vooral die van mn hobby zit tussen me benen

en dekt mn schade niet...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rensiepensie schreef:Mijn rij vriendin heeft heeft het soms aan de stok met dorpsbewoners omdat haar paard altijd uitgerekend bij de dikste villa's voor de deur moet kakken ( alsof ze hem er op getraind heeft! Echt! )
Nu rijdt ze al met een schepje dus over het wel en wee van wel of niet poepen graag geen discussie.
Maar wie weet hier nou een leuk zinnetje voor? Dan krijgt ze een shirt cadeau van me! Ze rijdt op een Fries.
Zapata schreef:rensiepensie schreef:Mijn rij vriendin heeft heeft het soms aan de stok met dorpsbewoners omdat haar paard altijd uitgerekend bij de dikste villa's voor de deur moet kakken ( alsof ze hem er op getraind heeft! Echt! )
Nu rijdt ze al met een schepje dus over het wel en wee van wel of niet poepen graag geen discussie.
Maar wie weet hier nou een leuk zinnetje voor? Dan krijgt ze een shirt cadeau van me! Ze rijdt op een Fries.
Ook mijn paard is soms een "kakker"
Zapata schreef:rensiepensie schreef:Mijn rij vriendin heeft heeft het soms aan de stok met dorpsbewoners omdat haar paard altijd uitgerekend bij de dikste villa's voor de deur moet kakken ( alsof ze hem er op getraind heeft! Echt! )
Ook mijn paard is soms een "kakker"
Iejoorr schreef:Iemand iets leuks voorn jonge westernquarter merrie?
Heb het topic al een beetje doorgespit en ben al wat leuk dingen tegengekomen, maar ik zoek echt iets wat bij d'r past.