Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

KSB

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:18

Nep deniro's? Bestaan die? :P

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:18

Ja van Emmers geloof ik?

Oh zien er niet slecht uit na 6 jaar! Ik neem aan 'elke dag' intensief mee getraind?

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 01:09

lonnie schreef:
@Eleonora: Dat zijn geen echt de Niro's maar look-a-likes. Heb ze ook, herkende ze meteen. ik vind ze superfijn, maar vind mijn deNiro's lekkerder zitten!

Hoe bedoel je? Look a like? Die congac van de afbeelding zijn gewoon Deniro's hoor! Heb ze bij dezelfde winkel besteld als mijn andere deniro laarzen!

Kaitlin schreef:
mijn zwarte deniro's (zie profiel) zien er ook ongeveer zo uit! Die zijn 4 jaar oud, alleen mijne zijn nauwelijks ingezakt, gebruik ook altijd spanners. :)

Ik gebruik ook altijd spanners. Deze kuitmaat is ook te groot en vooral na zoveel jaar, kan er bijna een vuist tussen stoppen!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:52

Krijgen jullie spoorbandjes bij de laarzen? Of ook apart kopen?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:55

ik heb sporenbandjes erbij gekregen toen ik ernaar vroeg...denk dat als je het niet vraagt, ze er niet automatisch bijzitten, maar ik heb er iig niets voor hoeven betalen.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:06

Ja denk dat je er naar moet vragen! Vorig jaar zaten ze er standaard bij.
Nu kostte ze €15!! Vind dat belachelijk.. Zo'n klein stukje leer terwijl je net laarzen hebt gekocht van zoveel honderden euro's!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:14

toch zijn het geen echte...zal anders wel eens een foto van de mijne maken. Naast de echte die ik heb. Het tekentje is al anders als je kijkt...Hopelijk heb je er dus niet evenveel voor betaald, ik ehb ze toen gekocht voor 185 euro geloof ik

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:15

lonnie schreef:
toch zijn het geen echte...zal anders wel eens een foto van de mijne maken. Naast de echte die ik heb. Het tekentje is al anders als je kijkt...Hopelijk heb je er dus niet evenveel voor betaald, ik ehb ze toen gekocht voor 185 euro geloof ik

Waar heb je die dan gekocht? Zijn ze ook soepel?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:37

ik dacht dat die van emmers eigenlijk hetzelfde waren als de niro (uit dezelfde fabriek) maar dan een ander merkje...maar ik weet niet meer wie me dat vertelt heeft.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:40

Zinn schreef:
ik heb sporenbandjes erbij gekregen toen ik ernaar vroeg...denk dat als je het niet vraagt, ze er niet automatisch bijzitten, maar ik heb er iig niets voor hoeven betalen.

Waar heb je ze gehaald dan want die zitten dus echt van DeNiro erbij in de doos. Dan haalt je ruitersportzaak ze eruit. Bij Drunens ruiterhuis kan je ze daarnaast ook nog los kopen voor €5,--

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:40

lonnie schreef:

Vind het vreemd dat je me gaat vertellen dat ze niet echt zijn. Heb ze al zeker 6 jaar en heb ze bij Drunens Ruiterhuis besteld en volle prijs voor betaald.
Wij kopen onze laarzen daar altijd, heb nu 4 paar deniro's. Aan de binnenkant, zooltje, voetbed. Alles is hetzelfde hoor.
Het tekentje is er na 3 jaar opnieuw opgezet aangezien die eraf was dus misschien niet het standaard tekentje wat er normaal op zit.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:53

ik heb ze ook van DR, nogmaals, precies dezelfde en het zijn niet de echte! Ik zal wel foto's plaatsen./ Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, het is alleen echt zo, dat het niet de echte zijn!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:15

Nou dan ben ik heeeel benieuwd naar de foto. Beetje vreemd.

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:02

Het logo wat DeNiro op de laars zet is in de loop der jaren veranderd, het kan dus zijn dat het een ander logo is dan die hedendaags gebruikt wordt ;)

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:11

Klopt. Heb naar het logo gekeken en die is hetzelfde alleen bij de oude laars staat het recht en bij de nieuwe schuin. :)

Daarom ben ik benieuwd waar Lonnie het aan herkend. Vroeg het vanmiddag nog aan mama en die vond het ook een apart verhaal en is er zeker van dat het wel de echte zijn, aangezien ze ze zelf heeft gekocht.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:17

Eleonora_ schreef:
Zo zien ze er na 6 jaar uit! Nog best netjes toch? :')

Afbeelding

Nou eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet netjes meer uitzien? Mijn Königs van 12 jaar oud zien er nog beter uit eerlijk gezegd. Maar goed, ieder zijn eigen normen en waarden he.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:22

Is ook sarcastisch. Vandaar het poppetje :)

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:24

Oh haha... Ik dacht al ben ik nu gek? Dat is dus wat ik bedoel met slechte kwaliteit. Als laarzen er na 6 jaar zo uitzien voor die prijs, dan zijn ze kwalitatief niet goed genoeg, is mijn mening. Ze maken prachtige modellen, als ze nieuw zijn. Maar als ze even gedragen zijn dan is het niks meer. Vind ook bij velen de kuit ingedeukt, dan is de bolling van de kuit niet juist op de kuit en dan deukt hij in.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:49

dit zijn gewoon zachte lederen laarzen...die gaan nu eenmaal minder lang mee dan een harder leder. Dat is met zadels etc net hetzelfde...Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe intensief je ze gebruikt. Als je elk dag meerdere paarden rijdt, kan je misschien beter voor een harder leder gaan. Mijn eerste paar die ik nu 3 jaar heb zien er echt nog super uit. De Niro kan je nu toch geen slechte kwaliteit noemen hoor...iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren, maar slechte kwaliteit... :n

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:55

Ik vind het ook geen slechte kwaliteit maar ieder zijn mening natuurlijk.
Heb die van mij vaak en lang gebruikt en ben er niet erg zuinig op geweest.
De kuit vind ik mooi aansluiten, de bovenkant zakt wel iets in. Mijn oude paar is ook wel te groot, had wel een kuitmaat en voetmaat kleiner gemogen.

Biancxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:01

Hoe je laarzen er uit zien na n x aantal jaren hangt natuurlijk ook af van het onderhoud en hoe zuinig je bent.
Mijn deniro's zijn nu 2 jaar oud en zien er nog als nieuw uit. Ik maak ze na gebruik met n doekje schoon en bewaar ze met laarzenspanners in n laarzentas.
Superfijne laarzen die heerlijk zitten en nog steeds niet ingezakt zijn

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:10

Ik heb mijn DeNiro's nou 1,5 week, rijd er ongeveer drie keer per week mee, met dit weer is de buitenbak vrij nat en daardoor komt er natuurlijk ook wat modder op mijn laarzen, ik maak dit zodra m'n paard in de wei staat meteen schoon met een vochtig doekje, vervolgens fiets ik naar huis (laarzen een deel open anders gaan ze rimpelen) en dan maak ik ze thuis nog een keertje schoon met een doekje en heb ze vandaag ook ingevet. Daarna staan ze in laarzenspanners. Maar hoe maken jullie ze schoon na het rijden? Hebben jullie daar speciaal spul voor of is met een vochtig doekje de modderspatten eraf halen ook prima? Als ze niet vies zijn doe ik er helemaal niks op, zijn er mensen die dat wel doen?

Biancxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:19

Ja gewoon n vochtig doekje of de leerverzorgingsdoekjes van de action/blokker

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:22

Oke, dan ga ik die leerverzorgingsdoekjes ook eens halen. :j

Biancxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:28

Jemoet ze dan nog wel zo nu en dan goed poetsen maar met die doekjes haal je makkelijk t vuil eraf