Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 16:38

Wij hebben ook nog een paar kilometers door de sneeuw gereden vandaag, maar wij maken maar heel weinig kilometers vergeleken bij een aantal van jullie. Hoop wel dat dat gaat toenemen :j, maar dit was pas ons derde ritje samen dus prima.

Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 17:36

Chantalla schreef:
Ik heb bijna de helft van de kilometers deze maand in de sneeuw gereden, ook eens wat nieuws! De sneeuw is hier goed, dus we kunnen ook draven en her en der galopperen.

Omdat ik het fantastisch vind.. :+ heb ik al onze sneeuwritjes op een rijtje gezet: [PP] Januari vol sneeuwritjes

Prachtige foto's! Heerlijk hè die sneeuwritjes. En goed te doen, zeker als de sneeuw vers is en nog niet veel belopen kun je prima een galopje doen. En ook zo leuk op die bospaadjes die niet door mensen zijn belopen om te zien wat daar aan een diertjes allemaal rondloopt qua voetstapjes. Superdruk daar als wij er niet zijn!

Zelf heb ik dit jaar maar 2 keer een sneeuwritje gehad (omdat er niet meer lag) en die waren wel heel tof. Maar ook al weer een paar weken geleden. Vandaag leek het eerder een lenteritje met die zon en 7 graden. Morgen wordt het zelfs 10 of 11 graden hier. Wat een verschillen hè, binnen zo'n klein landje.

Wel de 100 km aangetikt vandaag.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 19:52

Jaloers op de sneeuwritjes!
Hier nog even wat foto’s van de inmiddels best wel dikke sneeuw laag..Afbeelding
Afbeelding

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 20:43

Lekker hoor, al die sneeuwritjes. Ik rijd ook weer rustig aan wat tot ik meer weet over mijn lijf.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 21:59

Heerlijk die sneeuw.
De ochtend in het zuiden begon nogal bevroren met een heerlijk zonnetje met stijgende temperaturen en eindigde helaas met regen.

Geniet dus nog maar lekker van jullie sneeuw

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:34

Februari staat voor de deur.
In januari hebben we ondanks alle weers-en persoonlijke uitdagingen toch nog , met vandaag er bij, een dikke 600 km bij elkaar gesprokkeld. Veel te weinig om ons doel te halen, maar dit was ook meer bedoeld als een symbolische start.
Op naar een meer realistisch doel voor februari.

Ideetjes heb ik nog niet binnen gekregen dus ik doe een voorzetje met wat opties en hoor graag van jullie wat jullie ervan vinden en jullie voorkeur heeft.
Beetje gebaseerd op carnaval en niet te stevig want februari is een korte maand en mogelijk gaan deelnemers met vakantie (of vieren carnaval)

Persoonlijk doel
- 11 uur
gekken getal en de reden dat het carnavals seizoen op de 11de van de 11de wordt afgetrapt

- 72 km
Het duurt 3 dagen
Of
40 km
Na carnaval start de vastentijd van 40 dagen.

111 hoogtemeters
Geïnspireerd door het gekke getal

Of 300 meter wederom gebaseerd op de 3 dagen.

Shoot!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:49

die uren vind ik altijd problematisch. ik zet relive namelijk alleen aan op buitenrit. zonder dat ben ik natuurlijk wel veel meer uur met de paarden bezig maar dat is eten geven, uitmesten, paarden opvoeden en soms grondwerk.

De hoogtemeters lukken vaak wel omdat het nergens echt plat is en ik op de hondsrug woon (ja ja die 16 meter hoogte telt aan)

De kilometers ja, als we kunnen rijden dan gaan ze vlot. Maar ik ben een beetje bang dat de winter nog niet voorbij is... dat in combinatie met een korte maand zou ik ze beschaafd houden dus onder de 100 inderdaad. die 72 is dan wel mooi dat is nog wel een uitdaging (al hebben we afgelopen maand ook de 40 niet gehaald hahaha)

in maart ga ik wel km's maken want dan ga ik ook een tweespancursus doen dus dan maak je vanzelf meters.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:14

Uren zijn volgens mij altijd gebaseerd op het daadwerkelijke rijden en wandelen.

De meeste deelnemers zaten in januari rond de 40 km. Dat is een optie maar mss hopen een aantal mensen wat meer km te maken in februari vandaar de optie van 72 km.

Benieuwd wat de rest ervan vindt

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:36

Ik hoop ook weer te kunnen gaan rijden straks mbt km helemaal goed in februari .
maar voor nu nog sneeuw vrij voor BM

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:35

Met de 11en en 72 km moet wel haalbaar zijn. Misschien niet voor iedereen, maar daarom is het ook een challenge natuurlijk. En januari was voor velen ook minder door de sneeuw die er steeds lag. Behalve hier, haha.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

Die 11uur en 72km vind ik wel al leuke om te proberen! Moet het niet weer gaan sneeuwen vriezen of wat dan ook :P

Hoogtemeters gaat hier ook wel lukken misschien met de dijkjes die ik hier he

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:16

Bizar het verschil in weer joh.
Hier is het al een aantal dagen mistig/smog-achtig. Geen sneeuw, wel regen en nattig.

Maar lekker dat jullie in de sneeuw hebben gereden. Dat is wel heel gaaf!

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Leuke plaatjes van de afgelopen dagen allemaal! <3