Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chasey schreef:Ik snap niet dat sommige mensen een cap niet lekker vinden zitten. Ik merk op een gegeven moment niet eens meer dat ik dat ding op mijn kop heb. Dat betekend dat mijn cap gewoon goed zit. Hij knelt niet, maar zit ook niet los. Zit dus goed. En heb er geen last van. Geloof me, dat ding heeft al regelmatig mijn hoofd beschermd!![]()
Foei wat ben ik soms blij geweest dat ik hem altijd op heb zeg...
. Hij zit wel stevig verder,maar het bandje irriteert soms.
Ayasha schreef:Wanneer je een cap voelt zitten, zit ie niet goed.
Ik moet ook aardig zoeken naar een model dat me nog goed zit maar zelfs ik slaag er in. Dan maak je mij niet wijs dat er mensen zijn die geen model vinden dat hen lekker zit.
maar dat bedoel je zeker niet
Ja ik ben een alien, maar dat mag niemand weten, ssshhh dus misschien dat het daardoor komt. Het beperkt me alleszins niet. Magrathea schreef:Nee dat is waar. Maar ik heb wel echt een grote cap nodig, heb een nogal langwerpig hoofdJa ik ben een alien, maar dat mag niemand weten, ssshhh dus misschien dat het daardoor komt. Het beperkt me alleszins niet.
ik beloof dat ik het niet door vertel
Sok schreef:Ik rijd altijd met cap. Paard kan nog zo braaf en bomproof zijn, struikelen kunnen ze allemaal een keertje...
Magrathea schreef:xlisza schreef:Vind het ook iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid, ken er een aantal die nooit met cap rijden, behalve op wedstrijd.
Bij mij is het juist omgekeerd: mensen die ik ken rijden normaal met cap en op wedstrijd zonder! (Western, zij dragen dan een hoed)
Dus ja, dat scheelt ook wel. Op sommige wedstrijden op lager niveau moet je ook een cap op.