, maar dit was pas ons derde ritje samen dus prima.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maar dit was pas ons derde ritje samen dus prima.
Chantalla schreef:Ik heb bijna de helft van de kilometers deze maand in de sneeuw gereden, ook eens wat nieuws! De sneeuw is hier goed, dus we kunnen ook draven en her en der galopperen.
Omdat ik het fantastisch vind..heb ik al onze sneeuwritjes op een rijtje gezet: [PP] Januari vol sneeuwritjes
SjonnieZ schreef:Ik heb de challenge voor februari aangemaakt.
https://www.relive.com/challenge/invite/j9mmpm2bz6nnpj
SjonnieZ schreef:Mooie foto.. Debbie zal wel goed verkeersmak zijn als ik dat zo zie.
pinkie87 schreef:SjonnieZ schreef:Mooie foto.. Debbie zal wel goed verkeersmak zijn als ik dat zo zie.
Mmm ja opzich wel ja..
Maar debbie is een apart geval.
Er zitten bijvoorbeeld in deze tussenberm af en toe Wat buizen uit de grond. De ene keer vind ze ze dood eng andere keer kijkt ze er niet van op.
Maar opzich is debbie voor geen enkele auto, trekker of vrachtwagen bang scooters ook niet maar de crossmotoren die vind ze dan wel echt doodeng. Gelukkig hebben we die hier niet veel. En hoor je die van verre. Ow en koeien die eten der op denkt ze![]()
Maar ken debbie al 16jaar dus weet precies wat wel en kan kan op bepaalde dagen. Ze is wel het liefst op het strand omdat daar voor haar geen spanning is daar ontspant ze echt helemaal, bos buiten blijft ze altijd ergens wat spanning vast houden
Was leuk!

jen schreef:Ik ben ook weer actiever aan het rijden met mijn twee ponys. Vandaag na anderhalf jaar mn koets afgestoft en een rondje met Prince gaan rijden. Hij gaat al geregeld mee aan de hand als ik met mn haf ga rijden. We staan recht aan het bos, nou de dagen langer worden en hopelijk het betere weer in het vooruitzicht gaan we weer flink wat kilometers maken![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb me ook maar meteen aangemeld voor de februari challenge
pinkie87 schreef:jen schreef:Ik ben ook weer actiever aan het rijden met mijn twee ponys. Vandaag na anderhalf jaar mn koets afgestoft en een rondje met Prince gaan rijden. Hij gaat al geregeld mee aan de hand als ik met mn haf ga rijden. We staan recht aan het bos, nou de dagen langer worden en hopelijk het betere weer in het vooruitzicht gaan we weer flink wat kilometers maken![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heb me ook maar meteen aangemeld voor de februari challenge
Heb jij de paarden aan huis?
jen schreef:Helaas niet aan huis, heb ze sinds kort bij een boer in mijn dorp staan waar ik wel alles zelf moet doen. En het is maar vier minuten rijden met de auto, dus soort van bijna aan huis is het wel
ex heeft vakantie gepland zonder overleg wat betekend dat ik heel wat uren vrij moet vragen omdat ze in de meivakantie niet zijn kant op kunnen...