Ik heb er twee die ik gebruik, een donkerblauwe en een bruine met een leren vlak van Eurostar. En ik heb er nog 2 die ik nooit meer aantrek (ik weet niet eens of ze nog wel passen ), een grijze en een zwarte.
Ik rijd altijd in een spijkerbroek, oid. Hij moet sowieso in de was, of het nu een gewone broek of een rijbroek is. En gezien ik de laatste tijd vrij vaak met zadel rijd, heeft het paard geen laast van naden.
O, ik doe een rijbroek pas na een keer of drie in de was. Als manegeruiter loop ik er hoogstens twee uur per keer in. De enige lucht die erin komt is paardenlucht, en dat lijkt me geen probleem bij het rijden.
Colien
Geplaatst: 18-03-13 16:25
Ik heb 1 wedstrijdbroek, 2 rijbroeken die ik eigenlijk het vaakst aan heb, en dan nog 3 die eigenlijk niet zo heel fijn zijn maar prima als ik niks anders heb. Dus in totaal heb ik er 6
1 beige eurostar 1 donkerblauwe eurostar(rijd ik niet meer mee, vreselijk ding) 1 grijze BR met bruin leren zitstuk 1 bruin gehokte met leren zitstuk(rijd ik niet meer mee, kruis is gescheurd -.-) 1 donkerbruine(kijken of ik die nog kan maken want die is fijn!) 1 grijze van decathlon 1 zwart/donkergrijs gehokte van decathlon 1 bruin/blauwe van decathlon 1 zwarte van decathlon(is nog mijn eerste dus denk niet dat die nog past haha)
En volgens mij was 'm dat wel 9 dus :3
miszbambi
Geplaatst: 20-03-13 12:07
ik ook 6, maar draag ze inderdaad niet allemaal even veel
Bebe3
Geplaatst: 20-03-13 13:25
3, twee zwarten en een donkerblauwe, maar 1 draag ik bijna nooit omdat die niet zo lekker zit.
Ik heb er 4 1 witte 1 zwarte met een grijs zitvlak 2 zwarte, maar 1 daarvan draag ik niet meer, omdat hij versleten is bij de knieën en een gat bij het kruis heeft