Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lonnie schreef:@Eleonora: Dat zijn geen echt de Niro's maar look-a-likes. Heb ze ook, herkende ze meteen. ik vind ze superfijn, maar vind mijn deNiro's lekkerder zitten!
Kaitlin schreef:mijn zwarte deniro's (zie profiel) zien er ook ongeveer zo uit! Die zijn 4 jaar oud, alleen mijne zijn nauwelijks ingezakt, gebruik ook altijd spanners.
lonnie schreef:toch zijn het geen echte...zal anders wel eens een foto van de mijne maken. Naast de echte die ik heb. Het tekentje is al anders als je kijkt...Hopelijk heb je er dus niet evenveel voor betaald, ik ehb ze toen gekocht voor 185 euro geloof ik
Zinn schreef:ik heb sporenbandjes erbij gekregen toen ik ernaar vroeg...denk dat als je het niet vraagt, ze er niet automatisch bijzitten, maar ik heb er iig niets voor hoeven betalen.
lonnie schreef:toch zijn het geen echte...zal anders wel eens een foto van de mijne maken. Naast de echte die ik heb. Het tekentje is al anders als je kijkt...Hopelijk heb je er dus niet evenveel voor betaald, ik ehb ze toen gekocht voor 185 euro geloof ik