Dit klinkt allemaal super leuk, maar de enige hoepels die ik op internet vind zijn meteen 25 euro of zo... Weet iemand misschien goedkopere hoepels? (En niet voor kinderen. xD )
Hebben jullie ook last van vervelening tijdens het hoelahoepen? Ik wel, ik hou het in principe wel lang vol, maar het geduld is er niet echt.. Ik probeer nu elke dag te hoelahoepen onder GTST, werkt al een stuk beter. Alleen lukt dat niet als ik een avonddienst heb. Nog tips?
ik kan alleen binnen hoelahoepen als ik alleen ben, want ik moet de hele huiskamer verbouwen wil ik niets raken. Heb toevallig van de week naar een springwedstrijd op tv zitten kijken tijdens het hoelahoepen. wat ik ook leuk vind(maar ik ben er nog niet zo goed in), is dingen proberen als stappen naar voren, achter en opzij zetten zonder dat de hoepel valt, dat kan je natuurlijk steeds wat moeilijker voor jezelf maken.
Ik doe het ook achter te tv of tijdens het Whats appen . Boek lezen heb ik wel geprobeerd maar ik lees altijd dikke pillen. De paard en sport kan dan weer wel. Maar ach gewoon met de radio aan wat oefeningen proberen te doen nav youtube filmpjes vind ik ook best!
Ik hen geen moeilijke kant meer . Ik wissel alleen wel iedere 5 min. Als ik dan sta te bellen klem ik hem tussen me schouder om hem aan te zwaaien. Kan uren bellen/wa-en dus hoepel dan extra lang haha
Ik sta meestal mee te zingen met de muziek en probeer inderdaad ook wat stapjes te doen, rondjes te draaien etc! Ik had alleen die beschermer moeten bestellen toen ik net achter de laptop zat.... Weer vergeten! Kreeg trouwens al van 2 buurmannen een compliment dat ik er zo strak uit zag! Haha buikje is inderdaad dankzij al het sporten weg! Haha