Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauste schreef:Ik wil ze ook wel heel graag, maar hoor nu dat ze bij Eurostar broeken pijn gaan doen in je knieholtes.
Laat ik nu net een Eurostar broek hebben.![]()
Maar welke broek vinden jullie wel fijn erbij dan? Ik heb ook nog een Modoni Ghana.
ninz schreef:Ik heb net eens bij de maten gekeken maar ik denk niet dat want ik heb namelijk voetmaat 38 nodig, hoogte 44, 45 , en kuitmaat 35, en ik denk niet dat ze zoveel zullen inzakken dat ik ze zal passen want hun hoogte is 47 .... of zakken ze voldoende in ??
Sha_r0n schreef:ninz schreef:Ik heb net eens bij de maten gekeken maar ik denk niet dat want ik heb namelijk voetmaat 38 nodig, hoogte 44, 45 , en kuitmaat 35, en ik denk niet dat ze zoveel zullen inzakken dat ik ze zal passen want hun hoogte is 47 .... of zakken ze voldoende in ??
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze ruim 1,5 cm inzakken.. Dus wie weet..
xxNANDOxx schreef:Lauste schreef:Ik wil ze ook wel heel graag, maar hoor nu dat ze bij Eurostar broeken pijn gaan doen in je knieholtes.
Laat ik nu net een Eurostar broek hebben.![]()
Maar welke broek vinden jullie wel fijn erbij dan? Ik heb ook nog een Modoni Ghana.
Ik heb hier helemaal geen last van met m'n Eurostar broeken.![]()
Daan_Ordeal schreef:Ik zit er ook over te denken om in september de bruine Fields te kopen, maar twijfel wel vanwege de verschillende ervaringen.
Ik heb zwarte laarzen van Konings, die zijn nog zo goed als nieuw, maar wil graag bruine er bij, vooral ook voor als ik ga springen omdat die Konings echt dresuuurlaarzen zijn.
Ik ben alleen bang dat ze snel gaan verkleuren...
Christyj138 schreef:ninz schreef:Ik heb net eens bij de maten gekeken maar ik denk niet dat want ik heb namelijk voetmaat 38 nodig, hoogte 44, 45 , en kuitmaat 35, en ik denk niet dat ze zoveel zullen inzakken dat ik ze zal passen want hun hoogte is 47 .... of zakken ze voldoende in ??
nou tis echt wel meer dan 1,5 cm
Sharon89 schreef:Yvonniej schreef:Ik heb ze gepast. Maar de pasvorm is voor mij prut. Dus toch maar weer een duurdere rijlaars.
Waarom dan ?
Welke maten heb je ?