Silence schreef:Die Enell sportbh-s, houden die het boeltje echt goed op hun plaats?
Ik rij nu met de shock absorber. Gaat redelijk, maar echt rijden in enkel een tshirtje durf ik nogsteeds niet goed aan. En in de zomer zou dat toch wel fijn zijn.
Kom alleen niet helemaal uit de maten uit.
Ja vind ik wel, ik heb zelf voorheen de shockabsorber gehad, ik vind de enell voor het paardrijden beter.
de shock absorber heb ik meestal met werken aan.
Je kunt ze eventueel gewoon mailen. je krijgt snel respons en goed advies is mijn ervaring.
als je je maat doorgeeft weet zij wel wat je nodig hebt.
ik had een paar andere bh's besteld de eerste keer, ik kreeg daarop een mail met advies dat er sommige bh's voor mijn maat niet echt steun gaven, ze deed me bij de post een andere erbij ( die enell) welke ik helemaal niet besteld had met het advies deze te proberen, als ik het niks vond kon ik 'm kosteloos terugsturen. nou ik kan je zeggen, dat was niet nodig, haha.
Ik was verkocht, met paardrijden heb ik ook nog maar alleen de Enell aan, die andere "durf" ik niet meer
die gebruik ik met werken
(draag eigenlijk alleen nog maar sportbeha's aangezien ik met werken wel eens moet rennen als ik moet assisteren bij een escalatie. gewone (beugel)beha's vind ik al niet meer lekker zitten dus ik heb alleen nog maar sportbeha's aan