het nu wel koud worden! Ragdollcat schreef:Ik heb die van de ANWB bekeken in de winkel, ik moet zeggen dat ik ze niet mooi vind, veel te grof, dan is die echte van de ruitersportzaak toch veel mooier, maar kom 400 euro dat heb ik er niet voor over, want alle leren laarzen gaan snel stuk bij mij door intensief gebruik dus duur of goedkoop ze gaan er allemaal aan dan koop ik liever 4 x nieuwe voor 100 euro in 1 jaar tijd dan de 400 voor maar 1 x paar laarzen.
Dus handig dit topic, ik ga m eens helemaal doorlezen om zo toch aan de ideale laarzen te komen.

Dispar_Vulgo schreef:En ook mijn dubarrys zijn lek!!! (noujah 1 schoen en klein plekje bij m'n grote teen)
Ben direct terug naar de ruiterwinkel gegaan en ze zijn nu opgestuurd naar dubarry. Dus ben benieuwd wat ze er aan gaan doen! (en hoelang het duurt...)

.
Mijn heel wat goeidekopere Dublins van Eurostar zijn na een jaar door de modder banjeren nog steeds niet lek, alleen wat minder mooi 
devi786 schreef:Ik hen gezellige nepperds via de boerenbond. ( BB adventure line: 89€)![]()
Ook heerlijk praktisch want MET rits.
Heerlijk warm ...1x per weel waterdicht sprayen ...>>> nooit natte voeten
bijna hetzelfde uiterlijk ( toch zeker dezelfde look) Ik heb ze nu 2 maanden en weinig slijtage ...( zo'n laars moet er ook ruig uitzien)
Mijn werk is ook zwaar : bosterrein , paardenstallen ...nat & koud, plassen , mest etc .....
Nog steeds heerlijk warme voeten ...![]()
Ik ben er blij mee![]()
Maakt me geen bal uit dat het geen merk is
hafjelinger schreef:Oke, conclusie duidelijk, ik hoef geen Dubarry'sMijn heel wat goeidekopere Dublins van Eurostar zijn na een jaar door de modder banjeren nog steeds niet lek, alleen wat minder mooi
Hopelijk komt het met jullie laarzen goed!
Vind ze echt heerlijk! Ze zijn mooi licht, en heb echt heerlijk warme voeten erin. Heb vh weekend even van die anatomisch gevormde zolen gekocht zodat ik ook een lekker stevig voetbed heb.