Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Ik merk wel echt een verschil met laarzenspanners. Laarzen gaan een stuk makkelijker aanMaar kan me voorstellen dat als je inderdaad echte maatwerklaarzen hebt ze niet echt lekker werken.
xjessiesl schreef:[ [url=m/dKCSai.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Petrie Superior op maat laten maken met het CYB programma. Heel erg blij mee! En al aardig op weg met het inlopen![]()
Nu merk ik alleen dat de gesp van de laars al wat verkleurd, hebben meerdere dit gehad? Ze waren mooi zilver maar worden nu wat blauwachtig. Een beetje moeilijk te zien misschien, met de foto. Niet heel erg, maar voor een laars van bijna 700 euro had ik dit niet zo snel verwacht.
[ [url=m/ooN1Fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Petrie Superior op maat laten maken met het CYB programma. Heel erg blij mee! En al aardig op weg met het inlopen![]()
Nu merk ik alleen dat de gesp van de laars al wat verkleurd, hebben meerdere dit gehad? Ze waren mooi zilver maar worden nu wat blauwachtig. Een beetje moeilijk te zien misschien, met de foto. Niet heel erg, maar voor een laars van bijna 700 euro had ik dit niet zo snel verwacht.
Gianti schreef:Oh dat vind ik wel heel snel.... wil vrijdag gaan laten aanmeten en wou voor die gaan ook. Maar dat vind ik wel zonde..
Ferera schreef:Zijn er hier die de Petrie Significant hebben of de Sublimes? Ik twijfel namelijk tussen deze twee.
Wat is jullie ervaring hiermee?