Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belfor schreef:Laatst vroeg iemand mij of ik mijn Petrie's pas geleden gekocht had. Ze zien er nog zo mooi uit! Via de e-amil ben ik even terug gaan zoeken en nu blijkt dat ik mijn Petrie Coventry inmiddels alweer 6 jaar heb. Ik rijd gemiddeld zo'n 2x per week en uiteraard onderhoud ik mijn laarzen goed met de cleaner en cream van Petrie eigen merk. Nog steeds super blij met mijn laarzen. Al hoef ik nog lang geen nieuwe, mijn volgende laarzen worden zeker weten weer Petrie's!
[ [url=m/adkBUv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Belfor schreef:Hoe hou jij die cognac kleur zo mooi? Bij mij vervaagt ‘ie en ik heb nog geen gekleurd product gevonden wat niet streept...[/quote]
Belfor schreef:Ik heb de laarzen trouwens daarnaast ook altijd thuis staan in een laarzentas en zet ze nooit volop in de zon. Door zonlicht verkleuren laarzen denk ik het snelst. Misschien dat dat ook een verschil kan maken. Daarnaast maak ik ze ook echt gelijk droog als ik gereden heb in de regen en als ze nat zijn vet ik ze niet in. Mijn laarzen zijn al ruim 6 jaar oud, dus jouw laarzen (AnneJ1995) zouden er dan in theorie nog beter uit moeten zien dan de mijne. Ik gebruik nooit andere middeltjes, dus ik heb helaas geen tovertruck of iets in die richting van hoe ik ze zo netjes houd...