Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
c_alsemgeest schreef:[/quote]Whoehoe! Net m'n nieuwe de niro's besteld!
Dit model, polo![]()
Maar dan zwart, met zwarte zool, brede gesp tot over de zijkant (het merkje zit dan erboven zonder lusje), en witte stiksels!![]()
Levertijd was 9 tot 10 weken... maar ik heb me mentaal voorbereid op 13 weken
Eleonora_ schreef:Vochtig sponsje met een klein beetje leder dressing en een keer per week vet ik ze in.
Heb ze nu allemaal in een laarzentas en met spanners.
Nou hoorde ik wel MerlxG_R is dat het slecht is om met laarzen half open te lopen/fietsen.
Omdat de rits dan tot de helft is en dan kan de rits lam worden of kan je daar kreukels krijgen.
Zinn schreef:Er mee fietsen zou ik echt niet doen...is naar mijn gevoel niet fijn voor de laars
MerelxG_R schreef:Zinn schreef:Er mee fietsen zou ik echt niet doen...is naar mijn gevoel niet fijn voor de laars
Kan eigenlijk niet anders. En ga mijn laarzen echt niet op stal laten staan want dat vind ik een te groot risico.
Moska schreef:Waarom zou dat Petrie spul rotzooi zijn? Ik kreeg het mee als onderhoudsadvies voor mijn de niro's. Moet zeggen dat mijn laarzen er erg glad van worden (van de creme) en dat vind ik persoonlijk niet zo fijn aangezien mijn paard ook super glad is. Maar ze glimmen wel ernom.