Vandaar dat ik even nieuwsgierig was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouja, dat is overdreven, maar ik heb geen koude voetjes. Gewoon behaaglijk. Ik ben echt fan van mijn laarzen. Ben erover aan het denken om een tweede paar aan te schaffen, maar daar moet ik wel voor sparen van mezelf.
Daar kunnen de stiksels en de zool blijkbaar niet tegen.
luxket schreef:Als jullie iets willen hebben wat echt werkt, moet je van therm-ic inlegzolen en accu's halen. Werkt als een elektrische deken en dat houd echt de kou uit je voeten.. Heb ook dubarry's gekocht 2 jaar geleden, erg tevreden mee maar nog steeds steenkoude voeten erin..

Ik heb een borsteltje van de ANWB met verschillende borsteltjes erop, en die werkt super!
Hoe rijden ze qua stevigheid trouwens? En als je zonder zadel rijdt, vallen ze dan uit?
Ik rijd er niet mee, dus ik kan je niet vertellen hoe het zit qua stevigheid, maar als ik ze gewoon aanheb zitten ze zo'n beetje net zo stevig als mijn rijlaarzen. Nou is dit wel erg zacht leer (Mondoni Bath, van Divoza). Raggel schreef:Ik zou ze echt niet als rijlaars gebruiken, wil je nog wat van je zadel en je laarzen over houden. Die 2 ringen leer schuren toch gigantisch over het zweetblad van het zadel als je ermee gaat rijden?
Waar de Action wel niet goed voor is 
whitney4ever schreef:en wat vinden jullie van de Eurostar Riverboots?
simodi schreef:Bij de outdoorzaak in Utrecht waar mijn Dubarrys vandaan komen, kreeg ik ook een heel afwijzende houding van de verkoper toen ik met mijn lekkende laarzen met losse zool 1 jaar na aanschaf terugkwam. Ze vonden dat ze er wel erg gedragen uitzagen! Ja duh, ik had ze elke middag aan, poetste ze wel, maar natuurlijk zie je wel dat ze dan niet meer als nieuw zijn!