Ontopic: ik zit te twijfelen tussen lipica of derby's laklaarzen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Nies_ schreef:Mooi Mariek! Zeker met bruin jasje straks
Iemand nog een idee voor een blauwe cap? CO vind ik altijd bijna zwart lijken, of ligt dat aan mij? Als er iemand is die een leuke grijze cap weet hoor ik dat ook graag. Heb er nu een van Global en die is precies de juiste kleur, maar hij begint te rimpelen..
Deze heb ik en is mooi blauw, heb je ook in het grijs.
http://www.ej.nl/products/10000075/6600 ... +CHALLENGE
Saars schreef:Mag ik even mijn lowbudget onderlinge outfit tonen?
Het dekje en jasje zijn zelf gepimpt om bij singel en borsttuig te passen, wat jammer genoeg wel in een kleurverschil resulteerde...
Maar ik vind het wel heel leuk staan bij ons![]()
[ Afbeelding ]
Roxxiejj schreef:Waarschijnlijk als het mee zit ga ik vanaf januari een vos (Rox, jij een vos???![]()
) uitbrengen. Wordt voornamelijk springen en misschien in het outdoorseizoen wat meer dressuur (ik moet alleen beginnen in het L1 en dressuurmatig is de vos nou niet echt.. een natuurtalent
).
De set wordt dan waarschijnlijk met het lichte jasje, ik denk dat het met het donkerbruine rijjasje niet meer mooi wordt. Tuig is bruin, laarzen neem ik denk ik de bronzen en mijn cap is zelfde kleur bruin als het dekje. Hoewel ik nog wel zit te twijfelen of ik er een donkerbruin dekje onder doe of een creme...
Na 12 januari volgt iig een fotodan gaan we het debuut maken in de BB
Joolien schreef:Roxxiejj schreef:Waarschijnlijk als het mee zit ga ik vanaf januari een vos (Rox, jij een vos???![]()
) uitbrengen. Wordt voornamelijk springen en misschien in het outdoorseizoen wat meer dressuur (ik moet alleen beginnen in het L1 en dressuurmatig is de vos nou niet echt.. een natuurtalent
).
De set wordt dan waarschijnlijk met het lichte jasje, ik denk dat het met het donkerbruine rijjasje niet meer mooi wordt. Tuig is bruin, laarzen neem ik denk ik de bronzen en mijn cap is zelfde kleur bruin als het dekje. Hoewel ik nog wel zit te twijfelen of ik er een donkerbruin dekje onder doe of een creme...
Na 12 januari volgt iig een fotodan gaan we het debuut maken in de BB
WTF ben je van je bonte geloof gevallen ofzo?![]()